• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 16:46 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    [Ik verveel me :') dus sorry dat ik dit topic volspam :Y)]
    [Wacht kom hier mee spammen en praten ik geef je de link ... Le topique pour le awesome personnes!

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 19:17 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Nala
    Ik dacht na over zijn vraag, terwijl ik mijn haar weer goed probeerde te leggen.
    "Hmm, nee. Net wel, maar volgens mij heb ik nu weer honger."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    IIlumination schreef:
    (...)^wat speel je?]


    [Helemaal niets :3 gewoon schoolles ^^ het enige wat ik ''kan'' is zingen. En dat klinkt ook niet echt geweldig :') maar ik kan wel noten lezen en als ik even oefenen kan ik bijvoorbeeld wel een liedje spelen op de piano. Maar ik bespeel niet echt een instrument ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Helemaal niets :3 gewoon schoolles ^^ het enige wat ik ''kan'' is zingen. En dat klinkt ook niet echt geweldig :') maar ik kan wel noten lezen en als ik even oefenen kan ik bijvoorbeeld wel een liedje spelen op de piano. Maar ik bespeel niet echt een instrument ^^]
    [ah ok maar de moet echt is op dat topic komen!!]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Ben er weer, moet ik ergens op reageren?? :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik sta met moeite op en steek mijn hand naar haar uit. 'Dan gaan we gewoon op zoek naar nog wat eten. Ik weet niet of je nog chocolade wilt?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    IIlumination schreef:
    Luke Moore

    "Je bent ook leuker als je vrolijk bent dan pissed," zeg ik dan vrolijk zonder te stoppen met kietelen.
    "ik laat je gaan als je zweert een handstand te doen voor mij." zeg ik omdat ik genade suf vind.


    Amy Michels

    'Dus ik ben net niet leuk?' Ik kijk hem aan en probeer serieus te kijken, maar het lukt niet door dat gekietel. 'Ik kan geen handstand,' protesteer ik en schiet weer in de lach. 'Nee, Luke stop. Ik kan niet tegen kietelen,' breng ik uit. het lachen begon pijn te doen in mijn buik, maar ik kon niet stoppen. Dit was een halve marteling. Dan wel een lachwekkende, maar toch. 'Luke alsjeblieft, ik smeek het je. Ik kan geen handstand, maar iets anders moet lukken. Stop alsjeblieft.' Tranen van het lachen staan in mijn ogen, ook al begon het wel irritant te worden. 'Straks kietel je me echt nog dood.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    (...)

    Ian Silvas

    Ik verstrengel onze vingers en doe de deur open. Ik loop naar binnen en kijk de kamer rond. Een paar had ik echt al een tijdje niet gezien. Ik loop naar mijn bed en ga er op zitte. Er leek niet veel verandert hier. Ik glimlach even en kijk om me heen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik zag het :Y) maar ik weet echt niet of ik elke dag spam :') Ik denk er wel even over na okaaayy? :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Ik zag het :Y) maar ik weet echt niet of ik elke dag spam :') Ik denk er wel even over na okaaayy? :Y)]
    [Okay je kan ook gewoon reageren hoor!]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Leslie Day
    Ik hoor haar gelach de hele tijd. Ik zucht en sla de deken dan van me af en sta op. Ik ga even richting het toilet ofzo. Daar kan ik niet gestraft voor woorden. Net zoals dansen. Dat is ook gewoon goed. Als het in de slaapzaal is, niet in het auditorium. Ik loop de zaal uit richting de badkamers.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luke Moore

    Damn nu moest ik iets anders vezinnen.
    "Ok geef me een kusje op de wang dan," zei ik want ze zat bijna in ademnood.
    "By the way, ik heb gezegd dat je leuker bent als je vrolijk bent. Niet dat je niet leuk bent, want als je kwaad bent ben je schattig." zei ik onverstoorbaar.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amy Michels

    'Als ik kwaad ben ben ik schattig?' Ik trek mijn wenkbrauw op en glimlach dan. 'Oké, dan ga ik toch vaker vrolijk zijn, want ik wil geen schattig meisje zijn.' Ik grinnik. 'Ook al heeft dat zo zijn voordelen.' Ik grijns even. 'Oké, stop met kietelen, dan krijg je een kusje op je wang.' Ik glimlach even, pak zijn handen vast en zucht even opgelucht. Ik lach nog even na, maar kijk hem dan aan. Ik geef hem een kus op zijn wang en glimlach dan. 'Zo en nu?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Paar dagen later...
    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora bewoog op het ritme van de muziek terwijl ze haar laatste pirouette draaiden, en eindigden in Julio zijn armen. Haar adem haling was onregelmatig terwijl kleine zweetdruppeltjes op haar voorhoofd zaten en een glimlachje op haar lippen speelden. Haar blauwe plekken waren zo goed als verdwenen, hier en daar zat nog een enkele maar de meeste waren verdwenen of vervaagd. Eleaodra drukte een kusje op zijn lippen waarna ze zich los wringde uit Julio zijn armen en twee flesjes water van de tafel haalde en er een in zijn richting gooiden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Naomi Micheal
    Ik glimlach als we de kamer inlopen, vee mensen had ik al lang niet meer gezien. Ik loop naar mijn bed toe en ga er op zitten. Ik voelde me weer helemaal goed en kijk de kamer rond en kijk wie er allemaal zijn.

    [Wie zijn er eigenlijk allemaal in de slaapzaal??? :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp