• California. Studenten hebben gedaan met High School en gaan naar de universiteit. Het studentenleven, de examenperiodes, vriendschappen, liefdes maar ook de feestjes en de studentenhuizen.

    ||RPG.
    4 studentenhuizen gevuld met studenten. Elk huis is betekent om het soort studenten dat wordt uitgenodigd voor die huizen. Ruzies en haat ontstaan tussen de huizen, maar ook liefdes en vriendschappen.

    ||De huizen.
    Phi Iota Mu.
    Hét huis voor The Rich & Famous.
    Een meisjeshuis voor meisjes die het ooit willen maken in Hollywood. Dat er van overtuigd zijn dat ze én knap genoeg zijn én genoeg talent hebben. Daarnaast hebben ze de volle steun van hun ouders die rijk zijn.
    Feestjes daar zijn voor sommige mensen té. Honderden mensen lopen rond, dronken als wat en ze doen dingen die ze soms beter niet hadden kunnen doen.
    Omikron Nu.
    Hét huis voor de jongens die van sport houden.
    Die er alles aan doen om uit te blinken in alle sporten en die proberen een beurs te bemachten voor een sportuniversiteit.
    De feestjes zijn wild, luidruchtig maar hebben een grens.
    Zeta Xi.
    Het huis voor meisjes die hun toekomst al voor hun zien.
    Ze weten wat ze willen, doen er hun best voor, maar nemen de tijd om plezier te maken. Want de studententijd, blijft de studententijd.
    De feestjes hier zijn met minder mensen, maar zijn wel héél leuk.
    Drank genoeg, maar niet tot in de vroege uurtjes.
    Kappa Rho.
    Het huis voor jongens die vooral plezier willen maken.
    Players, feestgevers en jongens die maar net hun examens halen en over kunnen gaan.
    Feestjes hier zijn wild, gaan door tot in de vroege uurtjes en hebben géén grens.

    ||Meedoen ?
    Ik denk dat als we bij elk huis 5 mensen hebben dat al genoeg gaat zijn.
    Dus wil je meedoen vul dan dit in;
    Naam;
    Leeftijd -tussen de 18 en 22 jaar-;
    Huis;
    Karakter -uitgebreid !-;
    Uiterlijk -foto+uitleg-;
    Extra -bv. een stukje verleden, hobby's, etc-;


    ||De rollen.
    Phi Iota Mu.
    - Demi1309 || Amy Michiels.
    - Cloudbreaker || Priscilla Ashley White.
    - Slumdog || Selena Malik.
    - Khedira || Vienna Aviera Moreno.
    -Bradfordd || Emily Abigail Bright.
    Zeta Xi.
    - N4I5 || Penelope Wakely Gonzalez.
    - Sirens || Amelia 'Mia' Phoenix Chamir.
    - Lahey || Farrah Viènne Rosenbaum.
    - CarrotLouis || Summer Melody Night.
    - Frey || Jazlyn Myune (Clear Water) Pierce.

    Omikron Nu.
    - Lahey || Ivan Rhys Hartley.
    - Sirens || Dustin Alexander James.
    - Reservering verlopen. Nieuwe reservering mogelijk.
    -
    -
    Kappa Rho.
    - Cloudbreaker || Gereserveerd.
    - N4I5 || Lorenzo Lukas Morris.
    - Frey || Jayson Derek Pierce
    - PopRocket || Aiden Fillin Coleman.
    - Bradfordd || Ethan Drew Waters.


    ||Regels.
    -16+ is toegestaan, maar hou het netjes !
    -Er kunnen geen perfecte mensen bestaan !
    -Hou het realistisch dus laat je personage niet van de eerste dag verliefd worden op iemand.
    -Mensen boven de 18 kennen elkaar al, mensen die net nieuw zijn moeten kennismaken.
    -Max. 3 personages per persoon. Ander huis+ander geslacht !
    -OCC met haakjes.
    -Naamsverandering doorgeven !
    -NAAM. - / | || HUIS Bv. Claire Scott || Phi Iota Mu.
    -Geen oneliners ! Ik wil minstens 4 regels per post !
    -Reserveringen blijven 24 uur staan ! Geen waarschuwingen, doe de moeite om het zelf te onthouden.
    -Alleen Ik & Stiles van deze RPG openen nieuwe topics !
    -Na 3 dagen niet reageren, krijg je een herinnering, reageer je dan nog niet gedurende 1 dag, dan lig je eruit. Als je voor een langere tijd weg ben, dan meld je dat !
    -Overtreden van deze regels en je ligt eruit.

    ||Nog even dit.
    Je mag me altijd tips geven zodat deze RPG niet al te snel doodloopt.
    Ideeën zijn dus altijd welkom en laat ze gerust achter !
    Wil je mede-eigenaar van dit topic worden laat dat dan even weten in PB of GB.
    Er komt trouwens een Rollenstory, dat is makkelijker.


    Het begin; 's avonds is er feest. Het enige moment dat alle studenten eens overeenkomen omdat het de verwelkoming is van die nieuwe en het terugzien van de oude studenten.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 18:07 ]

    Ivan
    Als het Phi Lota Mu meisje Amy zegt dat ze me nooit eerder heeft gezien moet ik me inhouden om niet te zeggen dat ze dan eens minder vaak in de spiegel zou moeten kijken. 'Omikron Nu,' antwoord ik op haar vraag.
    Ik haal mijn schouders op als ik Penelope's vraag hoor. 'Dat verschilt per maand,' antwoord ik. 'In de winter is het namelijk nogal lastig om te voetballen of rugby'en,' voeg ik er aan toe. 'Maar op dit moment is het basketbal'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amy Michels

    Ik bijt op mijn lip en knik. Het was niet echt een lekker uitgebreid antwoord. Ik luister naar de vraag van Penolope en luister naar het antwoord van hem. Ik leek er niet eens bij te staan. Eenzaamheid overspoelde me. Ondanks de harde muziek, de vele op elkaar geplakte mensen. In de verste verte zag ik niemand die ik kende of mijn vrienden waren. In Phi Lota Mu was het af te vragen welke vrienschappen echt waren en welke nep. Ik ril en begon het koud te krijgen. Ik had het hier gehad en het feest was nog maar net begonnen. Misschien dat ik in een onverwachtse negatieve sfeer kwam door de alcohol. Ik slik even, kijk even naar de grond en kijk dan weer op.
    'Voetbal, rugby en basketbal is leuk om naar te kijken,' mompel ik. Misschien net hard genoeg zodat hij het hoorde. Ik kijk hem even aan, maar kijk dan weer weg. Een klein windje speelde met mijn haren en ik bijt op mijn lip. Hopelijk kon ik snel mijn droom uitvoeren, want nu voelde ik me echt verschrikkelijk! Zo eenzaam. Net als vroeger en dat wilde ik juist niet meer.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Penelope Wakely Gonzalez.

    Ik begon te lachen en richtte mijn blik even op de grond.
    "Toen ik basketbal probeerde te spelen, brak ik mijn vinger, waardoor ik nog eens een herexamen moest doen ook, dus basket is niet echt iets voor mij" antwoordde ik met een lach op mijn gezicht.
    Het was echt waar, net voor mijn examen van piano besloot een vriendin dat ik moest ontspannen door te basketten.
    Het gevolgd daarvan wist je al.
    Ik liet mijn blik nog een ronddwalen en legde mijn handen over mijn lichaam heen.
    Onzekerheid was niet iets dat je had voor het gemak.
    Ik zuchtte eventjes, "Ik ga maar eens, ergens anders heen ofzo".
    Ik liep vlug weg naar buiten op. Ik haatte het gevoel dat je niet goed genoeg was, maar ik kon er zelfs niets aan doen.
    Voor de 2e keer deze avond botste iemand tegen me op, waardoor ik tegen een jongen aanviel.
    Ofja, ik raakte een stukje van hem, maar ik belandde op de grond.
    Een gesmoorde kreun verliet mijn lippen voordat ik terug rechtstond en mijn haren uit mijn gezicht veegde.
    "Het spijt me" zei ik, terwijl ik vurig hoopte dat hij niet zou zien dat ik bloosde.

    [Iemand voor haar ?]

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 22:08 ]

    [Aiden loopt tegen Emily aan.. sorry voor de onduidelijkheid.]


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Aiden Fillin Coleman

    'Eh.. het geeft niks.' Ik pakte de hand van het meisje vast en trok haar omhoog. 'Ik was ook nogal onhandig. Ik bedoel, dit is nogal raar. Ik bots tegen twee personen te gelijk op en nouja, ik ben gewoon dom sorry.' Ik pakte haar hand weer vast en stelde me voor. 'Ik ben Aiden. Onhandig zijn is zo ongeveer mijn specialiteit.' Ik zag dat het meisje geen drinken vast had en sloeg mijn slag. 'Wil je misschien iets drinken? Ik heb zelf ook nogal dorst.'


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.


    Penelope Wakely Gonzalez.

    Ik nam zijn hand aan en liet me omhoogtrekken.
    "Penelope" zei ik toen hij nogmaals mijn hand vastnam.
    Ik keek even nadenkend rond en keek hem toen weer aan, "Ja tuurlijk" glimlachte ik.
    Waarom was ik er nu al zeker van dit ik hier later héél misschien spijt van ging krijgen ?

    Aiden Fillin Coleman

    'Wat wil je drinken? Ik vraag het maar want anders neem ik straks een cola voor je mee en wil je een wisky, of andersom. Sorry voor mijn logica. Ik ben niet zo van de alcohol. Better to be happy yourself as to need alcohol to do it. Zo gebeurd er niks waar ik spijt van ga krijgen. Maarja, dit was een lang verhaal om te vragen wat je wil drinken. Praat ik soms te veel?' Ik had het gevoel dat ik aan het ratelen was. Dit was niet bepaald goed voor mijn reputatie geloof ik.


