• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 16:46 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    IIlumination schreef:
    Luke Moore

    Ik laat Leslie even met rust en besloot zometeen verder met haar te praten. Ik had Amy net zien opstaan.
    "Hoe is het aimz?" vroeg ik aan Amy en plofte naast haar op haar bed.


    [Weet je, hij weet haar naam niet :Y)


    ^.^

    Hoi popcorns ^.^ ben terug van school c:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    IIlumination schreef:
    Luke Moore

    Ik spreidde mijn armen en gaf haar een knuffel.
    " Ik zei toch dat je niet altijd zo was? En dan ga ik je een naam geven. Wa dacht je van Zoey? Want ik heb geen zin om de hele tijd jou tegen je te zeggen," zei ik. "en je wilt de trui nog steeds niet?"


    Leslie Day
    Ik vind het onverwacht als Luke me ineens nog een knuffel geeft. Hij zegt dat ik me nu anders gedraag, hij heeft echt geen idee.. Ik moet lachen als hij zegt dat hij me Zoey gaat noemen. Ik vind het prima. 'Ik hoef de trui nog steeds niet,' zeg ik dan. Ik ben koppig.. Luke laat me dan eindelijk met rust. Ik kijk naar het plafond. Ik heb alle tranen weggeveegd. Ik hoef niet meer te huilen geloof ik. Zolang ik in de slaapzaal ben kan me niets gebeuren. Zolang ik in de slaapzaal ben kan me niets gebeuren. Die zin herhaal ik heel vaak in mijn hoofd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ben ook terug en echt oneerlijk dat jlle nu pas beginnen! Ik begin nu al aan mijn derde week! Maar goed ben er dus weer! HOOOOOI! En ben ik of In d beurt??? n de ziekenzaal wordt een beetje saai....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Hoi Naoom, ga gewoon terug met Ian naar de slaapzaal :3 zogenaamd helemaal genezen :') en ik ben vorige week begonnen op woensdag, dus dit is ook mijn tweede week]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Nog maar een quote XD En ik ben nu ook begonnen aan mijn uuhh.. 3e week. Voelt veel langer, maargoed.]

    Amor8 schreef:
    Julio Martinéz
    Dit is misschien nog wel beter als wanneer we ons verlangen naar elkaar laten opspelen. Eleadoras armen om me heen, maar vederlicht op mijn rug, zodat ze me geen pijn doen. Eleadoras lippen een fractie van een seconde op mijn wang, waarna ze haar hoofd weer op mijn borst terug legt, bij het kuiltje van mijn keel ongeveer. Het voelt alsof de vormen voor elkaar gemaakt zijn. Alsof haar hoofd daar zo hóórt te liggen. Alsof er twee puzzelstukjes aan elkaar gelegd worden. Ze kan mijn hartslag vaag horen -rustig en regelmatig-, en ik kan mijn hoofd op de hare leggen. Maar wel zacht. Mijn wang op haar haar.. En als ik wil mijn kin net er boven, zodat ik zo nu en dan een kus op haar hoofd kan drukken. Maar nu doe ik dat niet. Nu leg ik mijn wang op haar zachte, heerlijk ruikende haren, terwijl ik overdenk of het goed is wat er net gebeurde - ik heb Eleadora tenslotte een soort van afgewezen, ook al vertellen we elkaar nu dat het goed is. Dat afwijzen was niet alleen om Eleadora -wel een groot deel-, maar ook voor mezelf. Het zou ons beide lichamelijk pijn doen om verder te gaan, als het dat geestelijk al niet deed. Mijn rug.. Eleadoras blauwe plekken overal.. De geestelijke pijn konden we nog uitschakelen, de lichamelijke tijdelijk vergeten. Maar als we verder gegaan waren, waren we fysiek zeker achteruit gegaan en zouden we in een minder goede toestand als verwacht op de verplichte trainingen verschijnen, waardoor we onszelf zouden martelen.. En met zo'n reden kan ik wachten.. Door de herinneringen aan daarnet is mijn hartslag verhoogd, en begin ik weer te twijfelen wat er beter is. Zo'n knuffel waarin we ons helemaal overgeven aan elkaar, of zoenen en meer? Misschien is het wel even goed. Misschien ook niet; is het warme gevoel beter.. Het maakt niet uit.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 16:02 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Geen ideee wiens beurt het is, doe maar gewoon jij iets. En ik vind het ook beetje saai worden daar...]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eleadora Amora Alonso

    Een gelukzalig glimlachje speelde op Eleadora haar lippen terwijl ze haar hoofd in zijn hals vleiden, als een puzzelstukje iets wat haar eerder was opgevallen, maar niet alleen bij deze plek. Nee. Ook wanneer ze hun lippen op elkaar plaatsten, voelden het als twee perfecte puzzelstukjes die voor elkaar gemaakt leken te zijn. Eleadora wreef zachtjes met haar duim over het onbeschadigden stukje van Julio zijn rug waarna ze een kus op zijn borstdrukten en haar hoofd omhoog bracht. Met een onschuldige blik in haar ogen en een klein verlegen glimlachje op haar lippen terwijl rossige blosjes op haar wangen zaten, keek ze hem aan waarna ze een kus op zijn lippen drukten en vervolgens haar voorhoofd tegen de zijne bracht wegzinkend in zijn puur bruine ogen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [We doen gewoon alsof het een tijd later is en ze beide weer helemaal geheeld zij, dan is het bij de rest wel nog hetzelfde, maar bij onsa l een paar dagen later, haha. Oke? :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Oké:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Julio Martinéz
    "Te amo" Fluister ik met een klein glimlachje. Haar gifgroene ogen staan zacht, zodat mijn onderbuikspieren even samentrekken. Voor die blik zou ik zoveel doen.. Daarom haat ik de blik in haar ogen wanneer we ruzieden ook zo, deed die me zoveel pijn.. Maar gelukkig is dat nu voorbij. Gelukkig, want ook al zitten we dan hier, Eleadora is weer bij me. En we houden van elkaar, de blik staat weer in haar ogen.. Zonder Eleadora kan ik echt niet.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Een paar dagen later? Daar ben ik het ook wel mee eens hoor ;)]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Paar dagen later...... (Bij Naomi en Ian. ;))

    Naomi Micheal
    Inmiddels zijn er al een paar dagen voorbij gegaan en gaat het weer een stuk beter met me en ben ik een paar dagen geleden zelfs al begonnen met bewegen en inmiddels kan ik alles weer, dansen, lopen, rennen enz. Ik kijk dan naar Ian en glimlach, met hem gaat het gelukkig ook al een stuk beter. 'Zullen we terug gaan naar de kamer?' vraag ik dan.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 16:36 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Eleadora Amora Alonso

    "Te amo tambien" fluisterde ze zachtjes terug terwijl een glimlachje op haar lippen speelden en ze een kus op zijn lippen drukten. Zachtjes beet ze op haar onderlip terwijl de blosjes op haar wangen iets rode kleurden waarna ze hem dicht tegen haar aantrok en haar hoofd weer in zijn hals begroef terwijl ze met een gelukzalig glimlachje haar ogen sloot en genoot van het moment.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Ian Silvas

    Ik glimlach. 'Graag.' Ik gooi mijn benen over de rand en ga aarzelend staan. Mijn benen zijn niet de sterkste meer, maar het gaat prima. Ik loop naar de kant van Naomi en pak haar hand. Dan help ik haar voorzichtig overeind en ondersteun haar. 'Gaat het?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik verveel me. Ik heb niet eens huiswerk om te doen XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.