• ‘Another legend claims that we descended from wolves and that the wolves are our brothers still. It’s against tribal law to kill them.’
    Jacob Black


    In een eeuwenoud indianenreservaat in de Washington, vlakbij het kleine dorpje Forks, wonen de Quileutes. Zoals iedere andere indianenstam vechten zij voor hun bestaan en hun tradities. Houten huisjes, kampvuuravonden, alternatieve leefwijzen en een aparte school voor de jeugd vormen samen een hecht eenheidsgevoel de basis van deze bevolkingsgroep.
    Maar zijn de Quileutes wel wat ze lijken – een vreedzame, kleine indianenstam – of verhullen ze verschillende, diepe en grote geheimen die aangeven dat ze legende waar zijn?

    'The histories that we always thought were legends. The stories of how we came to be. The first in the story of the spirit warriors.’
    Jacob Black




    || ROLLEN
    Black Roedel
    Jacob Black – Shooter
    Leah Clearwater
    Embry Call – Shooter
    Seth Clearwater
    Quil Ateara

    Uley Roedel
    Sam Uley
    Jared Cameron
    Paul Lahote
    Brady Fuller
    Collin Littlesea

    Mensen
    Emily Young
    Rachel Black
    Rebecca Black
    Kim Connweller
    Claire Young – Simia

    Cullens
    Carlisle Cullen – PercyWood
    Edward Cullen – Shooter
    Bella Cullen – Overexposed
    Renesmee Cullen – Overexposed

    Onbekende personen
    Maximaal 7
    Charlie Mila Evergreen – Mens – Tsubaki
    Ameleigh Bluebell Winter – Mens – Leave
    Fynn Marcello Ryoni – Wolf – Tempus
    Jezebel Odys Fray – Hybride – Leave
    Efthimia Pandora Nemesis – Hybride – Gurlby
    Raphaël Embriël Fray Call – Hybride/Wolf – Shooter


    || REGELS
    Niemand doden zonder toestemming van die persoon.
    Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s (beta’s wanneer de alfa’s niet aanwezig/bezet zijn).
    Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films.
    Vier rollen per account.
    Maximaal zeven verzonnen rollen.
    Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee – ingeprent, Quil en Claire – ingeprent, Jared en Kim – ingeprent, Paul en Rachel – ingeprent, Embry en Jezebel, Raphaël en Ameleigh.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 23:36 ]


    •

    Mag ik jacob^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Maareh, is Renesmee al ouder of nog jong?


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Ik denk fysiek 11 ofzo en werkelijk 6


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Burky schreef:
    Nu ik erover nadenk, ik wordt de grote zus van Seth...(shit happens, een hunk misgelopen xD)


    Dus ik hoef Drake niet op de rollenlijst te zetten?

    ||

    Aztec schreef:
    Maareh, is Renesmee al ouder of nog jong?


    Je mag haar spelen zoals je het zelf wil,
    oud/jong.
    Als je het maar duidelijk aangeeft!


    •

    jawel, het was gewoon even een doordenkertje(A)


    Because I love him, do I need another reason?

    Moonly schreef:
    Mag ik jacob^^


    Heb je liever dat Renesmee jong of oud is? (:


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Ow, haha maakt mij niet uit. :p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Moonly schreef:
    Ow, haha maakt mij niet uit. :p


    Ik vind het allebei leuk, alleen aangezien de Cullens in deze rpg niet meedoen en Renesmee als kind daar nar tuurlijk veel is lijkt het me handiger als ze al wat ouder is. Zeg jij het maar joh (:


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Doe dan maar oud:p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Moonly schreef:
    Doe dan maar oud:p


    Oké! Dan maak ik haar wel volgroeid. Dan is ze dus een jaar ouder dan Jacob, want die is in het boek toch 16?


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Ja, volgens mij wel
    Ik heb alleen het eerste deel gelezen, maar wel alle films gezien^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naam: Renesmee Carlie Cullen
    Leeftijd: 7, maar ze is fysiek en mentaal 17.
    Uiterlijk: [ foto komt later ]
    Renesmee heeft lange bruine haren, die tot halverwege haar middel vallen. Haar chocolade bruine ogen vallen gelijk op. Ze heeft een lichte porseleinen huid die licht gloeit in de zon. Haar lichaamstemperatuur is iets hoger dan van mensen en haar geur is een mix tussen een mensen en vampieren geur. Als ze lacht heeft ze kuiltjes in haar wangen, het tegenovergestelde van haar vader. Doordat ze een hart heeft en bloed, heeft ze een lichte blos op haar wangen en zijn haar lippen roze.
    Innerlijk: Renesmee was al slimmer dan normale kinderen van haar leeftijd toen ze nog maar een paar weken geboren was, nu is ze nogsteeds erg intelligent. Ze houd veel van boeken en muziek, iets wat ze met haar beide ouders deelt. Renesmee houd veel van haar vrienden en familie en zal ze altijd trouw blijven. Ze is een dapper en lief meisje met veel vertrouwen. Renesmee is graag omringd door mensen, anders voelt ze zich alleen.
    Krachten:
    Familie: Renesmee is opgegroeid bij de Cullen's, de familie van haar vader. Edward Cullen en Bella Swan zijn haar biologische ouders. Ze heeft geen broertjes of zusjes. Ze brengt veel tijd door met haar ouders en haar adoptieve grootouders. Ook heeft ze een hele goede band met haar tantes en ooms, vooral met Rosalie en Alice.
    Relatie: Ze heeft sinds kort gevoelens voor Jacob, maar is bang dat hij haar meer als vriendin ziet.
    Extra: Renesmee voelt zich erg ongemakkelijk bij dat ze nu bijna net zo oud is als haar moeder, Bella. Ze gaat niet naar school, omdat dat toch geen zin zou hebben en het alles alleen nog maar ingewikkelder maakt. Ze brengt haar tijd door bij de Cullen's, maar is ook steeds vaker bij Jacob te vinden.

    [ Ik ga er zo aan verder ^^ ]

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 11:15 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Ik wil Seth wel zijn, als het kan heet dat.(A) Moet ik een auditie of zo maken? Want dat kan als het moet.xD


    Reading a good book is like taking a journey.

    Mag ik een Quileute weerwolf erbij verzinnen? Een vrouwelijke?


    Tijd voor koffie.

    Famous1xx schreef:
    Ik wil Seth wel zijn, als het kan heet dat.(A) Moet ik een auditie of zo maken? Want dat kan als het moet.xD


    Jij mag Seth zijn, audities zijn niet nodig, je bent gewoon de eerste dus dan is het goed ! :D

    Synaisthmata schreef:
    Mag ik een Quileute weerwolf erbij verzinnen? Een vrouwelijke?


    Sorry, maar dan vind ik Leah's rol een beetje in het niet vallen. Haar karakter is tot stand gekomen doordat ze de enige vrouwelijke weerwolf is. Dus dat sta ik niet toe.


    •