• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    Rollentopic


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ineens staat de man naast mijn bed. Ik schrik van zijn onverwachte verschijning. Normaal hoor ik iemand wel aankomen. 'Meekomen jij,' zegt hij dan. Ik kijk niet naar hem en vraag, 'Waarom?' hij gaat er niet op in en zegt, 'Je kan zelf lopen of ik kan je een handje helpen.' ik sta op en hij leidt me naar de gang toe. Ik weet wat er gebeurd als ik tegen zou werken. Ineens word ik weer tegen de muur geduwd. Ik zag het niet aankomen waardoor het pijn doet. 'Flikker,' sis ik. 'Je was daarnet ineens weg,' zegt hij met een sadistische grijns. 'Die jongen hielp je namelijk,' zegt hij. 'Die jongen heeft ook een naam hoor,' zeg ik boos. 'Vindt je hem leuk?' vraagt de man. 'Waar slaat dat nou weer op?!' antwoord ik kwaad. 'Zomaar.' en dan drukt hij ineens zijn lippen op die van mij. Ik houd mijn mond strak en probeer hem weg te duwen. Maar het lukt me niet. Zijn hand gaat over mijn lichaam heen. Er komt niemand in deze gang.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    -NVM-

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 16:34 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Amy Michels

    Ik kijk even en knik dan. Ik kijk Luke aan en loop weer terug. 'We gaan wel naar de badkamer. Dan kan ik het zalfje wel weer op je schouder doen.' ik kijk hem even aan en glimlach kleintjes. Ik duw de deur open van de badkamer en loop naar binnen. Ik zet het zalfje op de wastafel en kijk naar mezelf in de spiegel. ik had er wel eens beter uitgezien, maar het viel nog mee. Geen blauw gezicht, alleen een beetje wallen en bleke huid. Ik zucht en gooi water in mijn gezicht. ik pak een handdoek en droog mijn gezicht weer af. Dan kijk ik naar Luke.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Deze keer is Luke niet in de buurt sorry, en niet in staat om iets te ook niet.]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Ian? :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Luke Moore

    Ik was weer op de grond gaan liggen. Ik werd er ietsje rustiger van, maar minder als anders. Ik voelde Amy's blik op me branden.
    "Als je nu bang van me bent zou ik dat ten volle begrijpen." zei ik met gebroken stem.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Nala
    Ik zucht opgelucht als hij terug over iets anders begint.
    "Bij ons in de buurt was er een dance crew. Ik vond het steeds geweldig om naar ze te kijken en enkele jaren voor de dood van mijn moeder ben ik begonnen met het nadoen van hun bewegingen. Overdag keek ik, 's avonds oefende ik op mijn kamer of ergens in een steeg. Eerst was het gewoon fun, een manier om mijn tijd op te vullen. En een reden om buiten te zijn, zodat mijn vader me niet zou kunnen slaan.
    Na de dood van mijn moeder is het een soort van... therapie geworden. Ik had het nodig. Toen begon ik pas echt met mijn tricks en het echte werk.
    Het werd bijna een obsessie. Als ik een dag niet had, kunnen oefenen voelde ik me verschrikkelijk... zeker als mijn pa dan eens... uitgevlogen was." ik probeerde het een beetje mooier te brengen dan het was.
    "Maar het bleef steeds iets waar ik plezier aan beleefde. Iets waardoor ik mijn hoofd leeg kon maken en alles even kon vergeten.
    Dat is het nu nog steeds. Mijn redding uit de werkelijkheid."
    Ik ging op mijn zij liggen, zodat ik hem recht kon aankijken.
    "En jij? Hoe kwam jij bij hiphop terecht... Het was hiphop, toch?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amy Michels

    Ik laat het zalfje staan en loop naar Luke toe. Ik ga op zijn buik zitten en kijk hem aan. 'ik ben niet bang van je, want dan had ik me nu opgesloten in een douchehokje, vanplaats voorgesteld het zalfje op je schouder te smeren.' Ik kijk hem aan. 'Je kan het niet meer terug draaien. Je zal nu moeten accepteren wat je hebt gedaan. Hoe moeilijk dat ook is,' fluister ik. 'De enige troost is dat die man een slecht persoon was. Luke...' Ik kijk hem aan. 'Dit maakt je nog niet slecht.' Ik kijk hem aan. Het deed me pijn hem zo gebroken te zien. Ik bijt op mijn lip en geef hem een kus op zijn wang. Dan leg ik mijn hoofd op zijn borstkas. 'Iedereen doet wel is dingen die hij niet liever had gedaan. Je bent niet de enige.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik eet pindakaas :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Ik eet pindakaas :3]

    {nog nooit gegeten }


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Nog steeds ben ik boos op mezelf. Hoe kon ik haar dat nou weer vragen?! Als ze reageert op mijn kus vergeet ik dat onmiddelijk weer. Ik laat de gedachte varen en ga weer in op de zoen. Ik laat mijn handen over haar rug gaan en dan over haar bovenbenen. Ik plaag even door aan de binnenkant van haar been omhoog te gaan en laat mijn hand rusten op haar heup. De ander ligt in haar nek. Ik druk haar dichter tegen me aan en bijt speels in haar onderlip.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 16:51 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Leuk.... Is de pindakaas lekker? :Y)]

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 16:49 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Luke Moore

    Ik moest zwaar mijn best doen om niet in huilen uit te barsten. Gaan we terug? Ik wil best even rusten. Ik ben al zolang wakker." zei ik zachtjes.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Demi1309 schreef:
    Ian Silvas

    Nog steeds ben ik boos op mezelf. Hoe kon ik haar dat nou weer vragen?! Als ze reageert op mijn kus vergeet ik dat onmiddelijk weer. Ik laat de gedachte varen en ga weer in op de zoen. Ik laat mijn handen over haar rug gaan en dan over haar bovenbenen. Ik plaag even door aan de binnenkant van haar been omhoog te gaan en laat mijn handen rusten op haar heup. De ander ligt in haar nek. Ik druk haar dichter tegen me aan en bijt speels in haar onderlip.


    [Heeft Ian toevallig drie handen? :Y)


    Hahaha Trollolol,, ik mierenneuk gewoon maar ik vond her gewoon een grappige gedachte :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik kreun als ik zijn hand over de binnenkant van mijn bovenbeen voel gaan en druk een kusje in zijn nek en druk dan mijn lippen weer op de zijne en voel da hoe hij zacht op mijn lip bijt en grijns tegen zijn lippen en ga dan met mijn tong over zijn onderlip en druk mezelf dicht tegen Ian aan en laat mijn handen weer over zijn hele lichaam gaan en grijns weer kort tegenzijn lippen aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp