• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 16:46 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Demi1309 schreef:
    Amy Michels

    Die opmerking maakt me weer kwaad. 'Ze werkte ook. Heel hard. Elke dag waren ze weg, van s'morgens vroeg tot s'avonds laat. Toen werd mijn moeder ontslagen en ging mijn vaders werk slecht, richting failliet. Ja, dan kan je er niet zoveel aandoen he? Ze wisten niet eens wat ik uitvoerde. Ze wisten niet van mijn baantje en ze wisten niet van mijn dansen. Ze deden hun best om mij en mijn broertje eten te geven en nieuwe kleding, om een dak boven ons hoofd te kunnen hebben!' Ik kijk hem kwaad aan, maar met tranen in mijn ogen.


    Luke Moore

    "Amy het spijt me zo, ik wist het niet! Ik wil je best helpen, maar zolang we hier zitten kan niets voor je doen. Als ik het wist had ik niks gezegd. " zei ik. Ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Naomi Micheal
    Ik glimlach. 'Ja, het gaat prima.' zeg ik dan glimlachend en ga staan en hou zijn hand nog steeds vast, druk een kort kusje op zijn lippen en loop dan de ziekenzaal met Ian uit. Eindelijk, ik heb daar nu wel lang genoeg gezeten. Nog steeds hou ik Ian's hand vast en zie inmiddels de slaapzaal in zicht komen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Amy Michels

    'Nee je wist het niet, maar waarom zeg je dan zoiets? Op die manier?! Dan breek je harten, dan valt het verkeerd. Wel zo logisch he?' Ik draai me op mijn buik en begraaf mijn gezicht in mijn kussen. Een traan stroomt over mijn wang gevolgd door meer. Ik sla mijn arm om het kussen heen en houd die stevig vast. Dit waren momenten waar ik mijn moeder nodig had, haar fluisterende woordjes of gewoon een knuffel. Maar niemand was er. Niemand van wie ik hield was hier. Hier was alleen maar de kilte, stilte en de pijn.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik hoop dat Femke online komt snel (cat)

    En ik ga wel even wat posten met Les. Anders ben ik echt lonely :'D]

    Leslie Day
    Ik kijk nog steeds naar het plafond. Ik heb de deken over mezelf heen gelegd. Maar al snel heb ik het eigenlijk niet meer koud en schop de deken van me af. Ik zucht een keer en leg mijn armen achter mijn hoofd. Ik prijs mezelf gelukkig dat die vervloekte tranen dit keer wel wegblijven. Mijn gedachten gaan eigenlijk alle kanten op zonder echt iets te vormen waar ik over kan peinzen. En daar ben ik eigenlijk wel blij mee.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luke Moore

    Ja nu sta je ver, he Sherlock. Je hebt haar gekwetst. zei tegen mezelf. Ik rolde me van haar bed af en ging op de grond naar het plafond staren.
    "Weet je, ik vind het allemaal niet eerlijk," begon ik, meer tegen mezelf dan tegen Amy, "Jong, oud, dik, dun, arm, rijk Allemaal gescheiden en apart. Mensen - met name ik zeker- zeggen vaak dingen waar ze spijt van krijgen, of dingen die ze anders wilden formuleren. Dan voelen ze zich dom, zoals ik. Ik had helemaal niet de bedoeling om iemand pijn te doen. Als je die twee venten van daarstraks niet meetelt."


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amy Michels

    Ik bijt op mijn lip en luister naar zijn verhaal. 'Ik vind je niet dom, echt niet.' Ik zwijg even en haal mijn gezicht uit het kussen, die nat is. 'Maar...' Ik kijk hem aan. Hij ligt op de grond. Ik ga boven hem hangen en glimlach even. Ik veeg met een hand mijn wangen droog. 'Misschien moet je eerst goed nadenken voordat je iets zegt.' Ik kijk hem aan.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 17:46 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Het is wel zo logisch als er dan bij iedereen een paar dagen voorbij gaan.. Zou voor Julio en Eleadora ook errug fijn zijn XD]

    Julio Martinéz
    "Ik hou van je blosjes" Grijns ik, waarna ik mijn hand weer op haar rug leg en zacht over een wat groter gebied strijk. Misschien heeft ze het wel koud.. En anders wil ik haar gewoon aanraken.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Demi Luke is geen meisje noch Gay dus het is nog altijd ik keek hem aan!]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Grapje... Doe nogal veel te gelijk nu... ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Moore

    "Tja, dat zit ingebakken denk ik. Snel denkwerk. Maar ja. Ik meende het niet en dàt, meen ik oprecht," zei ik om het ingewikkeld te maken. Ik bleef haar aankijken, één omdat ze voor mijn zicht naar het plafond zat en twee ze was mooi.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amy Michels

    Ik lach even. 'Het bloed stijgt naar mijn hoofd als ik zo moet blijven kijken om je aan te kijken.' Ik lach en wil me omhoog hijsen, door mijn handen aan de bedrand te zetten, maar doordat ik mijn gewicht naar voren plaats verlies ik mijn evenwicht. Ik val boven op Luke. 'Sorry!' Ik rol me van hem af en schiet in de lach. Ik ga vlug staan en spring over hem heen op mijn bed.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Moore

    Het ene moment hangt ze nog boven me, het andere ligt ze op me. ik schoot in de lach, terwijl ze zich met een rood hoofd weer op bed plaatste. Om praten gemakkelijker te maken, sprong ik op haar bed waardoor ze geschrokken een halve meter de lucht invloog.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Naomia schreef:
    Naomi Micheal
    Ik glimlach. 'Ja, het gaat prima.' zeg ik dan glimlachend en ga staan en hou zijn hand nog steeds vast, druk een kort kusje op zijn lippen en loop dan de ziekenzaal met Ian uit. Eindelijk, ik heb daar nu wel lang genoeg gezeten. Nog steeds hou ik Ian's hand vast en zie inmiddels de slaapzaal in zicht komen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Amy Michels

    Ik kijk hem geschrokken aan. 'Idioot!' Ik lach en geef hem een speels duwtje, waardoor hij bijna het bed afvalt. Snel houd ik hem tegen en trek ik hem weer meer mijn bed op, waardoor hij half op me ligt. Ik zucht en duw hem weer recht en ga dan naast hem liggen. 'Maar ik heb je vergeven, maar je moet oppassen met je woorden...'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Gaan Amy en Luke een stel worden?


    NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.