• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    Rollentopic


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik loop zuchtend verder. Nu al spijt van de keuze om hem mee te vragen. 'Voor zover ik weet zat je naast dat zowat huilende meisje op het bed,' breng ik er tegenin. Niet doorgaand over het liegen. Ik ben nu tenminsten niet alleen. Alhoewel ik niet weet voor hoe lang dat is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luke Moore

    "En voor zover ik weet kon je gemakkelijk zien wat we aan het doen waren. maar het maakt niet uit, je zal ze toch moeten gebruiken. Kon ik nu maar aan een plattegrond komen." babbelde ik


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Leslie Day
    'Ik ken her gebouw,' floep ik eruit. Toen ik me leeg voelde en niets zei tegen iemand of überhaupt iets deed, ging ik lopen door het gebouw. Ik heb uren door het gebouw gelopen. Totdat ik uiteindelijk die klootzak van een Bob tegenkwam die me terug dwong naar de slaapzaal. Luke en ik lopen door. 'Je hebt het erg gezellig met dat meisje,' zeg ik dan. 'Altijd fijn als je iemand hebt, right?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik bijt weer op zijn onderlip en draai ons dan weer om zodat ik nu onder lig en Ian boven en druk dan mijn lippen weer vurig op de zijne dan laat ik mijn handen weer over zijn lichaam gaan en stop bij de rand van zijn boxer en haak een vinger om de rand en kijk hem dan aan en bijt op mijn lip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik open mijn ogen als de zoen ineens is gestopt. Ze kijkt mij aan n ik houd mijn hoofd schuin en kijk haar vragend aan. 'wat is er?' Mijn stem klinkt hees. Niet zoals ik gepland had. Ik bijt op mijn lip en kijk haar aan. Haar vingers branden op me huid en het liefste zou ik schreeuwen: Trek die onderbroek uit!' maar ik weet wat ze heeft meegemaakt dus wacht ik af en respecteer haR keuze. Ook al wist ik dat ze wilde.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Moore

    "Misschien kunnen we ergens pen en papier bemachtigen en dan kan je de plattegrond tekenen. En ze heet Amy, je mag gerust bij ons komen zitten, ze bijt niet. Mij uitkafferen kan ze, maar ik denk niet dat ze dat bij jou zal doen."


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Naomi Micheal

    Ik grijns. 'Niks.' zeg ik dan glimlachend en druk mijn lippen weer op de zijne en trek dan heel langzaam, om hem te pesten, zijn ondebroek omlaag en glimlach tegen zijn lippen aan. 'Als zijn onderbroek uit is laat ik mijn handen weer over zijn hele lichaam gaan en soms ook over zijn grote vriend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik wil eigenlijk gelijk weigeren om te helpen een plattegrond voor hem te tekenen. Maar bedenk me dan dat het niet aardig is als ik dat zou doen. En ik heb ook niet de behoefte om bij Luke te zitten als Amy erbij zit. Ik zag de blik in haar ogen toen ze naar Luke keek. 'Als ze mij probeert uit te kafferen kent ze mij nog niet,' zeg ik simpel. 'Hoewel niemand mij hier kent,' mompel ik bijna onverstaanbaar erachter aan. 'Vindt je haar leuk?' vraag ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luke Moore

    "I don't know, ik heb rare gevoelens de laatste dagen. Maar Amy is een goed persoon. En het was terecht om me uit te kafferen. De eerste keer half de tweede keer helemaal." zei ik.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Leslie Day
    We komen aan bij het toilet waar ik blij om ben. Ik sluit mezelf op. Ik hoef alleen maar te plassen. Dus ik ben ook zo klaar en spoel door. Ik doe de wc-klep omlaag en ga erop zitten. 'Hoe bedoel je rare gevoelens?' vraag ik zacht. Wedden. Wedden dat hij haar leuk vindt en ik alleen achter blijf.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luke Moore

    "Nu ja ik voel bang als ik terugdenk aan toen. Het was nog erger dan hier. Deze," zei ik en liet mijn been zien," ik er gewoon met een mes ingemaakt. Er zijn daar mensen vermoord, gestorven. Er was geen verzorging of niets. En ik vind het vreselijk triest als AMy huilt, maar dat heb ik wel bij meerdere mensen."


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Leslie Day
    Ik kijk hem aan, 'En dat is nou wat ze noemen van de regen in de drup,' merk ik op. Ik zucht en sluit even mijn ogen. Dan sta ik op en loop naar de wastafel waar ik eerst mijn handen was en er daarna op ga zitten. Ik kijk weer even naar Luke. Hij is nog steeds shirtloos. 'En hoe komt het dat Amy zo huilerig is?'. Eigenlijk wil ik het niet over haar hebben. Maar ja, ik doe weer eens wat beleefd is. 'En bij wie heb je dat nog meer?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Ik zucht. Een tijdje wezenloos voor me uitstaren maakt me gek. Ik sta langzaam op n loop naar de danszaal. Ik sluit de deur achterl me en loOp naar de geluidsinstallatie. Ik begin met dansen en het lucht op. De paniek maakt plaats voor rust. Ik hoor de deur dichtslaan en verwxcht dat het Luke is, maar als het te lang stil is stop ik en draai me om. Mijn maag keert zich om. Ik kijk recht in het gezicht van hem. De man die het mij telkens weer aandoet... Ik slik even. Hij slaat zijn armen over elkaar en loopt richting mij. Ik houd hem via de spiegel in de gaten, ik Sta met mijn rug naar hem toe. 'Dit is een verboden ruimte voor jouw.' hij loopt een rondje om me heen en raakt me af en toe aan. 'Ik dacht dat ik hier kwam om te dansen. Dan moet ik veel oefenen.' 'Waar.' Hij pakt mijn middel vast en trekt me naar zicht toe. Zijn lippen zitten in mijn nek, wat me kippenvel bezorgd.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    Ik grom zachtjes als ze zo langzaam mijn broek uittrekt, gevolgd door rillingen als ik haar handen overal voel. Echt overal. Ik kijk haar aan in haar mooie ogen en grijns even. Dan buk ik om vervolgens met mijn tanden haar onderbroek te pakken en die op die manier naar beneden te trekken. Dan kom ik langzaam weer Omhoog en druk een kus op haar lippen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Moore

    "Ze is nogal gehecht aan haar ouders, ze zijn alles wat ze heeft. Ze is zo goed, maar ze wil niet dat als we hier ooit uit raken ,dat ik haar een beurs geef. Iedereen verdiend een kans zoals ik. Ik kom uit een rijk gezin, maar zij niet en ze voeltg zich dan verplicht om alles terug te betalen, snap je?" vroeg ik en wenkte haar mee naar buiten. Ik volgde mijn vaste route langs de danszalen.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque