• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    Rollentopic


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Amy Michels

    Ik kijk hem aan en knik. 'We gaan terug.' Ik ga van hem af. 'Geen zalfje dus?' Ik kijk hem aan. Glimlachen lukt me niet meer en hem geruststellen lukt mij duidelijk ook niet. Ik bijt op mijn lip en staar even naar mezelf in de spiegel. ik pak het zalfje vast en wacht tot Luke staat en we wegkunnen. Ondertussen staar ik mezelf aan in de spiegel. Ik sluit mijn ogen en bijt op mijn lip. Dit was een regelrechte ramp en ik wist niet wat ik moest doen. Ik zou doodsbang voor hem moeten zijn, maar dat was ik niet. Hij had zoveel spijt... Dan kan je niet bang voor hem zijn. Ik had medelijden met hem. Hij wilde mij helpen. Het is verdomme allemaal mijn schuld!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ja, man, swag, 3 handen, haha! Maar ben rond 7uur weg want om half 8 tot half 9 moet ik dansen, hiphop. :Y) Even dat jullie het weten. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Zijn lippen zijn nog steeds op die van mij en wanneer ik hem probeer te slaan pakt hij hardhandig mijn pols beet en draait die zo dat wanneer ik beweeg ik mezelf pijn doe. Ik probeer hem een knietje te geven maar hij drukt zijn onderlichaam tegen die van mij zodat ik mijn benen niet kan bewegen. Dan doe ik een wanhopige laatste poging. Ik bijt in zijn lip. Zo hard ik kan. Hij haalt zijn lippen weg van die van mij en kijkt me boos aan terwijl hij vloekt. Zijn lip bloed. 'Dat had je niet moeten doen,' zegt hij dan. Ik krijg een klap in mijn gezicht en hij sleurt me dan ergens heen. Ik weet niet waarheen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luke Moore

    Waarom waren we niet eerder er opgekomen om die fucking zalf mee te nemen? Amy had een trieste blik op haar gezicht.
    "Wat is er?" vroeg ik. "Zie je je bent bang van me."


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    {Aw, arme Leslie, nee!!! }


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amy Michels

    Ik kijk hem aan via de spiegel. 'Nee ik ben niet bang voor je.' Ik kijk hem aan. 'Ik...' Hij wilde het waarschijnlijk niet horen. 'ik wil je helpen, je doen geloven dat het niet uit maakt. Dat het niks aan jouw verandert, maar dat geloof je toch niet. Ik...' Ik bijt op mijn lip. 'Ik wil je gewoon kunnen helpen, maar dat kan ik niet.' Ik wend mijn blik weer af en focus me weer op mezelf. Ik bijt op mijn lip en kijk naar mezelf.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    JokerBaby schreef:
    {Aw, arme Leslie, nee!!! }


    [Ik kan haar nog laten redden :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    JokerBaby schreef:
    Nala
    Ik zucht opgelucht als hij terug over iets anders begint.
    "Bij ons in de buurt was er een dance crew. Ik vond het steeds geweldig om naar ze te kijken en enkele jaren voor de dood van mijn moeder ben ik begonnen met het nadoen van hun bewegingen. Overdag keek ik, 's avonds oefende ik op mijn kamer of ergens in een steeg. Eerst was het gewoon fun, een manier om mijn tijd op te vullen. En een reden om buiten te zijn, zodat mijn vader me niet zou kunnen slaan.
    Na de dood van mijn moeder is het een soort van... therapie geworden. Ik had het nodig. Toen begon ik pas echt met mijn tricks en het echte werk.
    Het werd bijna een obsessie. Als ik een dag niet had, kunnen oefenen voelde ik me verschrikkelijk... zeker als mijn pa dan eens... uitgevlogen was." ik probeerde het een beetje mooier te brengen dan het was.
    "Maar het bleef steeds iets waar ik plezier aan beleefde. Iets waardoor ik mijn hoofd leeg kon maken en alles even kon vergeten.
    Dat is het nu nog steeds. Mijn redding uit de werkelijkheid."
    Ik ging op mijn zij liggen, zodat ik hem recht kon aankijken.
    "En jij? Hoe kwam jij bij hiphop terecht... Het was hiphop, toch?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Ik kan haar nog laten redden :3]

    {Ja... en door wie?...}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    JokerBaby schreef:
    (...)
    {Ja... en door wie?...}


    [..... Dat moet ik nog even uitzoeken XD

    En anders is mijn noodoplossing dat ze óf hem te slim af kan zijn. Of ij heb nog een back up plan :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {eten!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ik ga even weet niet voor wat.]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [IAN! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik luister naar haar verhaal. 'Ik denk dat dat een goede reden is om te dansen.' ik draai me ook op mijn zij naar haar toe en glimlach. 'Ja, ik doe hiphop. En ik deed het omdat ik het leuk vind. Als ik muziek hoor, dan wil ik dansen. Gewoon een paar moves doen. Maar het is niet zo dat dansen mijn leven is... Bij mij is het slechts een deel van mijn leven.' ik haal mijn schouders op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomia schreef:
    Naomi Micheal
    Ik kreun als ik zijn hand over de binnenkant van mijn bovenbeen voel gaan en druk een kusje in zijn nek en druk dan mijn lippen weer op de zijne en voel da hoe hij zacht op mijn lip bijt en grijns tegen zijn lippen en ga dan met mijn tong over zijn onderlip en druk mezelf dicht tegen Ian aan en laat mijn handen weer over zijn hele lichaam gaan en grijns weer kort tegenzijn lippen aan.


    Ian Silvas

    Ik lach. Dat ze zo reageerde op mijn actie voelde goed, dus glimlachte ik even. Ik liet mijn ene hand uit haar nek glijden, via haar hals over haar zij naar haar heup. Beidde handen liggen nu op haar heup. Ik streel daar even en duw mezelf dichter tegen haar aan. Ik open mijn mond omdat ze toestemming vroeg en laat onze tongen een spel spelen. Een goed gevoel gaat door me heen en ik kon het niet helpen dat ik opgewonden was.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne