• California. Studenten hebben gedaan met High School en gaan naar de universiteit. Het studentenleven, de examenperiodes, vriendschappen, liefdes maar ook de feestjes en de studentenhuizen.

    ||RPG.
    4 studentenhuizen gevuld met studenten. Elk huis is betekent om het soort studenten dat wordt uitgenodigd voor die huizen. Ruzies en haat ontstaan tussen de huizen, maar ook liefdes en vriendschappen.

    ||De huizen.
    Phi Iota Mu.
    Hét huis voor The Rich & Famous.
    Een meisjeshuis voor meisjes die het ooit willen maken in Hollywood. Dat er van overtuigd zijn dat ze én knap genoeg zijn én genoeg talent hebben. Daarnaast hebben ze de volle steun van hun ouders die rijk zijn.
    Feestjes daar zijn voor sommige mensen té. Honderden mensen lopen rond, dronken als wat en ze doen dingen die ze soms beter niet hadden kunnen doen.
    Omikron Nu.
    Hét huis voor de jongens die van sport houden.
    Die er alles aan doen om uit te blinken in alle sporten en die proberen een beurs te bemachten voor een sportuniversiteit.
    De feestjes zijn wild, luidruchtig maar hebben een grens.
    Zeta Xi.
    Het huis voor meisjes die hun toekomst al voor hun zien.
    Ze weten wat ze willen, doen er hun best voor, maar nemen de tijd om plezier te maken. Want de studententijd, blijft de studententijd.
    De feestjes hier zijn met minder mensen, maar zijn wel héél leuk.
    Drank genoeg, maar niet tot in de vroege uurtjes.
    Kappa Rho.
    Het huis voor jongens die vooral plezier willen maken.
    Players, feestgevers en jongens die maar net hun examens halen en over kunnen gaan.
    Feestjes hier zijn wild, gaan door tot in de vroege uurtjes en hebben géén grens.

    ||Meedoen ?
    Ik denk dat als we bij elk huis 5 mensen hebben dat al genoeg gaat zijn.
    Dus wil je meedoen vul dan dit in;
    Naam;
    Leeftijd -tussen de 18 en 22 jaar-;
    Huis;
    Karakter -uitgebreid !-;
    Uiterlijk -foto+uitleg-;
    Extra -bv. een stukje verleden, hobby's, etc-;


    ||De rollen.
    Phi Iota Mu.
    - Demi1309 || Amy Michiels.
    - Cloudbreaker || Priscilla Ashley White.
    - Slumdog || Selena Malik.
    - Khedira || Vienna Aviera Moreno.
    -Bradfordd || Emily Abigail Bright.
    Zeta Xi.
    - N4I5 || Penelope Wakely Gonzalez.
    - Sirens || Amelia 'Mia' Phoenix Chamir.
    - Lahey || Farrah Viènne Rosenbaum.
    - CarrotLouis || Summer Melody Night.
    - Frey || Jazlyn Myune (Clear Water) Pierce.

    Omikron Nu.
    - Lahey || Ivan Rhys Hartley.
    - Sirens || Dustin Alexander James.
    - Reservering verlopen. Nieuwe reservering mogelijk.
    -
    -
    Kappa Rho.
    - Cloudbreaker || Gereserveerd.
    - N4I5 || Lorenzo Lukas Morris.
    - Frey || Jayson Derek Pierce
    - PopRocket || Aiden Fillin Coleman.
    - Bradfordd || Ethan Drew Waters.


    ||Regels.
    -16+ is toegestaan, maar hou het netjes !
    -Er kunnen geen perfecte mensen bestaan !
    -Hou het realistisch dus laat je personage niet van de eerste dag verliefd worden op iemand.
    -Mensen boven de 18 kennen elkaar al, mensen die net nieuw zijn moeten kennismaken.
    -Max. 3 personages per persoon. Ander huis+ander geslacht !
    -OCC met haakjes.
    -Naamsverandering doorgeven !
    -NAAM. - / | || HUIS Bv. Claire Scott || Phi Iota Mu.
    -Geen oneliners ! Ik wil minstens 4 regels per post !
    -Reserveringen blijven 24 uur staan ! Geen waarschuwingen, doe de moeite om het zelf te onthouden.
    -Alleen Ik & Stiles van deze RPG openen nieuwe topics !
    -Na 3 dagen niet reageren, krijg je een herinnering, reageer je dan nog niet gedurende 1 dag, dan lig je eruit. Als je voor een langere tijd weg ben, dan meld je dat !
    -Overtreden van deze regels en je ligt eruit.

    ||Nog even dit.
    Je mag me altijd tips geven zodat deze RPG niet al te snel doodloopt.
    Ideeën zijn dus altijd welkom en laat ze gerust achter !
    Wil je mede-eigenaar van dit topic worden laat dat dan even weten in PB of GB.
    Er komt trouwens een Rollenstory, dat is makkelijker.


    Het begin; 's avonds is er feest. Het enige moment dat alle studenten eens overeenkomen omdat het de verwelkoming is van die nieuwe en het terugzien van de oude studenten.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 18:07 ]


    Penelope Wakely Gonzalez.

    Ik voelde me bekeken van alle kanten, de onzekerheid sloeg weer toe waardoor mijn ogen zich terug op de grond richtten.
    Toen hij zei dat ik er beter uitzag kleurden mijn wangen rood, maar durfde ik teminste weer voor me uit te kijken.
    Een zucht rolde over mijn lippen voordat ik voorzichtig blikte naar de populaire jongens.
    "Jij die met een onpopulair meisje omgaat terwijl je bij de populaire mensen zou moeten horen, ik heb het je gezegd dat het zo ging gaan" fluisterde ik terug.

    Aiden Fillin Coleman

    'Ik haat het.' Ik pakte Penn bij haar arm en liep wat sneller richting de deur. Toen we door de deur heen waren werd het nog drukker. 'Lekker dan!' mopperde ik. 'Over hoe lang beginnen de lessen? Ik denk niet dat ik het nog veel langer uithoud om door deze gangen te lopen als iedereen me zo aanstaard.' Weer keek iemand onze kant op. 'Er is niks te zien kijk naar je kluisje ofzo.' zei ik tegen de jongen.


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.


    Penelope Wakely Gonzalez.

    Ik kon niet tegen de drukte en al zeker niet als ze mij ook nog eens aanstaarden.
    Ik maakte mijn arm los uit zijn hand en keek even naar de grond, "Het is best dat je naar de receptie gaat, ik moet nog, uhm, naar de wc, denk ik".
    Of ik kon liegen ? Nee, ik kon alleen toneelspelen als ik dat zelf wou, maar soms lukte dat gewoon niet.
    Ik hief mijn schoudertas wat beter op mijn schouder en liep rustig de mensenmassa in, op weg naar de wc.

    Aiden Fillin Coleman

    Wacht, liep ze nou net weg? 'Penn!' riep ik haar na, maar ze hoorde het al niet meer. 'Ik weet niet eens waar de receptive is.' mompelde ik en gelijk stond er een of ander tutje naast me. 'Zoek je de receptie?' vroeg ze. 'Eh, ja. Ik ben hier nieuw en heb een super slecht richtingsgevoel.' 'Ik kan je wel even helpen.' En ze glimlachte en pakte mijn arm. Ughh, waarom dringen die meiden zich toch altijd zo op. 'Dank je.' zeg ik op een toon van "moet dit nou echt". Al snel ben ik bij de receptive en het meisje zegt dat ik nieuw ben en mijn rooster op kom halen. Dat had ik zelf ook wel gekund. 'Ja, ik ben Aiden Coleman.' De vrouw achter de balie geeft me een stapel papieren mee die ik even bekijk voordat het meisje mij weer meesleurd. 'Ik ben Lisa trouwens.' 'Oke, ik ben Aiden.' zei ik verveeld. 'Kom je moet de groep ontmoeten.' Over welke freaking groep had ze het? Maar voor ik het kon vragen liepen we de kantine in. 'Aiden, dit zijn Tim, Mike, Damon, Kelly en Celine. En dit is dus Aiden iedereen.' zei ze op een stijltanghoertjes-toontje. 'Hey.' zei ik maar. Het meisje naast Lisa wat geloof ik Celine was begon wat in haar oor te fluisteren en ik meende de woorden "vriendje" en "nieuwe aanwinst" te horen. Dit ging total de verkeerde kant uit maar gelukkig was ik in de pauzes gewoon bij Penn.


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.


    Penelope Wakely Gonzalez.

    "Penn !" hoorde ik hem nog roepen maar koppig liep ik door.
    Ik sloot mijn ogen voor een lange seconden en stopte alles in een kastje dat ik had gehuurd omdat ik te lui was om alles altijd te dragen.
    Ik besloot nog even naar de kantine te gaan omdat ik honger had en nog niets had gegeten.
    Met rustige stappen liep ik als een doodnormaal meisje dat niemand zag staan door de gangen van de veel te grote universiteit.
    Ik opende de deur voorzichtig en keek rap de zaal door.
    Een brok ontstond in mijn keel toen ik Aiden zag staan bij het groepje waar ik het altijd over had gehad.
    Ik schudde zachtjes mijn hoofd en draaide me om.
    Ik gooide het geld voor de wafel op de toonbank en mompelde een dankjewel.

    Aiden Fillin Coleman

    Er kwam nog een meisje aanlopen. De queen bee zo te zien. Ze was ultrablond en had veel te veel make-up op, zoals alle meisjes hier. En ze had een "ik ben de baas" uitstraling. 'Oeh Lisa wie is dat?' zei ze op een overdreven toontje. 'Dat is Aiden, hij is nieuw.' 'Hallo Aiden. Welkom bij de groep.' wacht eens even. Ik horde niet bij deze groep. 'Ik ben Alisha. Maar noem me maar Lisha.' 'Ik ben Aiden maar noem me maar not of your business.' ik zei het niet, maar dacht het wel. 'Hey.' Dus de stijltanghoertjes-club was compleet. Ik keek even de kantine rond en zag dat Penelope een wafel aan het halen was. 'Ik moet gaan. De lessen beginnen zo en ik moet nog even bij een vriendin langs.' Meteen ging Lisa in de verdediging. 'Ik heb net even op je rooster gekeken en jij, Lisha, Mike en ik hebben in het zelfde lokaal les. Je kan beter hier blijven en met ons meelopen voordat je weer de weg kwijtraakt.' Daar zat wat in. Ik mocht dit groepje niet maar dit was best een logische verklaring. Ik draaide mij om zwaaide even naar Penelope die het hopelijk zag en antwoordde toen:'Ja, dat lijkt me inderdaad handig.'


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.


    Penelope Wakely Gonzalez.

    Ik keek hem een secondelang aan maar richtte mijn blik toen weer op de grond.
    Mijn hoofd schudde zachtjes van nee waarna ik wegliep de kantine uit.
    Ik wist het gewoon. Vanaf dat hij bij het groepje ging zat hij vast, vast voor de rest van zijn schooltijd.
    Ik was nooit goed genoeg voor iemand. Nooit knap genoeg, lief genoeg, leuk genoeg, mager genoeg, Perfect genoeg.
    Ik veegde een kleine traan van mijn wang en beet op mijn lip.
    Big Girls Don't Cry Penelope.

    Aiden Fillin Coleman

    De volgende pauze was aangebroken en ik rende zo ongeveer de aula in. Ik kon Penelope zo snel niet zien maar dat kan ook niet bepaald aangezien ik hier binnen 30 seconden na de bel was. Ik besluit maar om in een hoekje te gaan zitten en me te verschuilen voor "het stijltanghoertjesclubje". Daar had ik namelijk alles behalve zin in.


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.


    Penelope Wakely Gonzalez.

    Mijn schoudertas hing om mijn rechterschouder terwijl ik in mijn linkerhand mijn gitaarkoffer vasthield.
    Ik had mijn gitaar nodig voor de auditie want ik wou de school het tegendeel bewijzen. Laten zien dat gewone meisjes wél goed waren.
    Ik liep naar de aula waar ik ergens ging zitten waar niemand op me lette.
    Ik zette mijn gitaarkoffer naast me met mijn schoudertas ernaast. Een plaats waar niemand ze kon stelen, aanraken of kapotmaken.
    Ja, dat gebeurde hier.
    De meeste waren hier aan het eten, maar zoals alle pauze's leefde ik enkel op een klein koekje.
    Deze pauze zelfs niets.

    Aiden Fillin Coleman

    Ik zag Penelope de aula binnen komen en rende meteen op haar af. 'Hey Penn. Hoe waren je eerste twee lesuren dit schooljaar? Mijne waren een ramp. De stijltanghoertjes laten me niet met rust en ze zitten ook nog in mijn zangklas. Ik werd gek van ze. Maar help me alsjeblieft. Wat moet je eigenlijk bij zo'n auditie doen? Zingen? Acteren? Muziek spelen? Ik ben echt vreselijk irritant ik weet het. Ik ben zoooooo zenuwachtig. Praat ik weer te veel?'


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.


    Penelope Wakely Gonzalez.

    Mocht ik zeggen dat het me verbaasde toen hij hier zo voor mijn neus stond ? Ja.
    Mocht ik zeggen dat ik het echt totaal niet erg vond ?
    Misschien.
    Ik keek bedenkelijk naar boven, naar zijn gezicht, "Uhm, Leuk, sukkel, dat begrijp ik, tuurlijk help ik je, je kan vanalles doen, dat kan, ook dat kan, dat is ook een optie, misschien wel een beetje ja, inderdaad dus je moet echt kalmeren en ja, maar ik vind het wel schattig" antwoordde ik op elke vraag apart.
    Ik keek hem met een lief glimlachje aan, dat had hij vast niet verwacht.

    Aiden Fillin Coleman

    'Kan je je niet over laten plaatsen naar mijn zangles? Ik vindt jou veel leuker dan Lisha enzo.' Ik glimlachte terug. 'Ik denk dat ik voor het zingen ga. Daar ben ik het beste in. Ik kan mezelf begeleiden op de piano en heb nog wel een zelfgeschreven song om op te voeren. Je wacht toch wel op me he? Na mijn auditie bedoel ik. Ik zou niks leuker vinden als dat jij op me staat te wachten als ik klaar ben.' Weer glimlachte ik. 'Hoe werkt het system eigenlijk? Worden we in een rij gezet of mogen we gewoon omstebeurt naar binnen lopen?'


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.


    Penelope Wakely Gonzalez.

    "Waarschijnlijk gaat dat niet lukken nee" zei ik op een ietwat spijtige toon.
    Ik negeerde de opmerking van Lisha maar, dat mens boeide me nog minder dan dat sport me ooit had geboeid.
    Niet dat ik geen sport deed hoor, het maakte me gewoon niet uit welke sport het was en wat nu de regels waren en al die dingen.
    "Er zijn leukere dingen in de wereld dan ik die op je staat te wachten na je auditie, geloof me maar" zei ik met een lachje op mijn gezicht waarna ik wat water uit mijn tas haalde.
    "Welja, eerst groepen van zang of acteren, daarna krijg je een nummertje en moet je wachten".

    Aiden Fillin Coleman

    'Oke cool, wat ga jij doen? Tell me all about it!' En toch wist ik zeker dat ik het het leukst zou vinden als ze op me wachtte na mijn audities. Iets aan haat maakte me eh.. blij? Verliefd? Ik heb eigenlijk geen idee maar het was fijn. Bij de stijltanghoertjes voelde ik alleen afschuw. De jongens leken me wel aardig maar een beetje player types met een reputatie. Ughh. Ik moet er niet aan denken om te playen. Is een meisje niet genoeg?


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.


    Penelope Wakely Gonzalez.

    Mijn blauwe ogen keken hem voor een paar seconden verbaasd aan recht in zijn ogen.
    Nuja, de eerste seconde toch. Daarna vond ik zijn ogen gewoon zo interessant dat ik ze moest bekijken.
    Ik wendde mijn blik af en dronk een slok van mijn flesje.
    "Ik ga zingen en help mezelf door gitaar te spelen" zei ik met een glimlach.
    Ik wou het eerst nog met dwarsfluit doen, maar toen bedacht ik me dat dat helemaal niet ging als je ook nog moest zingen.
    "Laat me raden, je wilt weten welk liedje ?" vroeg ik met een lach.