• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty MyDreamStory
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia GeverfdeDame
    *6)Angel Adams AgentP
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia ceasar
    *12)Amare annickemiek
    13)Aqua
    14)Alati
    15)Delilah Hayden Scooter


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita Nyan
    7)Samuel "Sam" Nick Jones MyDreamStory
    8)Ardens'junior' truefriendx

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 17:33 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Angel
    Ik sprong op. 'En betekend dat dus dat je haar wilt vermoorden?' riep ik. Oke Angel, even rustig. Ik haalde even diep adem en kijk hem aan.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 20:50 ]


    Do what people say you can't.

    Verlend
    "Nee!"riep in naar Angel."Ik wil haar niet vermoorden!GDVR waarom laten jullie me niet eens normaal nadenken!"ik begon even uit het lint te gaan,maar kalmeerde al weer snel"Ik weet niet wat ik moet of a doen oké?!"


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Feline

    Ik pakte Fertilis bij haar hand, en zei ' we moeten Aqua em Verlend weer bij elkaar brengen. Maar eerst,' ik onderbrak mijn eigen zin door Fertilis te zoenen.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Fertilis
    Feline nam mijn hand en zei dat Aqua en Verlend weer bij elkaar moesten.Wat had ik gemist? Feline haf me een kus en algauw werd het een tongzoen en ging ik met mijn handen naar haar middel.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Angel
    Ik ging weer zitten en zuchtte. 'Oke vertel dan.' vroeg ik. Eigenlijk wist ik al een beetje waar dit over ging maar toch wou ik het weten. Vast iets wat Aqua had gedaan wat Verlend niet leuk vond.


    Do what people say you can't.

    [Watnou als Verlend opzij kijkt en Delilah en Ardens ineens zitten te zoenen? :p]

    Delilah Hayden Scooter

    Ik ging naast Ardens zitten en drukte mijn lippen op de zijne.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Feline

    'daar hebben we het later wel over' glimlachte ik. Achter mijn rug krulden mijn vingers om de hare. Even later maakte ik me los, en trok Fertilis mee naar ons strandje. Daar zag ik dat de zon al onder ging, en ik ging zitten, en trok Fertilis naast me.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Verlend
    Ik zuchte."Wel je weet wel die Mouse die Aqua van me probeerde af te nemen?Wel ten het leek dat Delilah dood was,was hij er weer en mouse ook,toen werd ze wakker en ging samen met mij naar mouse waar Aqua ook stond,ze zei dat we ze even alleen moesten laten,maar vanop een afstand zag ik die 2 nog en dan...."Ik stopte even,eenn krop in mijn keel had zich gevestigt en tranen borrelden weer op."En dheeft me bedrogen voor iemand waarvan ze zecht dat ze dan kuste ze hem,ze niet eens houd.Hij viel dan plots dood toen hij vertelde dat het moest van opdracht van Medusa,maar nog steeds doet het zeer net alsof ze eerst je hart steeld,je gellukkig maart en dan gewoon kapot trapt en terug geeft aan je en het daarna weer terug wil."zei ik snikkend.
    Ik keek naast me en mijn mond valt verbaast open toen ik Delilah en Ardens zag zoenen."WAT IS HIER AAN DE HAND!"roep ik geschrokken.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 21:53 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Nyan, kan jij met Fertilis reageren?
    Of ven je daar me bezig c: )

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 21:38 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Fertilis
    'daar hebben we het later wel over' zei ze en trok me mee naar het standje.Ze ing zitten en trok me naast haar op het strand.Ik glimlachte en legde mijn hoofd op haar schouder.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [OP DAT STUKJE ZAT IK TE WACHTEN! HAHAHA]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Feline

    Fertilis legde haar hoofd op mijn schouder, en ik duwde er zachtjes tegen aan met mijn hoofd. ' ik ben moe' gaapte ik. Ik ging liggen, en sloot mijn ogen.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    (ik ga, bye.
    Feline is in slaap gevallen op het strand, zie maar wat je met haar doet ;) )


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Angel
    Ik snapte het al. Snel keek van achter Verlend naar waar hij heen riep. Ardens en Deliah die aan het zoenen waren. Ik lachte even. 'het zijn toch broer en zus, dan kan het toch?' dacht ik hardop.


    Do what people say you can't.

    Delilah Hayden Scooter

    Ardens beantwoorde mijn zoen al snel, en het ging over in een tongzoen. Ik glimlachte snel en ging daarna weer verder.

    [Zo heb ik even gedaan, om Aqua reageert helaas niet]

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 19:49 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."