• California. Studenten hebben gedaan met High School en gaan naar de universiteit. Het studentenleven, de examenperiodes, vriendschappen, liefdes maar ook de feestjes en de studentenhuizen.

    ||RPG.
    4 studentenhuizen gevuld met studenten. Elk huis is betekent om het soort studenten dat wordt uitgenodigd voor die huizen. Ruzies en haat ontstaan tussen de huizen, maar ook liefdes en vriendschappen.

    ||De huizen.
    Phi Iota Mu.
    Hét huis voor The Rich & Famous.
    Een meisjeshuis voor meisjes die het ooit willen maken in Hollywood. Dat er van overtuigd zijn dat ze én knap genoeg zijn én genoeg talent hebben. Daarnaast hebben ze de volle steun van hun ouders die rijk zijn.
    Feestjes daar zijn voor sommige mensen té. Honderden mensen lopen rond, dronken als wat en ze doen dingen die ze soms beter niet hadden kunnen doen.
    Omikron Nu.
    Hét huis voor de jongens die van sport houden.
    Die er alles aan doen om uit te blinken in alle sporten en die proberen een beurs te bemachten voor een sportuniversiteit.
    De feestjes zijn wild, luidruchtig maar hebben een grens.
    Zeta Xi.
    Het huis voor meisjes die hun toekomst al voor hun zien.
    Ze weten wat ze willen, doen er hun best voor, maar nemen de tijd om plezier te maken. Want de studententijd, blijft de studententijd.
    De feestjes hier zijn met minder mensen, maar zijn wel héél leuk.
    Drank genoeg, maar niet tot in de vroege uurtjes.
    Kappa Rho.
    Het huis voor jongens die vooral plezier willen maken.
    Players, feestgevers en jongens die maar net hun examens halen en over kunnen gaan.
    Feestjes hier zijn wild, gaan door tot in de vroege uurtjes en hebben géén grens.

    ||Meedoen ?
    Ik denk dat als we bij elk huis 5 mensen hebben dat al genoeg gaat zijn.
    Dus wil je meedoen vul dan dit in;
    Naam;
    Leeftijd -tussen de 18 en 22 jaar-;
    Huis;
    Karakter -uitgebreid !-;
    Uiterlijk -foto+uitleg-;
    Extra -bv. een stukje verleden, hobby's, etc-;


    ||De rollen.
    Phi Iota Mu.
    - Demi1309 || Amy Michiels.
    - Cloudbreaker || Priscilla Ashley White.
    - Slumdog || Selena Malik.
    - Khedira || Vienna Aviera Moreno.
    -Bradfordd || Emily Abigail Bright.
    Zeta Xi.
    - N4I5 || Penelope Wakely Gonzalez.
    - Sirens || Amelia 'Mia' Phoenix Chamir.
    - Lahey || Farrah Viènne Rosenbaum.
    - CarrotLouis || Summer Melody Night.
    - Frey || Jazlyn Myune (Clear Water) Pierce.

    Omikron Nu.
    - Lahey || Ivan Rhys Hartley.
    - Sirens || Dustin Alexander James.
    - Reservering verlopen. Nieuwe reservering mogelijk.
    -
    -
    Kappa Rho.
    - Cloudbreaker || Gereserveerd.
    - N4I5 || Lorenzo Lukas Morris.
    - Frey || Jayson Derek Pierce
    - PopRocket || Aiden Fillin Coleman.
    - Bradfordd || Ethan Drew Waters.


    ||Regels.
    -16+ is toegestaan, maar hou het netjes !
    -Er kunnen geen perfecte mensen bestaan !
    -Hou het realistisch dus laat je personage niet van de eerste dag verliefd worden op iemand.
    -Mensen boven de 18 kennen elkaar al, mensen die net nieuw zijn moeten kennismaken.
    -Max. 3 personages per persoon. Ander huis+ander geslacht !
    -OCC met haakjes.
    -Naamsverandering doorgeven !
    -NAAM. - / | || HUIS Bv. Claire Scott || Phi Iota Mu.
    -Geen oneliners ! Ik wil minstens 4 regels per post !
    -Reserveringen blijven 24 uur staan ! Geen waarschuwingen, doe de moeite om het zelf te onthouden.
    -Alleen Ik & Stiles van deze RPG openen nieuwe topics !
    -Na 3 dagen niet reageren, krijg je een herinnering, reageer je dan nog niet gedurende 1 dag, dan lig je eruit. Als je voor een langere tijd weg ben, dan meld je dat !
    -Overtreden van deze regels en je ligt eruit.

    ||Nog even dit.
    Je mag me altijd tips geven zodat deze RPG niet al te snel doodloopt.
    Ideeën zijn dus altijd welkom en laat ze gerust achter !
    Wil je mede-eigenaar van dit topic worden laat dat dan even weten in PB of GB.
    Er komt trouwens een Rollenstory, dat is makkelijker.


    Het begin; 's avonds is er feest. Het enige moment dat alle studenten eens overeenkomen omdat het de verwelkoming is van die nieuwe en het terugzien van de oude studenten.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 18:07 ]

    Aiden Fillin Coleman
    'Jupp, ik verzin veel naampjes. Wen er maar alvast aan morgen ben je waarschijnlijk actrice girl ofzoiets. Want je gaat je auditie goed doen! En ik heb ook een abbonement. Dat is makkelijk. Oh kijk volgens mij komt de trein eraan.' Een rood met witte trein kwam het station in rijden. 'Jep dat is hem.' De deuren gingen open en we stapten in.


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.


    Lorenzo Lukas Morris.

    "Hmm, ja, tuurlijk wel" mompelde ik terwijl ik terugstuurde naar de mensen die me nodig hadden.
    Sociale contacten was iets dat belangrijk voor me was, laat me lekker.
    Ik keek opzij waar ik zag dat ze in een spiegeltje keek waardoor ik even met mijn ogen rolde.
    Vrouwen en make-up, het bleef iets wat ik niet snapte.
    Kijk naar de meisjes van Zeta Xi, zij waren toch ook knap, al droegen ze geen kilo's make-up ?
    Ik richtte me terug op mijn iPhone en zuchtte zachtjes.
    "Ik ben niet zo lang gebleven, geen zin om met een kater rond te lopen".

    Penelope Wakely Gonzalez.

    Ik trok mijn wenkbrauwen op en liep hem achterna, "Waarom ben je daar zo zeker van ? Misschien verpest ik mijn auditie wel helemaal waardoor ik de belichting moet doen ofzo" zei ik serieus.
    "Alhoewel, nee, de belichting is iets wat ze me geen 2e keer laten doen".
    Jup, ze hadden ervaring met mij. Of eerder gezegd, mijn onhandigheid.
    Ik ging ergens zitten aan het raam en zette mijn rug tegen de 'muur'.
    Ik legde mijn voeten op de bank en maakte het comfortabel.
    Het was een best lange reis naar school, zeker een halfuur.
    "Welgoed, dan noem ik jou uhm", ik dacht even goed na en begon te grijnzen, "Cutiepie".

    Priscilla Ashley White.

    "Hmm, ja, tuurlijk wel," mompelt hij. Blijkbaar boeide dat feest hem niet zoveel. Ik vond het feest anders wel erg belangrijk. Vooral omdat ik natuurlijk mijn reputatie hoog moet houden en natuurlijk altijd wel in de spotlights sta, want ik absoluut niet erg vind.
    Ik hoor hoe Lorenzo zachtjes zucht, maar waarom?
    "Ik ben niet zo lang gebleven, geen zin om met een kater rond te lopen,"
    Ik haal een flesje water uit mijn tas en een aspirine. Ik leg het witte pilletje op mijn tong en spoel deze met een slok water weg. "Ach, een kater is niet het ergste. Je voelt je brak en je hebt hoofdpijn, maar ik heb er echt een hekel aan als ik moet overgeven. Dan zit al die troep meteen in mijn haar, gadverdamme," kwebbel ik, terwijl de rilling over mijn rug lopen. Alleen de gedachte eraan.. Báh!
    "Beetje zin in school?" vraag ik om van onderwerp te veranderen, aangezien hij blijkbaar niet zo graag over het feest praat.

    (Yeah. Ik mag lekker de bitch uithangen. Normaal ben ik totaal niet zo, maar hier mag en kan alles. ^^
    Dit is wel mijn laatste post. Ik ga slapen. Tot morgen!)


    Lorenzo Lukas Morris.

    "Yeah, sure" antwoordde ik.
    Als je moest overgeven hield je je haar toch gewoon uit je gezichtveld zodat je er niet op kon kotsen ?
    Ugh, soms snapte ik haar echt niet.
    Ik stak het linkeroortje van mijn iPod in mijn oor en zette de muziek zachtjes.
    Ik wou nog niet naar school, maar dat hoefde ook niet.
    Hier kon je makkelijk spijbelen, alleen had je dan nog de examens waar je door moest en laat dat nu iets zijn waarvoor je lessen nodig had.

    Aiden Fillin Coleman
    'Oh leuk. Ik geef jou Mrs Blue Eyes en ik krijg er Cutiepie voor terug. Erg mannelijk.' Ik doe mijn arm omhoog alsof ik mijn spierballen laat zien en maak er een grrrr geluid bij. 'Ik kan je altijd nog schatepatatje gaan noemen of ehh.. sweetietweetie. Oke die was slecht en dan gaan er ook meteen roddels rond dat je iets hebt met "die nieuwe gast die niet kan acteren" verpest je reputatie. Dat doe ik je niet aan Mrs Blue Eyes.' Ik zet weer mijn idiote big smile op.


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.


    Penelope Wakely Gonzalez.

    Ik begon te lachen. Jup, inderdaad, erg mannelijk.
    Een 'Ahw' geluidje verliet mijn mond toen ik de andere namen hoorde, maar direct daarna begon ik weer te lachen.
    "Reputatie ? Welke reputatie ?" vroeg ik lachend, "Alleen Phi Iota Mu's hebben een reputatie hoog te houden, de Zeta Xi's zijn er wel, maar zijn niet belangrijk, behalve als iemand een betere rol krijgt dan een Iota, dan heb je een probleem".
    Ik liet mijn hoofd tegen de rand aansteunen en bedacht me dan dat ik niets van reactie had gegeven over zijn opmerking dat ik dan iets zou hebben met hem.
    Misschien was het wel het beste dat ik daar niets over zei, ik zou mezelf toch maar in schaamte brengen.

    Aiden Fillin Coleman

    'Je hebt bij mij in iedergeval wel een goede indruk achter gelaten. Laten we zeggen: Het meest aardige, normale meisje van de school die er in iedergeval veel beter en minder sletterig uitziet als de Phi Iota Mu's. En je hebt me ook nog eens een hele mannelijke bijnaam gegeven.' Ik maakte het geluid van een gokautomaat. 'Jackpot!' Ik keek heel serieus en barstte daarna in lachen uit bij het idee dat ik een serieus gezicht trok. 'Hoe laat is deze trein eigenlijk bij de school? Of nouja in de buurt dan..'


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.


    Penelope Wakely Gonzalez.

    Mijn handen lagen over mijn gezicht door zijn té vreemde acties.
    Niet dat ik het erg vond, integendeel.
    Hij bezorgde me al meer plezier dan dat ik vorig jaar had gehad in een heel jaar.
    Ik stak 1 hand naar hem toe, om te zeggen wacht nog eventjes en probeerde terug op adem te komen.
    Mijn gezicht ging weer naar gewoon aangezien een actrice dat moest kunnen en ik keek hem terug aan, "Ik snap je hint al, ik zal een andere naam zoeken, oh en dat andere, we zitten er pas 2 minuten op, dus we moeten nog een klein halfuur".

    Aiden Fillin Coleman
    'Ughh ik haat lange treinreizen. Nouja ik kan in ieder geval..' Ik zocht een stoeltje op ging erop zitten en gooide mijn benen over elkaar alsof ik een vrouw was, boog naar voren en legde mijn handen over elkaar op schoot. Ik keek alsof ik Albert Einstein hem zelfe was en begon op oude damestoon te praten. '..mijn reisgenoot beter leren kennen. Dus.. wat voor muziek luister je?'


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.


    Penelope Wakely Gonzalez.

    Voor een seconde lang staarde ik hem serieus aan waarna ik even om me heen keek maar dan in de lach schoot.
    Hoe kon hij nou een normaal gesprek hebben als hij zo deed de hele tijd ? Volgens mij had hij niet eens een serieuze kant. Laat staan dat het woord serieus en al zijn synoniemen en woorden die daar van afgeleid zijn in zijn woordenboek stonden.
    Nadat ik nogmaals was uitgelachen veegde ik een paar tranen weg en legde mijn blonde haren terug op zijn plaats.
    "Wel, zowat alles waar ik geen hoofdpijn van krijg" zei ik terug met een ontblote glimlach.

    Aiden Fillin Coleman
    'Hmmm interessant. En waar krijg je koppijn van dan? Hardrock? Heavy metal? Ehhh.. Justin Bieber?' zei ik voor de gein. Straks is ze een diehard fan en gaat ze in de verdediging, best grappig eigenlijk. Maar ze ziet er niet echt uit als een belieber, kan aan mij liggen. 'Ik luister veel naar zwoele Jazz. Nee, kidding. Pop, R&B, Soft-Rock en alles wat daar in de buurt komt. Oh enne, voor mijn pianolessen moest ik klassiek spelen, telt dat mee?'


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.


    Penelope Wakely Gonzalez.

    Ik lachte even naar hem voordat ik mijn iPod Touch uit mijn zak haalde en die op het tafeltje legde.
    Ik schoof die naar hem toe, "Van deze muziek krijg ik geen hoofdpijn".
    Ik keek hem even nadenkend aan en haalde mijn schouders op, "Nee telt niet" zei ik plagend.
    Ik trok mijn tas open en keek of ik mijn Ukelele bij had.
    Het was misschien een belachelijk instrument, ik hield van de kleine gitaar.
    Door de jaren heen had ik zowat alles leren bespelen, dankzij mijn ouders ook een stuk.

    Aiden Fillin Coleman
    'Cool een ehh.. Ukelele. Grappig instrument. Ik speelde ooit bamboefluit. Weet je hoe suf dat klinkt, bamboefluit. Iedereen lachte me uit. En ik maar door spelen op dat ding, en toen kon ik ineens beter noten lezen dan iedereen uit mijn klas en haalde ik tienen voor mijn toetsen. Elk instrument heeft zijn eigen waarde. Dus.. hoe kom je aan die Ukelele? Ik heb ooit geprobeerd zo'n ding te bespelen en kwam niet verder als "Die zien we nooit meer.. te-rug." en toen gaf mijn leraar mij straf omdat ik dat deuntje te vaak achter elkaar speelde. Ik moest kaugum schrapen.. ughhh super goor.'


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.


    Penelope Wakely Gonzalez.

    "Het doet me een beetje aan mezelf denken" mompelde ik beschaamd toen ik het dingetje uit mijn tas haalde.
    "Trouwens, dat van die bamboefluit, dat is te begrijpen, ik zou er ook mee gelachen hebben".
    Ik zette mijn vingers juist en begon te spelen .
    "Het is zo'n klein dingetje, en niet al te luid, ik ben klein en niet al te luid, maar zo af en toe kan ik mensen sprakeloos maken" ging ik verder.
    Ik begon zachtjes te zingen, het was een cover, totaal mijn eigen ding, want voor de originele versie was ik niet echt te vinden.
    Ik keek op van mijn vingers en snaren en keek hem ietwat verlegen aan.

    Aiden Fillin Coleman
    'Wow, klinkt echt mooi. Enne.. zo klein ben je niet toch?' Ik bekeek haar nog eens goed. 'Nee valt mee. En niet spotten met mijn sexy bamboefluit he. Want weetje, heel veel meisjes kikten op dat ding.' zei ik met een serieus gezicht. 'Nee grapje, ze vonden dat ding echt een verschrikkelijk instrument. Maar ik haalde goede cijfers voor muziek en tada.. here I am.' Ik maakte een groot handgebaar. 'Klaar voor mijn eerste dag kunstschool. Oke, mede dankzij Cri maar daar wil ik niet eens over beginnen.'


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.