• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty MyDreamStory
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia GeverfdeDame
    *6)Angel Adams AgentP
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia ceasar
    *12)Amare annickemiek
    13)Aqua
    14)Alati
    15)Delilah Hayden Scooter


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita Nyan
    7)Samuel "Sam" Nick Jones MyDreamStory
    8)Ardens'junior' truefriendx

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 17:33 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Verlend
    "Pa, je moet toch elkaar kunnen vergeven. Ik heb trouwens een groot deel ook gezien. Ma heeft wel gelijk : als Mouse er nooit was geweest had je dit probleem niet!" zei hij en sloeg zijn arm over me heen."Ik denk dat Aqua je wel zou vergeven als jij een fout begaat!" Ik zuchtte en zag dat Delilah die ondertussen ook zo rap gegroeid was zich ook naast me neer plofte.Ze schrok er blijkbaar van dat Ardens zo gegroeid was."Ik weet niet wat ik moet denken of doen."zuchtte ik.Ik weet dat iedereen een 2de kans verdiende,maar je kust gewoon niet iemand waarvan je niet houd!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Delilah Hayden Scooter

    'Verl..Pap, mag ik meehelpen Aqua te vermoorden?' vroeg ik hoopvol met een grijns. Ik schudde mijn krullen uit mijn gezicht en keek weer hoopvol.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Angel
    Ik was een beetje half in slaap gevallen, volgens mij. Verlend, Ardens en Deliah zaten niet veel verder dan mij en de rest kon ik nu even niet zien. Ik besloot naar Deliah, Verlend en Ardens te gaan. 'Hey.' mompel ik terwijl ik ook neer plof.


    Do what people say you can't.

    Ardens

    "Pa begrijp je het dan niet! Ze wou hem niet! Ze gaf hem de kus voor afscheid! Leer van elkaars fouten! Ik ga hier niet blijven als jullie het niet bijleggen!" zei ik. Wauw ik was echt gehecht aan mijn ouders!


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Verlend
    Met opgetrokken wenkbrauwen keek ik naar Delilah."Nee,ik ga haar niet vermoorden."mompelde ik,mischienn wou ik het eerst wel doen,maar Ardens heeft nog steeds zijn moeder nodig.Angel kwam er ook bij,ze wist vast niet eens wat er gebeurt was."hoi."mompeldde ik terug en staarde wazig voor me uit."Wat moet ik nu doen?"vroeg ik zacht.µik keek dan naar Ardens die begon te dreigen dat hij weg ging."Als je dat doet dan!..."riep ik eerst kwaad tegen hem maar stopte dan direct.Ik was in de war."Ik weet het niet meer."zei ik dan zacht smekend dat alles gewoon kon ophouden.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 20:02 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Delilah Hayden Scooter

    'Doe niet zo dramatisch, Ardens. Wil je de echte Ardens zien?' mompelde ik en ik liet hem Ardens zien. Daarna trok ik mijn hand weer terug.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Angel
    Ik begin te luisteren naar hun gesprekken. Niet dat ik dat helemaal volgde maar dat probeerde ik wel. Ik staarde een beetje stil voor mij uit.


    Do what people say you can't.

    Ardens

    Ik zag de echte Ardens en huiverde. Maar ik bleef erbij dat ze het moesten bijleggen. "Verlend ik zeg het nog één keer: ofwel leg je het bij ofwel ga ik weg, desnoods naar de heksen!!" Ik kalmeerde. "Sorry pa, ik wil gewoon dat jullie terug te samen komen! Ik wil dat jullie terug gelukkig zijn tesamen!" zei ik zacht. "En Delilah het is niet omdat je ouder bent dat je slimmer bent!" zei ik met een grijns!

    (wat dacht je ervan dat Delilah en Ardens een koppel worden?)


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    (:o delilah is zo'n 2 jaar ouder en is je zusss!!! ;o lol)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Fantastisch ;p]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    {ik zie het al helemaal voor me, een broer en een zus als koppel xd}


    Do what people say you can't.

    (xD ocharme verlend eingelijk gaan zijn kinderen ook nog eens een koppel met elkaar worden)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Delilah Hayden Scooter

    'Gaan we Aqua nu vermoorden?' vroeg ik. Vrolijk pakte ik mijn stok en stond op.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Angel
    'Wtf! Aqua vermoorden? Oke, wat heb ik gemist?' gilde ik.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 20:45 ]


    Do what people say you can't.

    Verlend
    "Delilah nee!"riep ik en ging met mijn hand door mijn haar."Aqua heeft me bedrogen met die mouse."legde ik kort uit aan Angel.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH