• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    Rollentopic


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [wat is awkward?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Marcell will always be there for her :Y)
    Uiteindelijk.. En wanneer hij kan, natuurlijk]

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 22:42 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Wat kan ik toch vrolijk worden door een goede vriend van me :3 en dat alleen door elkaar slaap lekker te wensen (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amor8 schreef:
    [Marcell will always be there for her :Y)
    Uiteindelijk XD]


    [Trollolol, ik kan het me al helemaal voorstellen XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oeeehooeee ;)
    Das tog fijn (:
    Maar trusten? Ga jij? Of gaat hij? Ik ook zo, er is seriously NOTHING do do on Q]

    [Wat voorstellen? XD XD XD]

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 22:44 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomia schreef:
    Naomi Micheal
    Ik bijt weer op mijn lip en kijk hem dan aan en voel dan zijn lippen weer op de mijne en leg dan mijn handen op zijn rug en krats er even met mijn nagels langs en ga steeds iets omlaag en dan laat ik mijn handen weer over zijn borst glijden en ook weer steeds omlaag als ik bij zijn broeksrand grijns ik even tegen zijn lippen en laat dan mijn hand weer over zijn onderbroek glijden en druk mijn lippen in zijn nek.


    Ian Silvas

    Ik bijt op mijn lip en kijk haar aan. Ze plaagde me echt! Ik merk dat mijn ademhaling al versneld is en sla mijn ogen even neer. Vlug kijk ik haar weer aan en druk mijn lippen seer op de hare. Mijn handen glijden over haar bruik naar haar broek die ik ook uittrek. Nu lig ik in mijn boxer en zij in haar slipje. Eerlijk. Ik grinnik even en zoen haar weer vurig en gepassioneerd.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Moore

    "Wat is er Zoey?" vroeg ik nogal verbaasd dat Leslie naar mij was toegekomen.
    "Amy, take care of it, you know what to do." zei ik en volgde Leslie.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Demi1309 schreef:
    [wat is awkward?]


    [NVM :Y) Haha, just something.]

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 22:44 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik haal mijn schouders op. Luke volgt me naar de gang. 'Nothing specials,' zeg ik dan. 'Ik moet naar het toilet maar ik wil niet alleen de gang over.' de redenen dat ik niet alleen wil zijn dat ik niet verkracht wil worden, en omdat wanneer Bob me ziet hij me geheid terug stopt in die cel. En dat zie ik niet zitten. Maar eigenlijk is dit niet de enige reden waarom ik Luke mee vroeg..

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 22:48 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [nu word ik nieuwsgierig...]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Moore

    "Dus, je zag het pistool?" vroeg ik zomaaar, maar zacht. Ik wilde geen aandacht trekken.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Leslie Day
    Hoe weet hij dat. 'Pistool?' herhaal ik dan. 'Daar heb ik geen weet van.' weet hij dat ik heb zitten kijken naar ze... Nee. Dat kan niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Demi1309 schreef:
    (...)

    Ian Silvas

    Ik bijt op mijn lip en kijk haar aan. Ze plaagde me echt! Ik merk dat mijn ademhaling al versneld is en sla mijn ogen even neer. Vlug kijk ik haar weer aan en druk mijn lippen seer op de hare. Mijn handen glijden over haar bruik naar haar broek die ik ook uittrek. Nu lig ik in mijn boxer en zij in haar slipje. Eerlijk. Ik grinnik even en zoen haar weer vurig en gepassioneerd.


    Naomi Micheal

    Als mijn broek ook uit is grijns ik even en voel dan zijn lippen weer op de mijne en laat mijn tong weer langs zijn onderlip gaan en merk dat mijn ademhaling net zoals die van Ian al wat versneld is en dat mijn hart sneller klopt. Mijn lippen zitten nu nog steeds op de zijne en ik leg nu mijn handen op zijn bovenrug en zet er dan zcht mijn nagels in.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Luke Moore

    "Ik hoor dat je liegt, en je kwam aan op het moment dat ik het rooster wilde dichtdoen. Voor als je het wilt weten, ik pikte het van die bewaker die je aan het aanranden was. Kleine schadevergoeding."


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ian Silvas

    Zij grijnst en daardoor ik Ook. Ze ligt met haar volle gewicht op me en ik ben blij dat ik helemaal genezen ben. Nou ja... Mijn rug is voor altijd verminkt... Ik dwin die gedachte weg en ga met mijn handen ook over haar rug heen. Even speelt de vraag tot hoever ze wil gaan zich weer in mij hoof af, maar ik besluit daar achter te komen. Dus laat ik haar leiden en ga mee in de zoen als zij wilt.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne