• California. Studenten hebben gedaan met High School en gaan naar de universiteit. Het studentenleven, de examenperiodes, vriendschappen, liefdes maar ook de feestjes en de studentenhuizen.

    ||RPG.
    4 studentenhuizen gevuld met studenten. Elk huis is betekent om het soort studenten dat wordt uitgenodigd voor die huizen. Ruzies en haat ontstaan tussen de huizen, maar ook liefdes en vriendschappen.

    ||De huizen.
    Phi Iota Mu.
    Hét huis voor The Rich & Famous.
    Een meisjeshuis voor meisjes die het ooit willen maken in Hollywood. Dat er van overtuigd zijn dat ze én knap genoeg zijn én genoeg talent hebben. Daarnaast hebben ze de volle steun van hun ouders die rijk zijn.
    Feestjes daar zijn voor sommige mensen té. Honderden mensen lopen rond, dronken als wat en ze doen dingen die ze soms beter niet hadden kunnen doen.
    Omikron Nu.
    Hét huis voor de jongens die van sport houden.
    Die er alles aan doen om uit te blinken in alle sporten en die proberen een beurs te bemachten voor een sportuniversiteit.
    De feestjes zijn wild, luidruchtig maar hebben een grens.
    Zeta Xi.
    Het huis voor meisjes die hun toekomst al voor hun zien.
    Ze weten wat ze willen, doen er hun best voor, maar nemen de tijd om plezier te maken. Want de studententijd, blijft de studententijd.
    De feestjes hier zijn met minder mensen, maar zijn wel héél leuk.
    Drank genoeg, maar niet tot in de vroege uurtjes.
    Kappa Rho.
    Het huis voor jongens die vooral plezier willen maken.
    Players, feestgevers en jongens die maar net hun examens halen en over kunnen gaan.
    Feestjes hier zijn wild, gaan door tot in de vroege uurtjes en hebben géén grens.

    ||Meedoen ?
    Ik denk dat als we bij elk huis 5 mensen hebben dat al genoeg gaat zijn.
    Dus wil je meedoen vul dan dit in;
    Naam;
    Leeftijd -tussen de 18 en 22 jaar-;
    Huis;
    Karakter -uitgebreid !-;
    Uiterlijk -foto+uitleg-;
    Extra -bv. een stukje verleden, hobby's, etc-;


    ||De rollen.
    Phi Iota Mu.
    - Demi1309 || Amy Michiels.
    - Cloudbreaker || Priscilla Ashley White.
    - Slumdog || Selena Malik.
    - Khedira || Vienna Aviera Moreno.
    -Bradfordd || Emily Abigail Bright.
    Zeta Xi.
    - N4I5 || Penelope Wakely Gonzalez.
    - Sirens || Amelia 'Mia' Phoenix Chamir.
    - Lahey || Farrah Viènne Rosenbaum.
    - CarrotLouis || Summer Melody Night.
    - Frey || Jazlyn Myune (Clear Water) Pierce.

    Omikron Nu.
    - Lahey || Ivan Rhys Hartley.
    - Sirens || Dustin Alexander James.
    - Reservering verlopen. Nieuwe reservering mogelijk.
    -
    -
    Kappa Rho.
    - Cloudbreaker || Gereserveerd.
    - N4I5 || Lorenzo Lukas Morris.
    - Frey || Jayson Derek Pierce
    - PopRocket || Aiden Fillin Coleman.
    - Bradfordd || Ethan Drew Waters.


    ||Regels.
    -16+ is toegestaan, maar hou het netjes !
    -Er kunnen geen perfecte mensen bestaan !
    -Hou het realistisch dus laat je personage niet van de eerste dag verliefd worden op iemand.
    -Mensen boven de 18 kennen elkaar al, mensen die net nieuw zijn moeten kennismaken.
    -Max. 3 personages per persoon. Ander huis+ander geslacht !
    -OCC met haakjes.
    -Naamsverandering doorgeven !
    -NAAM. - / | || HUIS Bv. Claire Scott || Phi Iota Mu.
    -Geen oneliners ! Ik wil minstens 4 regels per post !
    -Reserveringen blijven 24 uur staan ! Geen waarschuwingen, doe de moeite om het zelf te onthouden.
    -Alleen Ik & Stiles van deze RPG openen nieuwe topics !
    -Na 3 dagen niet reageren, krijg je een herinnering, reageer je dan nog niet gedurende 1 dag, dan lig je eruit. Als je voor een langere tijd weg ben, dan meld je dat !
    -Overtreden van deze regels en je ligt eruit.

    ||Nog even dit.
    Je mag me altijd tips geven zodat deze RPG niet al te snel doodloopt.
    Ideeën zijn dus altijd welkom en laat ze gerust achter !
    Wil je mede-eigenaar van dit topic worden laat dat dan even weten in PB of GB.
    Er komt trouwens een Rollenstory, dat is makkelijker.


    Het begin; 's avonds is er feest. Het enige moment dat alle studenten eens overeenkomen omdat het de verwelkoming is van die nieuwe en het terugzien van de oude studenten.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 18:07 ]

    [Goodnight ik ga slapen :) ]


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.


    Penelope Wakely Gonzalez.

    Ik stak mijn Ukelele terug weg zonder mijn dwarsfluit te raken.
    Ik zei toch dat ik veel kon bespelen ?!
    Ik begon te lachen om zijn uitleg, "Ik zou je beter Rambo beginnen noemen zeker ? Of moet ik zeggen Bambo ?".
    Ik keek hem met een plagende blik in mijn lichtblauwe ogen aan en deed ondertussen blindelings mijn tas dicht.

    N4I5 schreef:

    Lorenzo Lukas Morris.

    "Yeah, sure" antwoordde ik.
    Als je moest overgeven hield je je haar toch gewoon uit je gezichtveld zodat je er niet op kon kotsen ?
    Ugh, soms snapte ik haar echt niet.
    Ik stak het linkeroortje van mijn iPod in mijn oor en zette de muziek zachtjes.
    Ik wou nog niet naar school, maar dat hoefde ook niet.
    Hier kon je makkelijk spijbelen, alleen had je dan nog de examens waar je door moest en laat dat nu iets zijn waarvoor je lessen nodig had.


    Priscilla Ashley White.

    "Yeah, sure," antwoord hij om vervolgens één van de oordopjes in haar oor te stoppen.
    Ik zucht geërgerd. Altijd die jongens die zich niet met meiden bezig houden. Daar heb ik nou echt een hekel aan. Hallo? Ik doe mijn best om er goed uit te zien. Dan moeten ze natuurlijk wel naar me kijken, hé.
    Ik stop het spiegeltje terug in mijn tas en wacht tot we bij te halte zijn, waar ik moet uitstappen.

    Plotseling remt de bus. Ik schiet een stukje naar voren, waardoor mijn haar voor mijn gezichtsveld valt. Ik haal het uit mijn gezicht, sta op, sla de tas om mijn schouders en stap de bus uit, richting de school.
    "Veel plezier op school, Lorenzo," zeg ik met een lieve lach en een klein knipoogje. Vervolgens loop ik de school binnen.


    Lorenzo Lukas Morris.

    Ik mumde iets terug waarna ik me terug focuste op mijn spelletje Angry Birds.
    Ze sloofde zich uit, iets waar ik in de eerste plaats al niet van hield, met of zonder mijn reputatie van player.
    Ik stak mijn iPhone weg, stak het andere oortje in mijn oor en liep de volgende halte eruit.
    Ik moest eigenlijk pas 2 haltes later eruit, maar een kleine wandeling zou geen kwaad kunnen.

    Ik meld me af, ik doe aan te veel RPG's mee.


    Aiden Fillin Coleman
    'Je weet wat er de vorige keer gebeurde toen je me uitdaagde he? Dit keer zal ik je sparen maar ik zou als ik jou was maar uitkijken Blue Eyes!' zei ik plagend terug. 'Dus.. is het heel erg als ik in de pauzes bij jou kom zitten, anders ben ik zo lonely, denk ik.'


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.


    Penelope Wakely Gonzalez.

    "Ik ben niet bang van jou" grijnsde ik, "Daar heb je een veel te schattig gezicht voor".
    Of ik erover had nagedacht om dat te zeggen ? Nee, want anders zou ik het niet gezegd hebben.
    Ik liet me achterover vallen en keek naar buiten waardoor mijn blonde haren voor mijn gezicht vielen.
    Maar best ook, ik bloosde rap, en deze keer ook, niet erg veel maar toch een beetje.
    Toen ik voelde dat het over was keek ik terug naar hem en gaf hem een ontblote glimlach, "Tuurlijk niet, anders ben ik ook vriendloos".

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 22:21 ]

    Aiden Fillin Coleman
    Ik trok mijn gezicht samen waardoor ik rimpels creeerde en eruit zag als een oud mannetje. 'Nog steeds schattig?' vroeg ik spottend. 'Ik kan me niet voorstellen dat iemand als jij vrienloos haar pause doorbrengt. Je hebt vast wel een vriendje? En tientallen vriendinnen. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat iemand die zo aardig is als jij bent, en er zo goed uitziet..' Waarom voegde ik dat eraan toe? Ach, het was wel zo. '..geen hordes met mensen om zich heen heeft.'

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 22:34 ]


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.


    Penelope Wakely Gonzalez.

    Een zachte zucht rolde over mijn lippen voordat ik mijn tanden in mijn lip vastzette.
    Was het maar zo. Had ik maar een horde mensen om me heen, tientallen vriendinnen en een vriendje, want het was niet zo.
    Verre ervan zelfs.
    "Toch is het zo" zei ik simpel, nogsteeds met mijn blik op buiten gericht.
    Phi Iota Mu's namen elke school over én elke jongen, hoe je het ook bekeek.
    Er goed uitziet. Wacht, had hij dat nu echt gezegd ?
    Ik keek even naar beneden naar mezelf en legde mijn armen over mijn buik heen.
    Ach, het zal wel.

    Aiden Fillin

    'Ughh.. ik dacht dat deze school anders zou zijn. Laat me raden de Phi Iota Mu's hebben de macht? De "stijltanghoertjes"? Wacht oh shit, dat begrip ken je vast niet. Heb ik ooit bedacht samen met een vriend. Nou het zijn nogal hoertjes, ik bedoel ze gaan van jongen naar jongen en veel stijlen hun haar dus vandaar "stijltanghoertjes". Ik had gedacht dat ze hier op school naar talent zouden kijken. Ik heb een keer gedate met zo'n stijltanghoertje en het duurde ehh.. drie of vier dagen tot ze al weer iemand anders had gevonden, en ze zijn vaak niet eens knap. Veeeeel te veel makeup. Jij ziet er duizend keer beter uit.' Ik schudde mijn haar goed. 'Maar vanaf vandaag heb je er een vriend bij.' zei ik met een glimlach.


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.


    Penelope Wakely Gonzalez.

    Stijltanghoertjes ?
    Oké, ik gaf het toe, het was best goed gevonden.
    "Bij de docenten gaat het om talent, bij de studenten gaat het enkel om populairiteit".
    Ik haalde mijn schouders op en dook mijn tas in.
    Niet letterlijk natuurlijk, ik deed gewoon alsof ik iets zocht.
    Waarom ? Ik kon er zelf niet tegen als ik rode wangen kreeg, en door de dingen die hij zei werd het er niet beter op.
    We zaten nog maar een kwartier op deze trein, wat betekende dat we nog zeker een kwartier eropzaten, als we geen vertraging kregen.
    Toen ik voelde dat mijn rode wangen minder waren, haalde ik de pepermuntjes uit mijn tas en deed alsof ik het eindelijk had gevonden terwijl ik er al de hele tijd mee in mijn hand zat.
    Ik glimlachte met een ietwat verlegen glimlach naar hem, "Dat gaan ze niet leuk vinden" zei ik zachtjes, hopend dat hij het niet had gehoord.

    Aiden Fillin Coleman
    'Wat zei je?' Ik was van plan om door te vragen toen ik zag dat ze een rolletje pepermunt in haar hand had. 'Oeh pepermunt. Mag ik er een? Ja, ik weet het, ik klink als een klein kind.' Ik lachte. 'Maar over de audities.. Wat moet ik wel en wat moet ik vooral niet doen?'


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.


    Penelope Wakely Gonzalez.

    Ik gaf hem vlug een pepermuntje zodat hij niet ging doorvragen en dacht even na.
    "Onbeleefd zijn, vuile dingen doen, dom doen als dat niet nodig is, zo'n dingen niet doen, gewoon rustig wachten tot het jouw buurt is, je auditie doen en je commentaar afwachten om daarna weg te lopen, geen emotie tonen op het podium, dus als je slechte commentaar krijgt, loop het podium af en word daarna boos ofzo".
    Ik stak een pepermuntje in mijn mond en nam mijn blonde haren samen om er een hoge staart mee te maken.

    Aiden Fillin Coleman
    Ik hoorde de dingen aan die ik niet moest doen en gooide er snel een 'Maar goed dat mijn moeder me goed heeft opgevoed en ik nu een aardige, nette jongen ben.' doorheen en lachte scheinheilig. Toen begon ik te luisteren naar wat ik juist wel moest doen. 'Wacht even.. geen emotie tonen? Is dat niet waar acteren over gaat? Emotie? Oke dit is dus ver van wat ik verwacht had maar ik ga mijn best doen.' Penelope deed haar haar in een staart. 'Staat ook leuk.' zei ik snel met een glimlachje.


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.


    Penelope Wakely Gonzalez.

    "Acteren gaat meer om", ik zocht naar de juiste woorden, "Het verbergen van emoties en het bovenbrengen van emoties, wel op de juiste momenten op de juiste plaatsen".
    Of het lag aan de leerkrachten, maargoed.
    Ik wierp hem een glimlach toe toen hij zei dat mij haar in een staart ook leuk was en keek terug naar buiten.
    Bomen raasden voorbij en ik zuchtte.
    "Daarnet zei ik; Dat zullen zij niet leuk vinden" gaf ik toe.
    Ik draaide mijn gezicht zijn kant weer op, "Kijk naar jezelf, je moét gewoon bij hen horen, je bent ervoor geboren, en bij wie ga je dan zitten ? Juist ja, bij mij".