• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 16:46 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Amy Michels

    'Dank je, maar ik ben daar nier goed genoeg voor. Je moet echt heel goed zijn voor een dansbeurs.. Bovendien is het echt heel duur.' Ik kijk hem aan. 'En ik wil niet dat al dat geld van jouw komt. Dan.... Dan heb ik het idee dat ik je moet terug betalen e dat kan ik niet.' Ik kijk hem aan en glimlach even


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jaimyhoi schreef:
    [Amy is sowieso verliefd op Luke, en Luke geloof ik ook wel op Amy.]


    [ja maybe she is:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    Ian Silvas

    Geluidjes can genot rollen over mijn lippen. Ik streel nog steeds haar rug en druk haar dichter tegen me aan. Ik glimlach even en kijk haar recht in haar ogen. Dan druk ik mijn lippen weer op de Hare en laat mijn handen afzakken naar haar kont. Daar laat ik mijn handen rusten.


    Naomi Micheal

    Ik grinnik even en laat mijn handen ook afzakken en streel hem weer en vergeet even alles om me heen. Het fijne gevoel stroomt weer door me heen en bijt dan weer speels op zijn onderlip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (ps. Heb al een nieuw topic gemaakt, want deze isnbijna vol en moet zo naar school...)


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Luke zegt dat hij me meer en Zoey vind en ik haal mijn schouders op. Hij vertrekt weer en ik zet de stereo uit en niet veel later vertrek ik ook. Ik loop richting de danszaal en ik voel een paar ogen in mijn rug. Ik slik een keer en draai me dan langzaam om. Ik kijk in een paar grijnzende ogen.


    Leslie Day
    Het is een man en hij komt op me afgelopen. Ik zet een paar stappen achteruit waardoor hij meer grijnst. 'Ik hoorde je gesprek met die jongen over gratis knuffels,' zegt hij dan. Ik weet gelijk hoe laat het is. Ik draai me om en loop weg. Ineens voel ik zijn hand als een bankschroef om mijn pols. Ik probeer me los te trekken, maar het lukt me niet. Hij slaat zijn armen om me heen en fluistert in mijn oor, 'Ik wil wel diegene zijn.' en hij grijnst en ik kan geen kant op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik begin te spartelen en te trappen waardoor hij alleen maar meer moet lachen. 'Wat is er schat? Ik dacht dat je gratis knuffels wilde?' ik ben kwaad. 'Laat me verdomme los, ik wil geen knuffels.' maar hij laat me niet los. 'O, dus je wilt andere dingen?' zegt hij. Zijn hand gaat via mijn heup omhoog langs de zijkant van mijn borst.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Langxaam komen er weer meer mensen online :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [I'm on, jeej! School was saai, blee, ik haar duits en economie echt... *zucht*..]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Hahah :') ik had vandaag muziek, kgl, twee uur gym, twee tussenuren en toen Duits :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik heb bijna nooit tussenuren.. Uggg. Maar wij mogen wel uit school als we tussenuur hebben. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik ook ^^ ik woon 1 minuut van school af XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik 2min, haha, echt handig, als ik bij mijn moeder ben teminste, bij mijn vader is 20min...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [JIJ BENT FUCKING ENG! D:

    Bij mij is het dus PRECIES hetzelfde...


    Want Oke, 1 minuut is wel heel erg kort :Y) als ik loop zijn het er twee x)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [JIJ BENT FUCKING ENG! D:

    Bij mij is het dus PRECIES hetzelfde...


    Want Oke, 1 minuut is wel heel erg kort :Y) als ik loop zijn het er twee x)]



    [NEE, JIJ BENT ENG. CREEPY JAIM! Haha. Maar goed, we moeten stoppen over school praten, daar word ik depresief van. Haha.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    TOPIC 21!


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 15:55 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp