• California. Studenten hebben gedaan met High School en gaan naar de universiteit. Het studentenleven, de examenperiodes, vriendschappen, liefdes maar ook de feestjes en de studentenhuizen.

    ||RPG.
    4 studentenhuizen gevuld met studenten. Elk huis is betekent om het soort studenten dat wordt uitgenodigd voor die huizen. Ruzies en haat ontstaan tussen de huizen, maar ook liefdes en vriendschappen.

    ||De huizen.
    Phi Iota Mu.
    Hét huis voor The Rich & Famous.
    Een meisjeshuis voor meisjes die het ooit willen maken in Hollywood. Dat er van overtuigd zijn dat ze én knap genoeg zijn én genoeg talent hebben. Daarnaast hebben ze de volle steun van hun ouders die rijk zijn.
    Feestjes daar zijn voor sommige mensen té. Honderden mensen lopen rond, dronken als wat en ze doen dingen die ze soms beter niet hadden kunnen doen.
    Omikron Nu.
    Hét huis voor de jongens die van sport houden.
    Die er alles aan doen om uit te blinken in alle sporten en die proberen een beurs te bemachten voor een sportuniversiteit.
    De feestjes zijn wild, luidruchtig maar hebben een grens.
    Zeta Xi.
    Het huis voor meisjes die hun toekomst al voor hun zien.
    Ze weten wat ze willen, doen er hun best voor, maar nemen de tijd om plezier te maken. Want de studententijd, blijft de studententijd.
    De feestjes hier zijn met minder mensen, maar zijn wel héél leuk.
    Drank genoeg, maar niet tot in de vroege uurtjes.
    Kappa Rho.
    Het huis voor jongens die vooral plezier willen maken.
    Players, feestgevers en jongens die maar net hun examens halen en over kunnen gaan.
    Feestjes hier zijn wild, gaan door tot in de vroege uurtjes en hebben géén grens.

    ||Meedoen ?
    Ik denk dat als we bij elk huis 5 mensen hebben dat al genoeg gaat zijn.
    Dus wil je meedoen vul dan dit in;
    Naam;
    Leeftijd -tussen de 18 en 22 jaar-;
    Huis;
    Karakter -uitgebreid !-;
    Uiterlijk -foto+uitleg-;
    Extra -bv. een stukje verleden, hobby's, etc-;


    ||De rollen.
    Phi Iota Mu.
    - Demi1309 || Amy Michiels.
    - Cloudbreaker || Priscilla Ashley White.
    - Slumdog || Selena Malik.
    - Khedira || Vienna Aviera Moreno.
    -Bradfordd || Emily Abigail Bright.
    Zeta Xi.
    - N4I5 || Penelope Wakely Gonzalez.
    - Sirens || Amelia 'Mia' Phoenix Chamir.
    - Lahey || Farrah Viènne Rosenbaum.
    - CarrotLouis || Summer Melody Night.
    - Frey || Jazlyn Myune (Clear Water) Pierce.

    Omikron Nu.
    - Lahey || Ivan Rhys Hartley.
    - Sirens || Dustin Alexander James.
    - Reservering verlopen. Nieuwe reservering mogelijk.
    -
    -
    Kappa Rho.
    - Cloudbreaker || Gereserveerd.
    - N4I5 || Lorenzo Lukas Morris.
    - Frey || Jayson Derek Pierce
    - PopRocket || Aiden Fillin Coleman.
    - Bradfordd || Ethan Drew Waters.


    ||Regels.
    -16+ is toegestaan, maar hou het netjes !
    -Er kunnen geen perfecte mensen bestaan !
    -Hou het realistisch dus laat je personage niet van de eerste dag verliefd worden op iemand.
    -Mensen boven de 18 kennen elkaar al, mensen die net nieuw zijn moeten kennismaken.
    -Max. 3 personages per persoon. Ander huis+ander geslacht !
    -OCC met haakjes.
    -Naamsverandering doorgeven !
    -NAAM. - / | || HUIS Bv. Claire Scott || Phi Iota Mu.
    -Geen oneliners ! Ik wil minstens 4 regels per post !
    -Reserveringen blijven 24 uur staan ! Geen waarschuwingen, doe de moeite om het zelf te onthouden.
    -Alleen Ik & Stiles van deze RPG openen nieuwe topics !
    -Na 3 dagen niet reageren, krijg je een herinnering, reageer je dan nog niet gedurende 1 dag, dan lig je eruit. Als je voor een langere tijd weg ben, dan meld je dat !
    -Overtreden van deze regels en je ligt eruit.

    ||Nog even dit.
    Je mag me altijd tips geven zodat deze RPG niet al te snel doodloopt.
    Ideeën zijn dus altijd welkom en laat ze gerust achter !
    Wil je mede-eigenaar van dit topic worden laat dat dan even weten in PB of GB.
    Er komt trouwens een Rollenstory, dat is makkelijker.


    Het begin; 's avonds is er feest. Het enige moment dat alle studenten eens overeenkomen omdat het de verwelkoming is van die nieuwe en het terugzien van de oude studenten.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 18:07 ]


    Penelope Wakely Gonzalez.

    Ik liet me meetrekken door hem en ging terug in de rij staan.
    Ik was gewoon verward eigenlijk.
    Hij was de enige jongen die ik iets voor me betekende in zo'n korte tijd.
    Ik moest het podium op en draaide me nog even om.
    "Dankje" zei ik zachtjes waarna ik een zacht kusje op zijn lippen drukte.
    Ik ging het podium op met mijn gitaar.
    Met een zachte zucht ging ik op de kruk zitten en zette de micro aan mijn mond.
    Met een glimlach zei ik dat ik Summertime Sadness ging zingen.
    Waarom ik tegen Aiden had gelogen ? Simpel, er stonden mensen ons af te luisteren.
    Ze zouden hetzelfde nummer zingen zodat ze beter waren dan mij, maar ik leerde mijn lesje al.
    Ik zette de eerste tonen in en begon de cover te zingen.

    Aiden Fillin Coleman

    En toen begon ze te zingen. Het was prachtig ook al was het niet het liedje wat ze gezegd had dat ze zou gaan zingen. Mijn mond zakte open en toen stond Lisa ineens naast me. 'Dus je hebt iets met haar? Jammer, we hadden een goed koppel gevormd. Kom je nog wel bij ons zitten in de pauzes?' vroeg ze op een smekende toon. Waarop ik antwoordde: 'Is goed..' Dit verbaasde haar. '..maar dan neem ik Penelope mee.' Lisa voelde zich meteen op haar teentjes getrapt en ze zag eruit alsof ze een woedeaanval ging krijgen tot ze heel kalm begon te praten. 'Oke, prima.' En toen was ze weg en keek ik naar de rest van het optreden.


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.


    Penelope Wakely Gonzalez.

    Ik staarde naar het donkere gat voor me.
    Ik kon niets zien door de schijnwerpers die fel in mijn gezicht schenen, ik voelde dat ik begon te zweten door de hitte, maar het viel nog redelijk mee.
    Af en toe sloot ik voor een kort moment mijn ogen, te zien welke toon ik moest zingen, maar het spelen op mijn gitaar ging blindelings.
    Ik wist dat dit nog maar de eerste ronde was, audities hier waren als talentshows op tv.
    Ik wist ook dat ik dat nog niet had gezegd tegen Aiden, maar hé, 2 uur geleden was hij nog maar een vriend van me.
    Nu is hij toch al een heel stuk meer.
    Ik glimlachte eventjes en liep het podium af om mijn gitaar weg te zetten.
    Daarna liep ik terug, voor de commentaar.
    Ze lachten zachtjes door mijn actie maar ik trok me er niets van aan.
    Ik luisterde naar de commentaar en begon te lachen toen ze vroegen of ik enkel gitaar speelde.
    "Nope, dwarsfluit, gitaar, piano, ukelele, blokfluit, trompet, viool, cello, alles eigenlijk".

    [Okay, ik heb er een dag over nagedacht maar loop nu echt vast. Kan je maybe nog een stukje schrijven met jurycommentaar? xx]


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.


    Penelope Wakely Gonzalez.

    Ik kwam het podium af met na de eeuwige commentaar van de jury.
    Geen slechte natuurlijk, behalve het feit dat ik enorm verlegen bleef.
    Ja, hallo, ik zat al 2 jaar op deze school en nu pas wisten ze dat ik hier zat en dat ik zoveel dingen kon. Ik moest me inhouden om niet boos te worden.
    Nadat ze hadden gezegd dat ik zeker door mocht naar de volgende ronde van audities, waarbij ik nog net geen ticket kreeg, liep ik het podium dus af.
    Ik hoopte maar dat Lisa en haar plakbandresten niet weer begonnen over hoe geweldig ik wel niet was.
    Ugh, nee, daar kon ik dus echt niet tegen.
    Ik liep naar Aiden toe, "Het is jouw beurt" zei ik met een glimlachje.

    [De url gaat om de gast van 2:55 (youtube video). Die freaking veel lijkt op dit personage O.o stel de cover voor met keyboard.]

    Aiden Fillin Coleman

    'Je was super.' zei ik. En ik gaf haar snel een kus voordat ik het podium op ging. Ik besloot toch maar een cover te doen aangezien iedereen "I don't even care" al gehoord had ondertussen. Ik ging zitten achter het keyboard wat daar al neergezet was en begon te Toxic van Britney Spears te spelen. Voor zo ver ik het wist zong ik het op de manier zoals ik het me had voorgesteld dus dat was een goed begin. Toen ik klaar was keek ik pas weer op van mijn keyboard naar de jury. 'En wat is je naam, jongeman?' 'Aiden Coleman.' 'Hoe oud ben je?' 'Ik ben 18 jaar.' Standaard vragen maar het commentaar begon ook pas. Ik zag een van de leden wat noteren op haar notitieblokje. Was dat een goed teken? Ze begon hardop haar commentaar op te sommen. 'Mooi pianospel, een frisse versie van het liedje, geode zangstem, je mag wel wat meer deze kant uit kijken maar het heeft wel iets. Alsof je je totaal focust op het liedje. Speel je meerdere instrumenten of alleen keyboard en piano?' 'Ik speel ook een klein beetje gitaar.' Ik begon te glimlachen. 'En bamboefluit maar dat doet er niet toe.' Een van de (mannelijke) juryleden begon te lachen en nam het van de vrouw over. 'Zeer goede performance maar kan je ook toneelspelen?' 'Nou eh.. ik weet het niet zo maar ik zal mijn uiterste best doen.' Toen nam een ander jurylid het weer over. 'Je bent sowieso door naar de volgende audities, we zien je daar. Het was een prima auditie.' 'Dank u.' zei ik met een glimlach op mijn gezicht en ik liep af waar ik meteen op Penn afstapte en haar een knuffel gaf.


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.


    [Ahww, die jongen van dat liedje is zo schattig ;3]

    Penelope Wakely Gonzalez.

    "Hij kan echt goed zingen" begon Lisa tegen me tijdens het concert.
    "Weet ik" zei ik op een ietwat botte manier tegen haar, terwijl mijn ogen op hem gericht bleven.
    "Ik krijg hem wel weetje, ik krijg alles wat ik wil" fluisterde in mijn oor.
    "Gelieve niet in mijn persoonlijke ruimte te komen, karma zal je achtervolgen als je dat doet".
    Ze rolde met haar ogen en liep weg, maar viel van het trapje dat ze af moest.
    "I told You so" zei ik grijnsend.
    Ondertussen keek ik al weer naar Aiden terwijl mijn mond stukje voor stukje meer openviel.
    En hij was niet goed genoeg ha ?
    Voor ik het wist had ik zijn armen al om me heen waardoor ik begon te glimlachen.
    "Ja, lieg maar lekker tegen Penelope," grinnikte ik toen ik mijn armen om hem heen had geslagen.
    "Heb je jezelf als eens gehoord ? Ik dacht dat je slecht was !".



    Aiden Fillin Coleman

    'Ik heb nooit gezegd dat ik slecht was. Oke, ik heb ook nooit gezegd dat ik goed was maar dat zou ijdel overkomen, toch? Who cares?! We zijn allebei dooer, yay!' Ik tilde Penelope op en draaide haar een rondje door de lucht. 'Nog last gehad van Lisa? Ze was hier net namelijk. Stijltanghoertjesachtig as always. Gelukkig ben jij niet zo.' Ik kuste haar voorhoofd. 'Wat ben ik blij dat ik jou tegen ben gekomen.'


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.


    Penelope Wakely Gonzalez.

    "Eigenlijk wel" zei ik serieus.
    Ik sloeg mijn armen om zijn middel heen en legde mijn hoofd in zijn nek.
    "Ze zei, en ik overdrijf niet, Ik krijg hem wel, ik krijg alles wat ik wil".
    Ik keek even en glimlachte, "Toen zei ik dat karma haar zou achtervolgen, toen viel ze van het trapje en zei ik, I told you so".
    Ik was best trots op mijn actie, i mean, ik maakte maar een grapje !
    Voor mij bestond karma niet.
    Of toch wel, Karma met een hoofdletter K was de kat van onze buren.
    Het beestje kwam altijd bij ons omdat het geen eten kreeg.
    "Oké, aangezien ik de lessen hier beter ken dan jou weet ik dat je niets gaat leren de volgende uren, we gaan naar mijn loft".
    Ik drukte een kusje in zijn nek na mijn woorden en nam alles op om weg te lopen.

    [Mijn pc deed raar de laatste dagen, sorry. Hier een stukje:]

    Aiden Fillin Coleman

    'Goed idee. En we hebben iets te vieren. Zullen we stoppen bij de starbucks?' Ja, oke ik was verslaafd aan de starbucks. Ik ben daar zo ongeveer opgegroeid. Ik heb mijn beste vriend daar leren kennen, mijn moeder nam mij altijd mee naar haar commercieele besprekingen en ik mocht dan cupcakes eten, ik heb er mijn eerste kopje koffie gedronken toen ik zes jaar was en nou ja.. nog meer van dat soort herrineringen. Ik pakte mijn tas op van de grond en trok mijn beanie even recht. 'Oke maar let's go.'


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.


    Penelope Wakely Gonzalez.

    Ik keek hem voor 1 seconde lang droog aan. Starbucks, serieus ? Het was al de 2e keer. Volgens mij had iemand hier een verslaving. Ach ja, iedereen had zo zijn verslavingen. Mijn verslaving ? Wil je die eigenlijk wel weten ? Oké dan. Ik was verslaafd, en lach me maar uit, en armbandjes. Zelfgemaakt natuurlijk, zo vriendschapsarmbandjes. Ik deed niets anders als ik de muziek even moe was.
    "Alleen omdat jij het ben" zei ik met een lach om mijn lippen. Ik zei maar niets over het feit dat ik dacht dat hij verslaafd was. Waarom ? Heb je zijn gezicht al eens goed bekeken ? Hij was de meest schattige persoon die hier rondliep, serieus. Die Beanie maakte het al helemaal af. Nu nog Moustache, mijn kitten, op zijn schoot en ik smolt.
    "Je bent toevallig niet allergisch voor katten ha ?" vroeg ik toen we al op weg waren naar de Starbucks, die overigens niet zo ver van bij mijn loft vandaan was.

    [Niet erg hoor ;p]

    Aiden Fillin Coleman

    'Nope ik ben nergens allergisch voor. Ook al moet je me niet te vaak, te dicht in de buurt van stijltanghoertjes laten staan. Er kunnen dan wel eens doden gaan vallen. En daarmee bedoel ik dan niet mijzelf.' Ondertussen liepen we tien meter van de Starbucks vandaan. Ik rende een stukje vooruit zodat ik de deur voor Penelope kon opehouden. 'Komt u binnen.' zei ik met een chique accent. 'Wat wil je drinken? Ik trakteer.' Ik glimlachte.


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.


    Penelope Wakely Gonzalez.

    Ik keek hem voor een seconde vreemd aan maar begon toen toch te lachen door zijn ietwat mislukte accent.
    "Nog eventjes oefenen, het lukt je ooit wel om het accent normaal over te laten brengen" zei ik met een plagerige lach om mijn lippen. Ik keek even rond en dacht ondertussen na. "Ik gok op koffie" zei ik doodserieus.
    Ik keek even naar de menu, "Oh, die Frappuccino met kaneel" antwoordde ik toen, "En een muffin want ik heb honger".
    Hij zou nog wel leren dat eten mijn eigen verslaving was. En toevallig had ik de smaak van kaneel graag, dus vandaar de keuze van de koffie.

    Aiden Fillin Coleman

    Ik moest lachen om haar opmerking over mijn enigszins rare accent maar liep toen snel naar de bali voor onze koffie. Het was namelijk nogal druk. Ik keek nog even achterom en gaf een late reactie op haar verzoek van een kaneel Frappuccino en muffin.'Oke, komt eraan.' Het meisje achter de bali zag er nogal verveeld uit tot ik haar herkende. En zij mij duidelijk ook. Het was [urlhttp://i1018.photobucket.com/albums/af301/lumina_louella/black/tumblr_lcfuiuFvrO1qcsgcuo1_500.jpg]Celine[/url]. Een van de meisjes uit Alisha's groepje. 'Hey.' zei ik op een nogal geirriteerde toon, maar wat wil je als je een stijltanghoertje tegenkomt op de plaats waar je nogal vaak bent. 'Hellooo.' zei ze terug op zo'n "ik ben populair" toontje. '1 Frappuccino met kaneel, 1 Fappuchino met caramel, 1 muffin en 1 cheesecake framboos graag.' 'Dat is dan 12 Dollar.' Ik gaf haar het geld, zij gaf de bestelling aan iemand door en begon toen weer tegen me te praten. Yay, not! 'Ben je al uit van school.' 'Ja.' 'Oke, we zouden een keer samen naar de bios kunnen gaan na school.' 'Dat zou kunnen maar ik heb nu een soort van iets met Penelope dus nee, sorry.' 'Als vrienden kan ook toch?' 'Misschien.' 'Volgende week?' 'Ik zie wel.' 'Oke.. mag ik je nummer?' 'Ik heb geen pen en papier bij me.. weet je wat ik geef het morgen wel.' Ik was dus niet van plan dat te doen maar ik werd gered door iemand die me mijn bestelling kwam brengen. 'Bedankt, bro.' zei ik en ik liep weer naar Penelope. 'Je raadt nooit wat mij net gebeurd is.'


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.


    Penelope Wakely Gonzalez.

    Aiden kwam teruggelopen met de bestelling waardoor ik mijn muffin en koffie nam. Ik was slim genoeg om nog niet van de koffie te drinken aangezien die sowieso nog te warm zou zijn.
    "Je raadt nooit wat mij net gebeurd is" zei hij toen ook hij was gaan zitten. Ik keek op van mijn muffin.
    "Toen je je bestelling wou doorgeven liep je perongeluk tegen een tafel, waardoor die op een man viel waardoor die man tegen het raam aanviel, dat raam brak in stukjes waardoor een voetganger geschrokken achteruit liep, zo door een auto werd geraakt waardoor een andere auto uitwijkte, maar die auto raakte een verkeerslicht waardoor die neerviel op de staart van een paarse tijger. Die tijger werd woedend en viel meteen de eendjes in het park aan waardoor er nu geen eendjes meer op het water zitten en alle kindjes depressief naar huis moesten" zei ik, met de hele tijd een serieuze toon en een serieuze blik in mijn ogen.
    "Heb ik het juist ?" vroeg ik toen grijnzend.