• ‘Another legend claims that we descended from wolves and that the wolves are our brothers still. It’s against tribal law to kill them.’
    Jacob Black


    In een eeuwenoud indianenreservaat in de Washington, vlakbij het kleine dorpje Forks, wonen de Quileutes. Zoals iedere andere indianenstam vechten zij voor hun bestaan en hun tradities. Houten huisjes, kampvuuravonden, alternatieve leefwijzen en een aparte school voor de jeugd vormen samen een hecht eenheidsgevoel de basis van deze bevolkingsgroep.
    Maar zijn de Quileutes wel wat ze lijken – een vreedzame, kleine indianenstam – of verhullen ze verschillende, diepe en grote geheimen die aangeven dat ze legende waar zijn?

    'The histories that we always thought were legends. The stories of how we came to be. The first in the story of the spirit warriors.’
    Jacob Black




    || ROLLEN
    Black Roedel
    Jacob Black – Shooter
    Leah Clearwater
    Embry Call – Shooter
    Seth Clearwater
    Quil Ateara

    Uley Roedel
    Sam Uley
    Jared Cameron
    Paul Lahote
    Brady Fuller
    Collin Littlesea

    Mensen
    Emily Young
    Rachel Black
    Rebecca Black
    Kim Connweller
    Claire Young – Simia

    Cullens
    Carlisle Cullen – PercyWood
    Edward Cullen – Shooter
    Bella Cullen – Overexposed
    Renesmee Cullen – Overexposed

    Onbekende personen
    Maximaal 7
    Charlie Mila Evergreen – Mens – Tsubaki
    Ameleigh Bluebell Winter – Mens – Leave
    Fynn Marcello Ryoni – Wolf – Tempus
    Jezebel Odys Fray – Hybride – Leave
    Efthimia Pandora Nemesis – Hybride – Gurlby
    Raphaël Embriël Fray Call – Hybride/Wolf – Shooter


    || REGELS
    Niemand doden zonder toestemming van die persoon.
    Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s (beta’s wanneer de alfa’s niet aanwezig/bezet zijn).
    Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films.
    Vier rollen per account.
    Maximaal zeven verzonnen rollen.
    Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee – ingeprent, Quil en Claire – ingeprent, Jared en Kim – ingeprent, Paul en Rachel – ingeprent, Embry en Jezebel, Raphaël en Ameleigh.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 23:36 ]


    •

    Maar nog lang niet iedereen heeft zijn rol afgemaakt?


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Cionegreen schreef:
    Huh? Je moet toch weten dat een weerwolf 1. Niet zo snel door een vampier is gebeten, hun geur raakt af bij vampieren en hun bloed ook. 2. Niet in een vampier kan veranderen. 3. Er bestaan geen half-vampier-half-weerwolf mensen. Duhh?


    1.laat maar 2.ik doen niet meer mee met deze rpg 3. je bent een klein beetje fantasieloos 4. misschien dronk de vampier haar bloed niet, maar wou hij haar doden en ging er iets mis. 5. nu bestaat er dus wel een half-vampier half-weerwolf 6.ik vind je niet lief

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 17:32 ]


    ©1998

    BlackAlpha schreef:
    (...)

    1.laat maar 2.ik doen niet meer mee met deze rpg 3. je bent een klein beetje fantasieloos 4. misschien dronk de vampier haar bloed niet, maar wou hij haar doden en ging er iets mis. 5. nu bestaat er dus wel een half-vampier half-weerwolf 6.ik vind je niet lief


    Oke sorry, maar ik kan mijn lach nu niet inhouden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zo, karakter staat bij Brynn!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."



    Naam: Jacob Black
    Soort: Weerwolf
    Leeftijd: 16
    Fysieke leeftijd: 16
    Geboortedatum: 14 januari 1990
    Geboorteplaats: La Push( lijkt me, als dit niet zo is zeg het even)
    Geslacht: mannelijk
    Lengte: 1.82
    Familie: Vader: Billy Moeder: Sarah(overleden) Zussen: Rachel en Rabecca
    Gave: Hij kan in een wolf veranderen
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 22:36 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    MyDreamStory schreef:
    (...)

    Oke sorry, maar ik kan mijn lach nu niet inhouden.


    Wanneer lach jij niet? :P


    ©1998

    Ehm, als ik zie dat ik aangekomen ben >_>


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MyDreamStory schreef:
    Ehm, als ik zie dat ik aangekomen ben >_>

    xD


    ©1998

    Vind je dat grappig o_o


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MyDreamStory schreef:
    Vind je dat grappig o_o


    Enorm :P


    ©1998

    Niet iedereen heeft z'n rol inderdaad ingeleverd,
    maar ik neem aan dat iedereen de boeken heeft gelezen of de films heeft gezien, dus de rollen zijn eigenlijk al bekend :)
    Behalve van de onbekende personages natuurlijk,
    maar die staan er al op ! :)
    Maar toch bedankt voor het aangeven, en als je ter verduidelijking je rol hier op 't forum wil zetten, ga je gang !


    •

    En, beginnen we, Potato van me?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Shooter schreef:
    Niet iedereen heeft z'n rol inderdaad ingeleverd,
    maar ik neem aan dat iedereen de boeken heeft gelezen of de films heeft gezien, dus de rollen zijn eigenlijk al bekend :)
    Behalve van de onbekende personages natuurlijk,
    maar die staan er al op ! :)
    Maar toch bedankt voor het aangeven, en als je ter verduidelijking je rol hier op 't forum wil zetten, ga je gang !


    Ja, denk idd ook wel dat iedereen het snapt en alles :3


    But calm, white calm, was born into a swan.

    || Embry Call

    Leeftijd: 18
    Lengte: 1,93

    Oogkleur: Bruin
    Haarkleur: Zwart
    Uiterlijk: Embry heeft kort zwart haar, dat half langs zijn gezicht valt en zijn bruine ogen mooi laat uit komen. Zijn huidskleur is roest kleurig, iets wat vaak voor komt in de Quileute stam. Verder is hij erg lang, met ronde en lange spieren die goed uitkomen doordat hij vaak traint.

    Familie: Tiffany Call – Moeder
    Karakter: Embry is, in vergelijking tot de andere jongens, meer stiller en meer verlegen. Hij kan vaak speels zijn maar op sommige momenten ook erg volwassen. Embry is ontzettend loyaal naar zijn vrienden toe en zal ze daarom ook nooit in de steek laten.

    Soort: Wolf
    Uiterlijk wolf: Embry’s vacht in zijn wolvenvorm is lichtgrijs met hier en daar een aantal donkere plekken. Hij is iets smaller dan de andere wolven van de roedel en kan daardoor sneller bewegen.

    Bijzonder: Embry weet niet wie zijn vader is en daarom weet hij niet van wie hij het wolven gen heeft. Echter, doordat hij het wolven gen heeft weet hij wel dat zijn vader Billy Black, Harry Clearwater of Quil Ateara IV moet zijn.


    || Rachel Black

    Leeftijd: 20
    Lengte: 1,70

    Oogkleur: Donkerbruin
    Haarkleur: Zwart
    Uiterlijk: Rachel heeft lang, krullend zwart haar, dat mooi langs haar gezicht naar beneden valt. Haar huid is roest kleurig, iets wat vaak voor komt in de Quileute stam. Verder heeft ze een mooi, slank figuur.

    Familie: Sarah Black – Moeder (overleden), Billy Black – Vader, Rebecca Black – Tweelingzus, Jacob Black – Broertje
    Relatie: Ingeprente van Paul Lahote
    Karakter: Rachel is een zachtaardig meisje dat niemand pijn zou willen doen. Ze is vertrokken om haar verdriet aan niemand te tonen en ze wil koste wat het kost Paul helpen met zijn woede problemen.

    Soort: Mens

    Bijzonder: Nadat haar moeder was overleden is ze vertrokken naar Washington. Op het moment dat ze terug kwam om haar vader en broertje te bezoeken heeft Paul zich op haar ingeprent.


    •

    Ennn we zijn begonnen !

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=141274


    - Blijheid


    •