• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    Rollentopic


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala
    "Nou... Ik had niets anders dan dansen... En ik vind het fijn, dus ja... dan wordt het snel je leven." Ik begon te grijnzen.
    "En ik hou van de adrenaline. Nee, moves zijn niet genoeg voor mij, ik leef voor de tricks." Er speelt een lach op mijn lippen bij het gevoel van vliegen, landen en springen.
    "Het gevoel dat je krijgt! Het was steeds al mijn droom om te vliegen..." grinnikte ik. "Ik weet het, stom, maar bij die tricks kom ik er het dichtste bij. Het spel van spieren, pezen en gewrichten die samenwerken... De muziek die door je aderen lijkt te stromen... Het is een soort van ritueel om mijn ziel en gedachten te zuiveren." zei ik en legde mijn hoofd op mijn kussen, terwijl ik hem aankijk.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Demi1309 schreef:
    (...)

    Ian Silvas

    Ik lach. Dat ze zo reageerde op mijn actie voelde goed, dus glimlachte ik even. Ik liet mijn ene hand uit haar nek glijden, via haar hals over haar zij naar haar heup. Beidde handen liggen nu op haar heup. Ik streel daar even en duw mezelf dichter tegen haar aan. Ik open mijn mond omdat ze toestemming vroeg en laat onze tongen een spel spelen. Een goed gevoel gaat door me heen en ik kon het niet helpen dat ik opgewonden was.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal
    Ik open mijn mond en voel laat onze tongen met elkaar spelen en draai ons dan om, zodat Ian nu weer bover ligt. Ik laat mijn handen nu langzaam omhoog glijden en kras zacht over zijn huid en zet uiteindelijk mijn nagels weer in zijn rug en merk ook dat mijn ademhaling sneller is geworden.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Hij sleurt me mee, maar dit keer verzet ik me wel. Ik maak mezelf zo zwaar mogelijk en begin in zijn richting te schoppen. Als dat allemaal niet werkt ga ik op de grond zitten. Hij trekt aan mijn pols waardoor ik nu lig op de grond. Ineens stopt hij met lopen en gaat dan op me zitten met zijn benen aan weerszijden van me. Ik probeer hem weer te slaan maar hij houdt mijn handen bij mijn polsen met 1 hand boven mijn hoofd. 'Laat me los,' zeg ik boos. Zijn andere hand streelt over mijn wang. 'Waarom doen jullie dit?' zeg ik dan. 'Waarom dit soort straffen? Hebben jullie zelf geen vrouwen ofzo? Krijg je daar je behoeftes niet? Kan je..' ik wil mijn zin afmaken maar hij geeft me weer een klap in mijn gezicht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik weet al wie haar kan redden....

    Diegene heeft haar toch al vaker geholpen. Zoals diegene beweerd.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik stop de zoen om even op adem te komen. Ik breng mijn lippen naar haar oor. 'Hoe ver wil je gaan,' fluister ik met een hese stem in haar oor, terwijl mijn lippen haar oorschelp raken. Ik glijd weer terug naar haar hals en kom daar even op adem. Dan kijk ik haar aan en druk een kusje op haar lippen. Ik straal haar zij en glimlach even.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    SerpentEyes schreef:
    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora dacht terug aan de tijden in Spanje, hoe ze met Julio de Paso Doble dansten op straat, terwijl vele armen mensen toekeken hoe ze dansten. Een klein glimlachje speelde op haar lippen terwijl ze terug dacht en zich op liet gaan in de muziek. Eleadora maakten een laatste sierige beweging toen de muziek op zijn einde kwam en zijn laatste noten had gespeeld. Een kleine giechel verliet haar mond waarna ze Julio om zijn hals vloog en hem knuffelden. "Dit heb ik zo gemist" zei ze zachtjes met een glimlachje op haar lippen.


    [Sorry dat ik nog niet gepost heb, ik had een hele post getypt op school -pauze- en toen viel internet van mijn mobiel uit o_0]

    Julio Martinéz
    Hoewel de stereo een volgend nummer laat horen, sla ik mijn armen ook om Eleadora heen met een brede grijns op mijn gezicht. Totaal niet op de maat. "Ik ook" Zeg ik opgewekt. Blij dat ik weer gedanst heb. Blij dat ik de Paso Doble weer gedanst heb.. Onze dans.. Van Spanje.. Blij dat mijn rug weer wat opgeknapt is, door de vele dagen braaf doen en stilliggen. Natuurlijk doet hij nog wel pijn, maar ik kan het op dit moment negeren. Straks zal ik wel weer spijt hebben.. Maar misschien ook niet. Misschien is mijn rug wel gewoon een stuk beter als ik denk.


    Stop acting normal. It gets bored.

    jaimyhoi schreef:
    [Ik weet al wie haar kan redden....

    Diegene heeft haar toch al vaker geholpen. Zoals diegene beweerd.]


    [Wayo, Marcell voelt zich aangesproken :Y)]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Sam Jason Night
    Adrenaline dat is altijd een goed gevoel. 'Dat klinkt wel herkenbaar, hoewel ik niet de neiging heb om te willen vliegen. Maar hé, dat is voor iedereen anders.' ik haal een hand door mijn haar en leg mijn hoofd ook op het kussen. Ik sluit mijn ogen en zucht. 'Is het voor jou... Moeilijk om hier te zijn? En dan bedoel ik de straffen achterwege latende.' ik houd mijn ogen gesloten. Ik zelf wil hier weg, straf of niet. Dit is niet wat ik in mijn toekomst wil. Altijd op het podium staan. Nee. Dat s niet wat ik wil.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amor8 schreef:
    (...)

    [Wayo, Marcell voelt zich aangesproken :Y)]


    [Dat was precies mijn bedoeling :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik hijg en kijk Ian aan en grijns. 'Ga door.'zeg ik dan en grijns en druk mijn lippen weer op de zijne en druk dan kusjes van zijn mond naar zijn kaak nek, hals en druk dan kusjes op zijn borst en gadan weer omhoog en druk mijn lippen weer op de zijne en laat mijn handen weer over zijn lichaam gaan en soms even over zijn erectie en grijns tegn zijn lippen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik hijg nu ook lichtjes en hap naar adem als ze over mijn erectie gaat. Ik kijk haar aan. 'Dat is een beetje vaag,' glimlach ik en druk mijn lippen op de hare. Dan laat ik haar lippen weer los en kijk haar aan. 'Ik moet het weten Naomi. Ik wil niet te ver gaan.' Ik druk een kus op haar wang en zet mijn handen zo neer dat ik een beetje boven haar hang. Geen idee waar ik de zelfbeheersing vandaan heb. Ik zou haar nu namelijk wel aan kunnen vliegen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal
    Ik grijns en druk nog wat kusjes op zijn borst en in zijn nek en ga dan met mijn lippen naar zijn oor. 'Doe het.' zeg ik dan en hijg nog steeds een beetje en kijk hem dan aan en bijt op mijn lip en leg dan mijn handen in zijn nek en druk mijn lippen weer op de zijne.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Mmm.' Ik ga in op haar zoen, leg mijn handen op haar onderrug en til haar een beetje op en leg haar comfortbaler neer. Door dat omgedraai van ons is dat namelijk niet echt beter geworden. Ik laat mijn lippen in haar nek rusten en druk daar kusjes. ik kijk haar aan. Eigenlijk wilde ik haar een bevestiging vragen, maar ik was te ongeduldig. Ik druk mijn lippen op de hare en dring bij haar binnen. Ik laat mijn handen op haar heup rusten en begin zachtjes te stoten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Leslie Day
    Ij ben niet bang, ik voel me zelfs niet echt smerig. Ik voel me gewoon erg kwaad. 'Sla me verdomme niet en ga van me af,' zeg ik. Ik probeer me om te rollen, hem weg te duwen maar hij is te sterk. 'Regel 1. Je praat alleen als ik je om antwoord vraag,' begint hij, maar ik onderbreek hem. 'Ja ja, blablabla, ik ken die regels al. Regel 2. Als ik meewerk krijg ik minder straf. Ik hoor verdomme helemaal geen straf te krijgen.' maar hij slaat me nog een keer in mijn gezicht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.