• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    Rollentopic


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala
    "35." zei ik meteen en zonder nadenken. "Zo oud is mijn moeder geworden." mompelde ik erachter na, maar weer voelde ik me niet zo heel triest.
    Ik glimlachte weer naar hem en dacht na over mijn volgende vraag.
    "Grootste droom?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    Weer zo'n persoonlijke vraag. Ik kijk weg van Nala en op naar het plafond. Ik heb het niet zo op persoonlijke vragen. Over anderen, best. Over mezelf... Liever niet. 'Mijn grootste droom is dat al mijn dromen uitkomen,' omzeil ik dan de vraag. Eigenlijk doe ik niet aan dromen. Ze kunnen bijna alleen maar kapot gaan. Nu zou misschien een droom zijn om met Naomi te zijn. Maar zoals ik al zei, dromen gaan kapot. Wat er tussen mij en Naomi gebeurd is zal nooit meer gebeuren. Tenminste.. Niet als het aan Naomi ligt denk ik.. 'Wat vindt je de stomste dansstijl?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Dat is een heel gevaarlijke vraag xD]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Dadelijk gaat hij een nog gevaarlijkere vraag stellen :Y)

    Namelijk.... Vindt je een jongen leuk? :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [HAHA btw je zit bijna aan je 10000ste post!! :D]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Nala
    Dit was best een moeilijke eigenlijk. Ik dacht er even over na, met alweer gefronst voorhoofd.
    "Nou, volgens mij is geen enkele dansstijl stom. Het gaat erom je emoties te uiten op een andere manier. Bij dansen heb je geen woorden nodig om elkaar te begrijpen. Het is alsof we ermee teruggaan naar en soort oeroude emotie, een soort instinct, waardoor we elkaar met simpele, maar doeltreffende bewegingen kunnen verstaan. Ik zie geen enkele dansstijl als stom, maar de stijl waar ik het minste feeling mee heb is ballet." ik knikte instemmend, blij dat ik mijn gedachten onder woorden had kunnen brengen. En volgens mij was dat antwoord nog best volwassen ook. Toch wou ik zeker zijn dat hij het helemaal begreep, of ik het goed uitgelegd had.
    "Snappie?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [DEEEEMIIII!!]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Speciaal voor Nala.

    10.000 POST! WHOOPWHOOP!]

    Sam
    Ik glimlach om haar woorden. Ze klinkt volwassen. Ouder dan 13. Te volwassen klinkt ze voor haar leeftijd. Maar ik weet ook precies de reden waarom ze al zo wijs klinkt. Omdat ze veel heeft meegemaakt. 'Ik snap je, want zo zie ik het zelf ook. Ik had het waarschijnlijk anders verwoord. Slechter verwoord.' ik kijk nog steeds naar het plafond. 'Vindt je iemand leuk?' vraag ik dan. Gewoon een simpele vraag.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ga even witloof kuisen zo terug]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    {haha! woeeh!}
    Nala
    Even lijk ik te stikken in mijn schrik, maar ik laat niets merken.
    "Euh... Ja, er zijn zoveel leuke mensen hier. Ian is als een grote broer en Leslie heeft ook al voor me gezorgd, Naomi is ook heel lief en jij bent er natuurlijk ook! Veel meer leuke mensen in mijn leven dan ooit, dus." begrijp ik expres zijn vraag verkeerd.
    "Wat zie je jezelf later als beroep doen?" vraag ik dan maar snel. En laat het buiten kijf dat we hier gaan ontsnappen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze vertelt over mensen die ze leuk vindt. Maar ze vat mijn vraag op als een ander soort leuk. Ach ja, zo kan je de vraag ook interpreteren. Ze vraagt wat ik later als beroep wil gaan doen. 'Die vraag is eigenlijk altijd wel een twijfel omdat wat ik wil niet altijd lukt. En mijn antwoord op dir vraag ook nog weleens verschilt. Maar op dit moment..' ik denk even na. 'Ik wil les geven aan kinderen die er het geld niet voor hebben. Dans les.' en ik kijk op zij naar Nala. 'Ben je verliefd?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ben er weer:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ben er ook weer. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik haat dit. Maar ik dwing mezelf om in de slaapzaal te blijven. Ik zeg het alfabet op, en dan achterstevoren. En hetzelfde doenik maar dan in het Grieks. Het helpt niet. Ik staar naar het plafond. Alweer. Nog steeds. Ik weet het zelf ook niet meer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik zuchtte.
    Man, jij hebt er een handje van in om moeilijke momenten te creëren! dacht ik als hij alweer die vraag stelde. Maar nu zou ik ze onmogelijk kunnen ontwijken, toch deed ik daar een poging toe.
    "Verliefd in de zin van... euhm... Houden van iemand of echt verliefd op iemand zijn?" stamelde ik en hoopte dat hij het gauw zou laten vallen.


    “To live will be an awfully big adventure.”