• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    Rollentopic


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Oeeehhhh, nu gaat het komen! Wat gaat Sam zeggen?! (nerd)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam
    Ik grinnik zachtjes. 'Gewoon, of je verliefd bent. Op iemand. Misschien dat je houdt van diegene, maar ik denk niet dat je gelijk van iemand kan houden. Dat houden van pas komt wanneer je een tijd samen bent en echt wéét met heel je hart dat je voor altijd met die ander wil zijn. En niet alleen maar verliefderig zegt dat je van diegene houdt,' zeg ik dan. 'Ben je verliefd op iemand van thuis? Niet van hier.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik zal zo reageren et Ian en Amy]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    IIlumination schreef:
    Luke moore

    ikckeek haar mer een flauw glimlachje aan.
    "Maar dat neemt niet weg dat ik het gedaan heb zei ik. Nu ben ik weer gebroken. Ik maakte me los uit Amy's armen en veegde mijn tranen ruw weg.
    "Kom, we gaan weer binnen. Ik hoop dat he ooit nog goed komt met me nu."
    [Demi^^]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amy Michels

    Ik kijk hem even enkele seconde zwijgend aan en bijt op mijn lip. 'Denk je dat je dat aankan dan?' Ik zwijg en ga staan. Het is weer doodstil op het plein. Voor even. Ik kijk Luke weer aan en sla mijn ogen neer naar de grond. 'Ze kunnen de politie niet erbij halen. Dus er zouden niet hele gevaarlijke gevolgen zijn en niemand hoeft het te weten.' Ik kijk hem weer aan. 'Het is veilig bij mij Luke, dat beloof ik je.' Ik kijk hem aan en glimlach kleintjes. 'En je moet je niet heel schuldig voelen... Het had net zo goed jouw kunnen zijn. Zij zijn instaat om iemand te vermoorden. Ze doen ons pijn, jij hebt al die pijn hem betaald gezet.' Ik kijk Luke even aan. Hopend dat mijn woorden hielpen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Moore

    "Dat is ook het enige," mompelde ik. "Ik voel me afgrijselijk. Ik hoop dat ik je niet afgeschrikt heb. Want alleen wil ik niet ontsnappen. We weten nu wel waar dde deur is. En dat ze onbewaakt is. En dat die vent niets kan doorvertellen." zei ik. Over dat laatste had ik nog niet nagedacht.
    "Als het nog een keer gebeurd zal ik niemand doodslaan, maar in coma is niet dood, dus zekerheid heb je niet." zei ik grimmig.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Leslie Day
    Ik vloek en kom dan overeind. Ik ga zitten met mijn ellebogen op mijn knieën en mijn handen in mijn haar verstrengelt. Ik wil hier weg. Ik sta dan op en loop richting de deur van de slaapzaal.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomia schreef:
    Naomi Micheal
    Als ik zijn lippen op de mijne voel komt het gevoel weer terug en vergeet wat hij net heeft gezegd, hij deed het nie extra dus en hij heeft mij vergeven voor iets veel groters als dit, dus. Ik zet mijn nagels weer in zijn huid en bijt weer zacht op zijn onderlip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala
    "Nee, ik ben niet verliefd op iemand van thuis." zei ik naar waarheid. Ik staarde naar het plafond en frunnikte aan mijn T-shirt.
    "En jij... ben jij verliefd. Op iemand van thuis?"

    {Mijn neefje wou even typen, dus niet op letten xD
    jutughthughfuyhitfuyghtfgyhutyggkhtkuyhg tkjth ytyhgtuyhgutuytyhuuytyuyyyryruyuyuryyyutryturyrtyyryut
    g ttttg tgttttttttttttttttttttttttttttttttgygytyhytyty$$$
    (A)_O_:Y):9~(duivel):X}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Vlak voordat ik bij de deur ben gaat die ineens open en staat er een man. Volgens mij is het gewoon een controleronde. Maar ik herken hem. Hij was degene die me aanrandde. Ik draai me gelijk om en loop terug naar mijn bed. Dan hoor ik zijn stem. 'Jij daar, kom eens hier.' hij heeft het tegen mij maar ik doe alsof ik hem niet hoor en loop gewoon door. Hij kan het net zo goed tegen iemand anders hebben.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sam Jason Night
    Ij schud mijn hoofd. 'Nope, ik ben niet verliefd op iemand van thuis,' zeg ik dan. Op iemand van hier. Maar dat kan ik haar niet vertellen. Ze ziet Ian als haar broer, en als ik dan doodleuk zeg dat ik op Naomi verliefd ben zal dat niet goed uitpakken vrees ik. Ik zal als ze er om vraagt gewoon zeggen dat ik op niemand ben. 'Waarom heb je voor de dansstijl streetdance gekozen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [%deemm!!]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    IIlumination schreef:
    [deemm!!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Amy Michels

    Ik kijk hem aan. Ik was afgeschrikt, maar nu niet meer. Nu zag ik in dat het ergens wel terecht was. Die man moest boeten en ik haatte die man. Waar ik niet over nadacht was dat hij misschien ook nog een familie had. Ik pak Luke zijn hand en loop met hem mee naar de deur. 'Je ontsnapt niet alleen. Daarvoor wil ik te graag naar huis.' Ik kijk hem even aan en schenk hem een glimlach. Dan loop ik snel naar de deur. De man hadden ze laten liggen. Ze zouden zo wel terugkomen. Vlug ren ik door de gangen. Luke zijn hand nog steeds vasthebbende.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Moore

    we liepen door de gangen, richting slaapzaal. Toen ik een man voor de deur zag staan, draaide ik wijselijk om.
    "Andere kant, losse handjes op twaalf uur," zeg ik tegen Amy toen ik zag dat het die aanrander was.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque