• Vandaag moet ik voor de eerste keer naar een psycholoog, ik weet echt niet wat te verwachten. Is iemand hier al naar een psycholoog geweest en hoe is dat?

    Ik ben zelf nog nooit naar een psycholoog geweest, maar de moeder van een vriendin van mij is zelf psychologe en ik kan je verzekeren dat er niets is om je zorgen om te maken. Je mag verwachten dat jullie gaan praten, dat is alles wat ik je kan verzekeren. (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben weleens naar een psycholoog geweest, en mij heeft het heel erg geholpen. Ze stelde nét die vragen die anderen nooit stelden, en die vragen waren juist wat ik nodig had. Veel succes (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Geen ervaring
    Mijn zus is psycholoog, maar kan nergens aan de slag als psycholoog

    Ze praat gewoon met je, meestal vraagt ze de eerste keer hoe en waarom je gaat en verder praat ze dan over die dingen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik ben er wel eens geweest, en het hielp mij echt. Ik kon er alles kwijt, en ze luisterde echt naar mij. Het heeft mij erg geholpen dingen uit mijn verleden een plaats te geven.


    He's a lion. Who Can Talk.

    Het is helemaal niet eng. De psycholoog vraagt je gewoon wat dingen over je thuissituatie en je hobby's en redenen waarom je erheen gaat. Vaak noteert hij / zij tijdens de eerste sessies ook erg veel, omdat hij / zij jou immers nog maar net kent. Zolang je een goede psycholoog hebt helpt het ook écht, wat je probleem ook is. Ik vertel aan mijn psycholoog meer dan mijn ouders. (:


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Niets om bang voor te zijn, ze helpen je juist en het lucht op. Don't be afraid.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik, het hielp me dus niet xD. Eerst zei ik dat ze zich bemoeide met me leven, dat ze psychisch gestoord was, en ik zei dat ze me toch niet mocht.
    Ik had erge gedragsproblemen.


    even a white rose has a black shadowx

    Check.
    En ik haatte haar
    Maar een vriend van me wil ook psycholoog worden, dus het ligt er echt aan hoe hij/zij is.
    Ben je al geweest? Hoe ging het?


    If a writer falls in love with you, you can never die

    ik ben er nog nooit geweest maar ik weet wel daat het niks is om bang voor te zijn, het helpt je alleen maar. GOOD LUCK (;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    De psycholoog eet je ziel op. Daarna ben je een zombie. En daarna eet ie je ziel nog een keer op. En dan ben je een weertyranosaurus rex die met het opkomen van de blauwe maan verandert in een T-rex.

    OT: Psychologen zijn niks om je zorgen over te maken. Als het goed is helpen ze je, en zo niet dan kun je altijd stoppen.


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    De psycholoog eet je ziel op. Daarna ben je een zombie. En daarna eet ie je ziel nog een keer op. En dan ben je een weertyranosaurus rex die met het opkomen van de blauwe maan verandert in een T-rex.

    OT: Psychologen zijn niks om je zorgen over te maken. Als het goed is helpen ze je, en zo niet dan kun je altijd stoppen.


    Lol. :')
    Maar met het OT deel ben ik het wel eens. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik loop nu bij een psycholoog en ze stellen vragen en geven je adviezen om uit de problemen te komen. Meestal zijn het erg vriendelijke mensen en als het niet bevalt kan je gewoon om een andere vragen. Niets om zorgen over te maken dus.


    26 - 02 - '16

    Volgens mij wel maar ik mocht mijn psychologe niet echt en had ook niet het idee dat het me hielp dus ik ben ermee gestopt.

    Maar je gaat heel veel praten.


    Physics is awesome

    Wat lopen er tegenwoordig veel jongeren bij 'n psycholoog...


    "I shut my eyes in order to see.'