• ‘Another legend claims that we descended from wolves and that the wolves are our brothers still. It’s against tribal law to kill them.’
    Jacob Black


    In een eeuwenoud indianenreservaat in de Washington, vlakbij het kleine dorpje Forks, wonen de Quileutes. Zoals iedere andere indianenstam vechten zij voor hun bestaan en hun tradities. Houten huisjes, kampvuuravonden, alternatieve leefwijzen en een aparte school voor de jeugd vormen samen een hecht eenheidsgevoel de basis van deze bevolkingsgroep.
    Maar zijn de Quileutes wel wat ze lijken – een vreedzame, kleine indianenstam – of verhullen ze verschillende, diepe en grote geheimen die aangeven dat ze legende waar zijn?

    'The histories that we always thought were legends. The stories of how we came to be. The first in the story of the spirit warriors.’
    Jacob Black




    || ROLLEN
    Black Roedel
    Jacob Black – Shooter
    Leah Clearwater
    Embry Call – Shooter
    Seth Clearwater
    Quil Ateara

    Uley Roedel
    Sam Uley
    Jared Cameron
    Paul Lahote
    Brady Fuller
    Collin Littlesea

    Mensen
    Emily Young
    Rachel Black
    Rebecca Black
    Kim Connweller
    Claire Young – Simia

    Cullens
    Carlisle Cullen – PercyWood
    Edward Cullen – Shooter
    Bella Cullen – Overexposed
    Renesmee Cullen – Overexposed

    Onbekende personen
    Maximaal 7
    Charlie Mila Evergreen – Mens – Tsubaki
    Ameleigh Bluebell Winter – Mens – Leave
    Fynn Marcello Ryoni – Wolf – Tempus
    Jezebel Odys Fray – Hybride – Leave
    Efthimia Pandora Nemesis – Hybride – Gurlby
    Raphaël Embriël Fray Call – Hybride/Wolf – Shooter


    || REGELS
    Niemand doden zonder toestemming van die persoon.
    Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s (beta’s wanneer de alfa’s niet aanwezig/bezet zijn).
    Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films.
    Vier rollen per account.
    Maximaal zeven verzonnen rollen.
    Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee – ingeprent, Quil en Claire – ingeprent, Jared en Kim – ingeprent, Paul en Rachel – ingeprent, Embry en Jezebel, Raphaël en Ameleigh.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 23:36 ]


    •

    Oke, zou ik dan een vampier ofzo mogen hebben? Die misschien inprent of gewoon verliefd wordt op Seth? Als Famous1xx dat tenminste leuk vindt ;P


    Tijd voor koffie.

    Synaisthmata schreef:
    Oke, zou ik dan een vampier ofzo mogen hebben? Die misschien inprent of gewoon verliefd wordt op Seth? Als Famous1xx dat tenminste leuk vindt ;P


    Ja, misschien nieuw lid van Cullen Coven?
    [ Als het mag van tpicmaker hea... ]
    Anders is Renesmee beetje loner thuis xd

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 18:22 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Synaisthmata schreef:
    Oke, zou ik dan een vampier ofzo mogen hebben? Die misschien inprent of gewoon verliefd wordt op Seth? Als Famous1xx dat tenminste leuk vindt ;P


    Ik vind het prima.(A) Tenminste, als de topicmaker alles goedkeurd.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Famous1xx schreef:
    (...)

    Ik vind het prima.(A) Tenminste, als de topicmaker alles goedkeurd.


    Leuk ^^, dan maak ik sowiezo wel een mens aan, dan heb ik al een rol :3, dan kan Shooter zelf bepalen of het kan of niet ^^

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 18:58 ]


    Tijd voor koffie.

