• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty MyDreamStory
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia GeverfdeDame
    *6)Angel Adams AgentP
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia ceasar
    *12)Amare annickemiek
    13)Aqua
    14)Alati
    15)Delilah Hayden Scooter


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita Nyan
    7)Samuel "Sam" Nick Jones MyDreamStory
    8)Ardens'junior' truefriendx

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 17:33 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Delilah Hayden Scooter

    'Ik ga maar is weg' zei ik en ik zakte neer. Langzaam zette ik mijn grijze waas voor mijn ogen en ging naar de geestenwereld. 'DELILAH!' riep mijn vader. Ik vloog naar hem toe en hij bekeek me top tot teen. 'Wat ben je mooi' fluisterde hij. 'Pap, in het kort: Wat moet ik doen? Je hebt het verhaal wel gevolgt' mompelde ik. 'Zorg dat je gelukkig word' zei hij en op dat moment zat ik weer in mijn lichaam. 'Shit, die kleren zijn te klein' mompelde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (dood heid.
    Nyan?)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    [Iemand, reageer gwn]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    {HOIII}


    Do what people say you can't.

    (het is zo dood.....)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    [Inplaats van dat te zeggen, kun je ook reageren met een stukje]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (nee dat kan niet.
    Mijn laatste stukje eindigde met een vraag, dus... )


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Aqua

    Ik ging op zoek naar Fertilis die ik uiteindelijk vond. Ik nam haar mee naar Feline. "Ziezo ! Hier is Feline" zei ik. Ik zette mij weer neer en dacht aan mijn ontmoeting met Verlend.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Ardens Junior

    Ik stond op en ik merkte dat ik al flink gegroeid was. Ik was nu ongeveer 13 denk ik. Ik zag Verlend zitten en ging naar hem toe. "Wat is er pa?" vroeg ik. "Je ziet er zo triest uit!"


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Verlend
    "Wat is er pa?Je ziet er zo triest uit"zei Ardens en zette zich naast me zitten.Ik zette een klein nep glimlachje op ,maar die verdween algauw."Mama heeft me veel pijn gedaan vanbinnen en me erg kwaat gemaakt."mopel ik dan en kijk dan naar hem.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Delilah Hayden Scooter

    Soepel liep ik naar het ravijn. Ik besloot maar om naar het bos te gaan en maakte soepel zelf kleren. Snel trok ik ze aan. Simpel.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    {Ik wil wel reageren maar ik weet niet hoe :/}


    Do what people say you can't.

    Ardens Junior

    "Pa, je moet toch elkaar kunnen vergeven. Ik heb trouwens een groot deel ook gezien. Ma heeft wel gelijk : als Mouse er nooit was geweest had je dit probleem niet!" zei ik tegen Verlend. Ik sloeg mijn arm om mijn vader heen. "Ik denk dat Aqua je wel zou vergeven als jij een fout begaat!"


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    AgentP schreef:
    {Ik wil wel reageren maar ik weet niet hoe :/}


    (mischien dat ANgel zich mengt in het gesprek van Ardens of Verlend of mischien Aqua troosten ofzo?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Delilah Hayden Scooter

    Ik liep naar Verlend en plofte naast hem neer. Toen ik naar de jongen keek, betrok mijn gezicht even. 'Jij bent Ardens' mompelde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."