• California. Studenten hebben gedaan met High School en gaan naar de universiteit. Het studentenleven, de examenperiodes, vriendschappen, liefdes maar ook de feestjes en de studentenhuizen.

    ||RPG.
    4 studentenhuizen gevuld met studenten. Elk huis is betekent om het soort studenten dat wordt uitgenodigd voor die huizen. Ruzies en haat ontstaan tussen de huizen, maar ook liefdes en vriendschappen.

    ||De huizen.
    Phi Iota Mu.
    Hét huis voor The Rich & Famous.
    Een meisjeshuis voor meisjes die het ooit willen maken in Hollywood. Dat er van overtuigd zijn dat ze én knap genoeg zijn én genoeg talent hebben. Daarnaast hebben ze de volle steun van hun ouders die rijk zijn.
    Feestjes daar zijn voor sommige mensen té. Honderden mensen lopen rond, dronken als wat en ze doen dingen die ze soms beter niet hadden kunnen doen.
    Omikron Nu.
    Hét huis voor de jongens die van sport houden.
    Die er alles aan doen om uit te blinken in alle sporten en die proberen een beurs te bemachten voor een sportuniversiteit.
    De feestjes zijn wild, luidruchtig maar hebben een grens.
    Zeta Xi.
    Het huis voor meisjes die hun toekomst al voor hun zien.
    Ze weten wat ze willen, doen er hun best voor, maar nemen de tijd om plezier te maken. Want de studententijd, blijft de studententijd.
    De feestjes hier zijn met minder mensen, maar zijn wel héél leuk.
    Drank genoeg, maar niet tot in de vroege uurtjes.
    Kappa Rho.
    Het huis voor jongens die vooral plezier willen maken.
    Players, feestgevers en jongens die maar net hun examens halen en over kunnen gaan.
    Feestjes hier zijn wild, gaan door tot in de vroege uurtjes en hebben géén grens.

    ||Meedoen ?
    Ik denk dat als we bij elk huis 5 mensen hebben dat al genoeg gaat zijn.
    Dus wil je meedoen vul dan dit in;
    Naam;
    Leeftijd -tussen de 18 en 22 jaar-;
    Huis;
    Karakter -uitgebreid !-;
    Uiterlijk -foto+uitleg-;
    Extra -bv. een stukje verleden, hobby's, etc-;


    ||De rollen.
    Phi Iota Mu.
    - Demi1309 || Amy Michiels.
    - Cloudbreaker || Priscilla Ashley White.
    - Slumdog || Selena Malik.
    - Khedira || Vienna Aviera Moreno.
    -Bradfordd || Emily Abigail Bright.
    Zeta Xi.
    - N4I5 || Penelope Wakely Gonzalez.
    - Sirens || Amelia 'Mia' Phoenix Chamir.
    - Lahey || Farrah Viènne Rosenbaum.
    - CarrotLouis || Summer Melody Night.
    - Frey || Jazlyn Myune (Clear Water) Pierce.

    Omikron Nu.
    - Lahey || Ivan Rhys Hartley.
    - Sirens || Dustin Alexander James.
    - Reservering verlopen. Nieuwe reservering mogelijk.
    -
    -
    Kappa Rho.
    - Cloudbreaker || Gereserveerd.
    - N4I5 || Lorenzo Lukas Morris.
    - Frey || Jayson Derek Pierce
    - PopRocket || Aiden Fillin Coleman.
    - Bradfordd || Ethan Drew Waters.


    ||Regels.
    -16+ is toegestaan, maar hou het netjes !
    -Er kunnen geen perfecte mensen bestaan !
    -Hou het realistisch dus laat je personage niet van de eerste dag verliefd worden op iemand.
    -Mensen boven de 18 kennen elkaar al, mensen die net nieuw zijn moeten kennismaken.
    -Max. 3 personages per persoon. Ander huis+ander geslacht !
    -OCC met haakjes.
    -Naamsverandering doorgeven !
    -NAAM. - / | || HUIS Bv. Claire Scott || Phi Iota Mu.
    -Geen oneliners ! Ik wil minstens 4 regels per post !
    -Reserveringen blijven 24 uur staan ! Geen waarschuwingen, doe de moeite om het zelf te onthouden.
    -Alleen Ik & Stiles van deze RPG openen nieuwe topics !
    -Na 3 dagen niet reageren, krijg je een herinnering, reageer je dan nog niet gedurende 1 dag, dan lig je eruit. Als je voor een langere tijd weg ben, dan meld je dat !
    -Overtreden van deze regels en je ligt eruit.

    ||Nog even dit.
    Je mag me altijd tips geven zodat deze RPG niet al te snel doodloopt.
    Ideeën zijn dus altijd welkom en laat ze gerust achter !
    Wil je mede-eigenaar van dit topic worden laat dat dan even weten in PB of GB.
    Er komt trouwens een Rollenstory, dat is makkelijker.


    Het begin; 's avonds is er feest. Het enige moment dat alle studenten eens overeenkomen omdat het de verwelkoming is van die nieuwe en het terugzien van de oude studenten.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 18:07 ]

    Aiden Fillin Coleman

    'JAAAA!' zei ik overdreven. En enthousiast. Overdreven enthousiast. 'Dus welke is het?' Wat ik verwachtte? Taylor Swift of eh.. Demi Lovato of misschien Rihanna. Maar het zou sowieso mooi zijn dat wist ik nu al. Je kan er gewoon niet zo uitzien en dan slecht zingen, toch?


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.


    Penelope Wakely Gonzalez.

    Ik lachte door zijn veel te enthousiaste toon.
    Ik werd gewoon blij van zijn vrolijkheid en misschien zelfs aanwezigheid.
    "Waarschijnlijk ken je het wel hoor, Dark Paradise, Lana Del Ray".
    Ikzelf vond het een geweldig mooi liedje, en dat ik het op gitaar ging spelen maakte het leuker aangezien het normaal met piano was.
    Ik keek hem met een ontblote glimlach aan terwijl ik dodelijke blikken op mij voelde branden.
    Don't Fucking Care Bitches.

    Aiden Fillin Coleman

    'Ja die ken ik. Super mooi liedje! En succes! You can do it.' Ik glimlachte weer op de overdreven, gekke manier die haar ondertussen al een paar keer aan het lachen had gemaakt. 'Ik heb je advies nodig. Als je puur uitgaat op de titel van het nummer welke vind je dan leuker klinken? "Listen to my heart" of "I don't even care?"'


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.


    Penelope Wakely Gonzalez.

    "Easy one, I don't even care" zei ik beslist.
    Ik hield meer dan die titels die ofwel het gehele liedje als een geheim hielden, of van die titels die zeiden dat het je niet boeide of deerde.
    Ik stond op en hees mijn tas over mijn schouder en nam mijn gitaarkoffer op.
    "Laten we beginnen, hoe rapper we daar zijn hoe eerder we het mogen doen".
    Een simpel excuus voor, Laten we gaan, ik word gek van die dodelijke blikken op mijn rug.

    Aiden Fillin Coleman

    'Goede keuze en oke.' Ik pakte mijn tas op van de grond en liep achter Penelope aan. Onderweg kwamen we Lisa tegen. Ze kwam naast me lopen en begon meteen tegen me, of nee eigenlijk ons te praten. 'Hey Aiden en Penelope is het toch? Leuke schoenen by the way. Gaan jullie ook auditie doen? Penelope jij kan zoooooo goed zingen. Zeg dat je gaat zingen?!' Wat was dit voor overdriven gedoe. Ik dacht dat de stijltanghoertjes haar niet mochten?! 'Jep we gaan ook auditie doen.' antwoordde ik maar.


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.


    Penelope Wakely Gonzalez.

    Nu was het genoeg.
    Ik zette mijn gitaar en tas neer en draaide me naar haar om.
    Ondanks dat ze hakken aanhad was ik ietjes groter dan haar.
    "Stop met die bullshit van je ! Je vindt me niet leuk, je zal me nooit leuk vinden en by the way, je bent crap in zingen".
    Woedend nam ik mijn tas en gitaar terug op en liep naar de auditiezalen.
    Het was niet omdat ik opeens Aiden als vriend had dat ze zo tegen me moest doen.
    DAAR kon ik dus echt niet tegen !

    Aiden Fillin Coleman

    'PENELOPE!' Ik rende achter haar aan naar.. weet ik veel waarheen. Slecht richtingsgevoel enzo. 'Penn! Penn, waar ben je?' Het boeide me niks als leraren me hoorden schreeuwen en zagen dat ik door de gang rende. Halverwege de gang kwam ik een wat onopvallend eruit ziend meisje tegen die me zei dat Penelope links af was geslagen en ik luisterde en liep die kant uit. Snel zei ik nog een klein 'Dankje'. Toen ik Penn zag staan vlak voor de auditiezalen rende ik op haar af om haar een knuffel te geven. 'Penelope wat je net deed was echt geweldig en ehh.. I think I love you.'

    [tatatadammmm.. XD]


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.


    Penelope Wakely Gonzalez.

    "Iemand moest haar de waarheid zeg- Wait, what ?".
    Ik maakte me ietwat los uit zijn knuffel en keek hem even aan.
    "Je moet me niet blij maken door zoiets te zeggen Aiden, ik ben allang blij dat ik het in dat lelijke gezicht van haar heb gezegd".
    Ik nam zijn pols vast omdat ik een nummertje wou gaan halen en beet zachtjes op mijn lip.
    Hij kon zoiets niet menen toch ?
    Ik was maar ... ik.
    Dat onzichtbare, onschuldige meisje dat door de gangen liep als elke andere onzichtbare student.

    Aiden Fillin Coleman

    'Penn, ik doe dit niet om je blij te maken. Hoewel ik wel hoopte dat je er blijer van werd maar ik meen het. Serieus. Je bent anders. I like it. I love it. But I don't know what they say. And I just want you to stay, to stay with me girl. Your eyes, your smile, your everything, your touch, the happiness you bring and I just want you today, but anyway.. I don't even care what they say." Om mij heen begonnen een paar mensen te klappen om mijn acapella versie van "I don't even care." Het was niet zo'n geweldig nummer, snel geschreven maar toch. Het paste goed bij het moment.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 20:55 ]


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    [whaha ik zag je bij de twitcam staan :P]


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.


    [Shit, daar gaat mijn subtiliteit ;3 Okeaj, dat is geen woord, maargoed, bij die van Niall of die van Jack ? xd]

    Penelope Wakely Gonzalez.

    Mijn mond zakte een stukje open terwijl mijn pupillen groter werden.
    Mensen begonnen te klappen waardoor het moment best wel verstoord werd en ik begon te blozen.
    Verdomd bloed dat naar mijn wangen steeg.
    Een kleine glimlach verscheen om mijn lippen maar eerlijk ?
    Ik wist niet wat te zeggen.
    "I-Ik-".
    Ik stopte met zijn en sloeg verlegen mijn ogen neer.
    Ik was verlegen, tientallen mensen stonden ons aan te staren en hadden nog net geen popcorn bij en 3D-brilletjes, hoe denk je dat ik dan zou reageren ?
    Juist ja, doodverlegen.

    [Die van Nialler :D]

    Aiden Fillin Coleman

    'Ik weet het, ik ben raar. Dit is super snel en ik snap het als je uberhaupt te weinig tijd gehad hebt om me te leren kennen enzo maar ik meen het en ik flapte het er zomaar uit. Sorry.' Ik keek haar verwachtingsvol aan wachtend tot ze iets zou zeggen als "Ben jij gek ofzo?" of "What the fuck." en er kwam geen woord meer uit mijn mond.


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.


    [Haha, ja, inderdaad xp]

    Penelope Wakely Gonzalez.

    Ik keek om me heen waardoor ik me benauwd voelde.
    Vlug dacht ik na. Wat was er dichtbij en waren we helemaal alleen ?
    Ohja, natuurlijk.
    Ik liet alles vallen in een hoekje en trok hem mee naar de trap die naar de kleedkamers leidde.
    Nuja, die kleedkamers die niemand gebruikte omdat ze nog in spoken geloofden.
    Ik stak het licht aan, deed de deur dicht maar bleef zijn hand vasthouden.
    Zacht bijtend op mijn lip haakte ik mijn blik in zijn ogen vast.
    Ik was bang om de eerste stap te zetten, maar ik wist niet of hij dat wel durfde.
    Ik haalde eventjes adem en boog voorover.
    Gelukkig was ik niet zoveel kleiner dan hem, anders moest ik ook nog eens op mijn tenen gaan staan.
    Ik legde mijn handen in zijn nek en plantte mijn lippen zachtjes op zijn lippen.


    --

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 21:38 ]

    Aiden Fillin Coleman

    'Wow.' zei ik toen ze stopte. 'Die zag ik dus echt niet aankomen.' Ik glimlachte. Hoeveel kan een meisje wel niet voor je gaan betekenen in twee dagen. 'I love you.' zei ik. 'Maar we moeten nu wel zo snel mogelijk bij die audities terecht komen. Sorry dat ik het moment verpest.' Ik keek oprecht beschaamd. 'Maar anyways.. kom.' Ik gaf haar snel een kusje en pakte haar toen aan haar arm om haar mee te nemen naar de audities.

    [sorry dat ik zo laat reageer, eergister veel huiswerk en parent troubles en gister schoolfeest dus sorry sorry sorry maar het kon niet anders. :$]


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.