• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty MyDreamStory
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia GeverfdeDame
    *6)Angel Adams AgentP
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia ceasar
    *12)Amare annickemiek
    13)Aqua
    14)Alati
    15)Delilah Hayden Scooter


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita Nyan
    7)Samuel "Sam" Nick Jones MyDreamStory
    8)Ardens'junior' truefriendx

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 17:33 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Nyan, only you can save us now!)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ardens

    Delilah kwam naar me toe en drukte haar lippen op de mijne. Ik schrok even maar herstelde me vlug en zoende terug. Algauw werde onze zoen een tongzoen. "Wat is hier aan de hand!" hoorde ik Verlend zeggen. Ik keek op en grijnsde. "Tonen wat jij nu zou moeten doen met Aqua!" zei ik luid. Waarna ik weer mijn lippen op de hare drukte. "Ardens, Delilah?" hoorde ik de stem van mijn moeder.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    (ik heb eingelijk geen idee hoe ik erop moet reacheren ... :/ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aqua

    Ardens en Delilah zaten te kussen. "Ik heb er niets op tegen hoor! Ik wil dat jullie gelukkig zijn samen. Want ik kan dat niet meer!" zei ik terwijl ik naar Verlend keek. Tranen rolden weer over mijn wangen.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Delilah Hayden Scooter

    Ik keek naar Aqua en ontweek snel haar blik. Snel keek ik naar het bos en bloosde.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (met Fertilis kan je reageren)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ardens

    Delilah was zo mooi! "Delilah, weet je dat je super mooi bent?" zei ik. Waarna ik een kusje drukte op haar wang. "Ik hou van je!" zei ik zacht.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Verlend
    "Ik heb er niets op tegen hoor! Ik wil dat jullie gelukkig zijn samen. Want ik kan dat niet meer!" hoorde ik iemand zeggen en keek om ,het was Aqua en nog steeds rolden tranen over haar wangen."Maar ze kunnen niet samen zijn !Ardens in-s een nimph enn Delilah een mens..."ik stopte en dacht na.De liefde van ik en Aqua was ook verboden omdat vuurnimphen en water nimphen niet samen mochten zijn,maar dat maakte onze band sterker en daarom waren we er voor elkaar omdat wa verliefd waren en ik nog altijd ben,maar het is in stukken gebroken en mischien moet het gewoon geplakt worden."Ik vind het ook goed,als het maar niet verder gaat dan tongzoenen!"zeg ik dan ,want ik had geen zin in tienermoeders en vaders...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Fertilis
    Feline ging liggen en viel inslaap ik legde mijn hoofd op haar borst en staarde naar de lucht.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Delilah Hayden Scooter

    'Dankjewel' glimlachte ik waarna ik hem een kus terug gaf. 'Ik ook van jou' fluisterde ik. 'Ik ben er voor. Verlend, Aqua, hup zoenen en doe wat je hebt gedaan waardoor je Ardens kreeg en wees gelukkig. Anders komt de godin van de liefde en vermoord jullie' lachte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Feline

    Toen ik mijn ogen opendeed, zag ik dat Fertilis ook al wakker was


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    [Puhh, ik kan niet reageren, Nyan reageer is >_>]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (let's spam her gb!)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    (-_- truefriend is niet online en i, heb geen idee wat ik moet schrijven :/ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Miss met Verlend]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."