    Rol: Zelfverzonnen nimph-achtige mens, met speciale connectie met aarde en wind (en water)
    Naam: Charlie Mila Evergreen
    Bijnaam: Char
    Leeftijd: 16 Jaar
    Soort: {Zie Gave}
    Uiterlijk: Charlie heeft lang, hiermee bedoel ik tot haar rug, haar. Het is zwart, zonder highlights, of anders. Haar ogen zijn felgroen, en zijn punten waar vreemde mensen vaak tegen haar aankijken; haar ogen zijn zeer opvallend. Verder heeft ze wel een oké postuur, redelijk aan de lange kant, op zich wel dun, maar geen modellenlichaam, wat ook niet bij haar past, gezien haar doerak-natuur. Verder draagt ze het liefst dingen die lekker passen, vaak zie je haar in een lange broek, spijkerstof vaak, en een fijn t-shirt. All-stars vindt ze ook fijn, omdat ze lekker zitten. Merkkleding maakt haar niks uit.
    Karakter: Charlie is dus beetje een doerak. Ze klimt graag in bomen, vuil worden doet ze graag, en ga zo maar door. Daarom vergezelt ze de weerwolven graag als ze het bos ingaan, alhoewel ze natuurlijk niet zo snel kan rennen als hen! Ze is dolverliefd op Seth, en door haar speelse aard, en zekere kinderlijkheid past ze bij hem. Ze kan kinderachtig zijn, en kan daarom soms een beetje irritant zijn. Verder is ze meestal vrolijk, maar wel soms snel op haar teentjes getrapt. Verder kan ze wel gevoelig zijn voor opmerkingen over haar school, waar ze vroeger altijd gepest werd. Nu is ze sterker geworden, en minder kwetsbaar. Verder durft ze wel veel, maar kan wel een beetje impulsief zijn.
    Lengte: 1.75
    Gave: Op zich heeft ze niet echt een gave, maar toch wel een soort connectie met de Natuur en de wind, een zekere communicatie, dingen laten groeien, etc. Verder is ze graag in het water te vinden, maar of dat nou een speciale gave is, is niet echt zeker, Waarschijnlijk wel.
    Extra: Charlie woont bij haar moeder, die eigenlijk nooit thuis is. Haar vader zit in de gevangenis, en haar grote zus woont niet thuis en heeft ze nooit contact mee. Dit droeg ook bij aan haar onzekerheid in de periode dat ze gepest werd.
    Ze is verliefd op Seth, met imprenting, van Seth.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 21:18 ]


    Tijd voor koffie.

    Naam: Camill Uley
    Bijnaam: Cams
    Soort: Vampier/weerwolf
    Leeftijd: 17
    Fysieke leeftijd: 17
    Geboortedatum: 16-04
    Geboorteplaats: La Push
    Geslacht: Vrouwelijk
    Lengte: 1.80
    Familie: Camill is het zusje van Sam
    Geschiedenis: Camill is geboren in La Push, heeft een fijn leven gehad, ze veranderde al voor Sam in een weerwolf, maar door dat ze door een vampier gebeten is weet ze niet meer hoe ze moet transformeren.
    Gave: -
    Extra:Oorspronkelijk was Camill lid van the Uley-pack, maar ze staat nu op non-actief, omdat ze niet meer kan transformeren. Op Camill is een uitzondering gemaakt en ze mag wel op Quileute grond komen.
    Foto:

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 20:18 ]


    ©1998

    Zo goed?


    ©1998

    Huh? Je moet toch weten dat een weerwolf 1. Niet zo snel door een vampier is gebeten, hun geur raakt af bij vampieren en hun bloed ook. 2. Niet in een vampier kan veranderen. 3. Er bestaan geen half-vampier-half-weerwolf mensen. Duhh?


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Cionegreen schreef:
    Huh? Je moet toch weten dat een weerwolf 1. Niet zo snel door een vampier is gebeten, hun geur raakt af bij vampieren en hun bloed ook. 2. Niet in een vampier kan veranderen. 3. Er bestaan geen half-vampier-half-weerwolf mensen. Duhh?


    Wow, ze heeft een foutje gemaakt. Beetje denigrerende reactie --'


    Tijd voor koffie.

    Charlie Mila Evergreen keur ik goed, leuke rol !

    Camill Uley echter niet,
    half vampier/weerwolf bestaan niet,
    daarnaast wil ik geen vrouwelijke weerwolf in de wolfpack.

    ||

    Vanavond activeer ik het startsignaal in een nieuw topic !
    Ik zal hier een link plaatsen,
    ongeacht of de rollen zijn vervuld ja of nee !
    Kunnen we lekker beginnen !
    (flower)


    •

    Synaisthmata schreef:
    (...)

    Wow, ze heeft een foutje gemaakt. Beetje denigrerende reactie --'


    He, haar mening.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Btw, word Brynn imgeprint?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MyDreamStory schreef:
    Btw, word Brynn imgeprint?


    Jup, denk het wel.
    Heb al 'n ideetje hoe ik het verhaaltje van Embry & Brynn wil laten lopen!
    Je ziet 't vanavond ^^.


    •

    Oehh ^-^

    Hoelaat? o-o


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MyDreamStory schreef:
    (...)

    He, haar mening.


    Ja dat is wel zo, maar dat 'Duhh?' klonk een beetje raar.

    @Shooter Trouwens, bedankt voor de goedkeuring ^^

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 16:50 ]


    Tijd voor koffie.