• In oktober hebben wij, met alle 5e jaar van onze school een Zuiddag. D.w.z. dat we die dag één dag gaan werken en het geld dat we die dag verdienen, gaat naar een goed doel in Venezuela.
    Nu ik zit een beetje met een probleem, want er zijn 3 jobs die me eigenlijk echt wel liggen. Het is de bedoeling dat je 1 job doet, om het even wat; kan van poetsvrouw tot een dag burgemeest of minister of zo gaan.
    Ik zou heel graag bij een radiozender werken, in de AB (Ancienne Belgique, concertzaal) backstage alles klaar zetten op het podium enzo voor het concert of een dag als reporter mee op pad met een echte reporter.
    Ik ben vanplan om naar alle 3 de jobs een mail te sturen + mijn CV maar stel dat ze allemaal 'ja' zeggen? Dan zou ik eigenlijk echt niet weten wat ik moet kiezen.
    Wat zou jij kiezen van deze 3 en waarom?

    Oh, de radio, sws.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Een dag als reporter mee op pad met een echte reporter. Dat lijkt me wel interessant en leuk.

    Idk, is allemaal mijn beroep later :')Nou ja, dat radio en reporteren dan..

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 18:33 ]


    SLOAN.

    Mij lijkt dat laatste echt heel leuk(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    AB :'d

    Wat het meest verdiend, alles voor het goede doel ;3


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ellenpoep schreef:
    Wat het meest verdiend, alles voor het goede doel ;3

    Haha, maar ik heb eigenlijk echt geen idee hoeveel je voor deze jobs krijgt dus :')

    Geen zorgen, de kans dat ze alle 3 'ja' zeggen is enorm klein hoor. Waarschijnlijk zegt enkel de radio 'ja'.


    Get outta my head!

    Reloaded schreef:
    Geen zorgen, de kans dat ze alle 3 'ja' zeggen is enorm klein hoor. Waarschijnlijk zegt enkel de radio 'ja'.

    Hoezo zegt waarschijnlijk enkel de radio ja?

    Reporter en anders Radio

    Doe de Ancienne Belgique. Lijkt me echt cool. & wij hebben dat trouwens ook met alle 5e jaars en ik heb echt geen idee wat ik ga doen.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 19:41 ]


    Save me from myself.

    Iene miene mutte.

    Kiburi schreef:
    Een dag als reporter mee op pad met een echte reporter. Dat lijkt me wel interessant en leuk.


    Food.

    Aberforth schreef:
    Doe de Ancienne Belgique. Lijkt me echt cool. & wij hebben dat trouwens ook met alle 5e jaars en ik heb echt geen idee wat ik ga doen.

    Anders moet je es een kijkje nemen op de site (www.zuiddag.be) en dan doorklikken op 'jobbank' en daar staan wel leuke dingen tussen (: