• California. Studenten hebben gedaan met High School en gaan naar de universiteit. Het studentenleven, de examenperiodes, vriendschappen, liefdes maar ook de feestjes en de studentenhuizen.

    ||RPG.
    4 studentenhuizen gevuld met studenten. Elk huis is betekent om het soort studenten dat wordt uitgenodigd voor die huizen. Ruzies en haat ontstaan tussen de huizen, maar ook liefdes en vriendschappen.

    ||De huizen.
    Phi Iota Mu.
    Hét huis voor The Rich & Famous.
    Een meisjeshuis voor meisjes die het ooit willen maken in Hollywood. Dat er van overtuigd zijn dat ze én knap genoeg zijn én genoeg talent hebben. Daarnaast hebben ze de volle steun van hun ouders die rijk zijn.
    Feestjes daar zijn voor sommige mensen té. Honderden mensen lopen rond, dronken als wat en ze doen dingen die ze soms beter niet hadden kunnen doen.
    Omikron Nu.
    Hét huis voor de jongens die van sport houden.
    Die er alles aan doen om uit te blinken in alle sporten en die proberen een beurs te bemachten voor een sportuniversiteit.
    De feestjes zijn wild, luidruchtig maar hebben een grens.
    Zeta Xi.
    Het huis voor meisjes die hun toekomst al voor hun zien.
    Ze weten wat ze willen, doen er hun best voor, maar nemen de tijd om plezier te maken. Want de studententijd, blijft de studententijd.
    De feestjes hier zijn met minder mensen, maar zijn wel héél leuk.
    Drank genoeg, maar niet tot in de vroege uurtjes.
    Kappa Rho.
    Het huis voor jongens die vooral plezier willen maken.
    Players, feestgevers en jongens die maar net hun examens halen en over kunnen gaan.
    Feestjes hier zijn wild, gaan door tot in de vroege uurtjes en hebben géén grens.

    ||Meedoen ?
    Ik denk dat als we bij elk huis 5 mensen hebben dat al genoeg gaat zijn.
    Dus wil je meedoen vul dan dit in;
    Naam;
    Leeftijd -tussen de 18 en 22 jaar-;
    Huis;
    Karakter -uitgebreid !-;
    Uiterlijk -foto+uitleg-;
    Extra -bv. een stukje verleden, hobby's, etc-;


    ||De rollen.
    Phi Iota Mu.
    - Demi1309 || Amy Michiels.
    - Cloudbreaker || Priscilla Ashley White.
    - Slumdog || Selena Malik.
    - Khedira || Vienna Aviera Moreno.
    -Bradfordd || Emily Abigail Bright.
    Zeta Xi.
    - N4I5 || Penelope Wakely Gonzalez.
    - Sirens || Amelia 'Mia' Phoenix Chamir.
    - Lahey || Farrah Viènne Rosenbaum.
    - CarrotLouis || Summer Melody Night.
    - Frey || Jazlyn Myune (Clear Water) Pierce.

    Omikron Nu.
    - Lahey || Ivan Rhys Hartley.
    - Sirens || Dustin Alexander James.
    - Reservering verlopen. Nieuwe reservering mogelijk.
    -
    -
    Kappa Rho.
    - Cloudbreaker || Gereserveerd.
    - N4I5 || Lorenzo Lukas Morris.
    - Frey || Jayson Derek Pierce
    - PopRocket || Aiden Fillin Coleman.
    - Bradfordd || Ethan Drew Waters.


    ||Regels.
    -16+ is toegestaan, maar hou het netjes !
    -Er kunnen geen perfecte mensen bestaan !
    -Hou het realistisch dus laat je personage niet van de eerste dag verliefd worden op iemand.
    -Mensen boven de 18 kennen elkaar al, mensen die net nieuw zijn moeten kennismaken.
    -Max. 3 personages per persoon. Ander huis+ander geslacht !
    -OCC met haakjes.
    -Naamsverandering doorgeven !
    -NAAM. - / | || HUIS Bv. Claire Scott || Phi Iota Mu.
    -Geen oneliners ! Ik wil minstens 4 regels per post !
    -Reserveringen blijven 24 uur staan ! Geen waarschuwingen, doe de moeite om het zelf te onthouden.
    -Alleen Ik & Stiles van deze RPG openen nieuwe topics !
    -Na 3 dagen niet reageren, krijg je een herinnering, reageer je dan nog niet gedurende 1 dag, dan lig je eruit. Als je voor een langere tijd weg ben, dan meld je dat !
    -Overtreden van deze regels en je ligt eruit.

    ||Nog even dit.
    Je mag me altijd tips geven zodat deze RPG niet al te snel doodloopt.
    Ideeën zijn dus altijd welkom en laat ze gerust achter !
    Wil je mede-eigenaar van dit topic worden laat dat dan even weten in PB of GB.
    Er komt trouwens een Rollenstory, dat is makkelijker.


    Het begin; 's avonds is er feest. Het enige moment dat alle studenten eens overeenkomen omdat het de verwelkoming is van die nieuwe en het terugzien van de oude studenten.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 18:07 ]

    Cocon schreef:
    (@Maartje, wil je nog naar Jayson? ^^)


    (Met Priscilla toch? (: )

    Corallo schreef:
    (...)

    (Met Priscilla toch? (: )

    (Yeps.
    Btw, zijn zusje Jazlyn staat er wel bij.)


    [Amy staat trouwens bij Ivan]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ivan
    Ik knik als Penelope vraagt of ik nog steeds sport. 'Natuurlijk,' antwoord ik. 'Is dat niet aan mijn geweldige spieren te zien,' voeg ik er grijnzend aan toe terwijl ik expres mijn armspieren aanspan.
    Dan vraagt het andere meisje wie ik ben. Onopvallend laat ik mijn blik over haar heen gaan. Waarschijnlijk een meisje van Phi Lota Mu. Iemand die het wil maken in Hollywood maar voor de rest niet veel hersen inhoud heeft. Dan is iemand zoals Penelope leuker. Die ziet er goed uit én heeft hersens. 'Ik ben Ivan,' zeg ik tegen het meisje.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Is er nog een plaats vrij ?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Reyna schreef:
    Farrah Viènne Rosenbaum.
    'Aangenaam.' glimlacht Dustin. 'Ben je nieuw hier?' vraagt hij dan. 'Ik heb je nog nooit gezien'. Ik knik lichtjes. 'Ik ben nieuw ja,' antwoord ik. 'Sinds vanmiddag heb ik een kamer in het Zeta Xi huis,' vervolg ik en ik bijt kort op mijn lip. Het is lastig met eten als je met veel in een huis woont. Mijn ouders weten waarom ik niet zoveel eet maar de mensen hier niet, en ze hoeven ook niet te weten waarom niet. Maaltijden echt skippen gaat helaas niet lukken aangezien ik om de zoveel tijd nog gewogen moet worden. Ik zucht zachtjes en wrijf zonder dat ik het door heb met mijn hand over mijn buik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amicis schreef:
    [Is er nog een plaats vrij ?]


    Uhm, ja, maar dan moet je wel een jongen aanmaken ;s

    [Alsof ík dat erg vind >.<]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Amy Michels

    Ik knik en glimlach even. 'Amy,' stel ik mezelf voor en kijk even om me heen. Hoofdpijn. Ik zucht en wrijf even over mijn gezicht. Dan kijk ik hem aan. 'Ik heb je nog nooit eerder gezien,' zeg ik. 'In welk studenten huis zit je?' Ik verbaasde me erover dat er nog normale vragen uit mijn mond komen. Ik ga nooit meer zoveel drinken. Ik kijk hem aan en zucht even. Het deed mijn karakter niet ten goede, al zouden mensen wel al een vooroordeel hebben over meisjes zoals mij... Ik bekijk hem even en kijk dan weg. Vast van Omikron nu.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Amicis schreef:
    [Alsof ík dat erg vind >.<]


    [Dan mag je van mij x3]

    [Ghehe, Okidokie. Ik ga morgen aan mn perso beginnen ;3 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'


    Penelope Wakely Gonzalez.

    Ik keek hem geamuseerd aan.
    "Dat me dat nog niet was opgevallen" zei ik met een zogenaamd geshockt gezicht.
    Ik sloeg mijn hand voor mijn mond om het effect te versterken, maar liet hem dan al snel weer hangen, aangezien hij tegen een Phi Iota Mu praatte.
    Was het raar om te zeggen dat ik bang van hen was ? Waarschijnlijk lag dat aan mij.
    Ik keek even rond me en prutste wat aan de onderkant van mijn rok.
    "Welke sport doe je het meeste ?".

    Amicis schreef:
    [Ghehe, Okidokie. Ik ga morgen aan mn perso beginnen ;3 ]


    [Okeaj, moet ik anders even de link geven van het rollentopic ?]

    Priscilla Ashley White.

    Nadat ik mijn setje aan heb getrokken, loop ik richting de badkamer. Daar maak ik mezelf keurig op, nou ja. Ik en keurig? Dat is natuurlijk geen match. Mijn jurkje is kort, maar dan ook ongelofelijk kort. Ik hoef maar te bukken en mijn slipje is te zien.
    Waarom ik voor zwart heb gekozen? Naar mijn zeggen, omdat ik ben aangekomen. Ik heb te weinig gesport en teveel gegeten. En aangezien zwart mij slanker maakt, is die kleur mijn kledingkeuze.
    Vervolgens loop ik het studentenhuis uit, richting het feest. Wanneer ik binnen ben, loop ik door richting een groepje jongens en één meisje. Wanneer ik dichterbij kom, zie ik Jayson en Jazlyn. De rest van de jongens zijn waarschijnlijk Jayson's vrienden. "Héé," groet ik lieflijk.

    (Ik reageer morgen met Jaimy Thomas Carter.)