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.


    Penelope Wakely Gonzalez.

    Ik lachte mijn tanden bloot en schudde mijn hoofd.
    "Ik vind het ergens wel", ik dacht na over het juiste woord, "schattig denk ik".
    Ik richtte mijn blik eventjes op de grond en keek weer op, "Drinken, juist ja, uhm, doe maar een cocktail zonder alcohol, ik moet morgen een auditie doen, beter om daar niet toe te komen met een kater".
    Ik keek hem na mijn 'uitleg' glimlachend aan.

    Aiden Fillin Coleman

    'Verstandig, I like you.' Ik liep naar de kant waar het drinken stond en pakte twee alcoholvrije cocktails. Toen liep ik weer terug naar Penelope. Ik ga haar een van de glazen en hield de mijne omhoog. 'Op ehh.. Dat je auditie goed verloopt.' Ik tikte zachtjes met mijn glas tegen de hare, zodat het drankje er niet overheen zou gaan. 'Waar ga je eigenlijk voor Auditeren?'


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.


    Penelope Wakely Gonzalez.

    Lag het nu aan de alcohol of had hij nou echt tegen me gezegd dat hij me leuk vond ?
    Waarschijnlijk de alcohol.
    Ik nam het glas aan en probeerde niet te morsen aangezien dat iets was waar ik wel erg goed in was.
    Ik lachte, "Voor de musical die we aan het eind van het jaar moeten opvoeren, des te beter je rol, des te beter je punten, wat betekent dat je weer door mag naar het volgende jaar".

    Aiden Fillin Coleman

    'Oke, best belangrijk dus. En je verdient er punten mee?' Ik dacht na. Die extra punten kon ik waarschijnlijk best gebruiken maar wat moesten ze bij een musical nou met zo'n sukkel als hij. Hoewel, hij kon het tenminste proberen, toch? 'Ehh.. Mogen jongens uit Kappa Rho ook meedoen of niet? Toneel spelen is leuk en ik heb de punten misschien heel hard nodig.'


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.


    Penelope Wakely Gonzalez.

    Even keek ik hem vreemd aan, "Zit jij dan ook op de universiteit waar ze podiumkunsten geven ? Ik ben van universiteit veranderd 2 jaar geleden, nu doe ik theater, zingen en dansen, maar als jij ook naar die school gaat, dan is dat best mogelijk".
    Ik dronk vlug wat van mijn cocktail en zette hem op het tafeltje naast me.
    Mijn vingers gingen automatisch naar de bandjes die om mijn pols zaten en begonnen er mee te spelen.

    Aiden Fillin Coleman

    'Tja.' Ik wist het. Ik zie er nou niet bepaald uit als een muzikaal genie, soms twijfelde ik of ik wel echt was wat mensen van me denken. 'Nou eigenlijk.. ik ehh.. ik zat in een bandje en die ging dus uit elkaar. We heetten Cri. Toen we uit elkaar gingen zijn we nogal opgesplist, ik ben dus de unversiteit gaan doen waar ze tenminste nog iets met muziek deden. Dus ja, we zitten op de zelfde universiteit. Alleen ik houd me meer bezig met het zang en piano gedeelte. Ik ben geloof ik niet echt een acteer wonder maar ik vind het wel leuk en.. nouja.. zou ik mee mogen doen denk je?'

    [Oke dat was een dom foutje van mij maar rechtgezet aangezien ik het 'Cri' stuk toch al in de rol had gezet :) Hope you don't mind.]


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.


    [Ofcourse not x3]

    Penelope Wakely Gonzalez.

    Mijn gezicht kreeg een uiterst verwonderlijke uitdrukking.
    "Echt ?".
    Ik herstelde me direct en begon te glimlachen, "Dat is zo cool, iedereen gaat nog naar de gewone universiteit waar ze saaie jobs kunnen krijgen, maargoed".
    Ik dacht eventjes na en haalde mijn schouders op, "Iedereen kan meedoen" lachte ik, "Ik moest dit jaar herexamen doen van Piano, had mijn vinger gebroken".

    Aiden Fillin Coleman

    'Ow pijnlijk. Ik ga in ieder geval auditeren. Ik zal wel een bijrolletje krijgen maar als dat een paar punten oplevert is het al goed. Ik ben niet zo'n genie. Ik was leadzanger in de band en ik speelde soms keyboard dus zang en piano haal ik altijd wel maar de rest..' Ik maakt een raar zucht geluidje. 'Maar alles beter als die saaie lessen op een normale universiteit, als ik dat had gedaan was ik al heeeeel snel gestopt om dan toch maar een simpele baan te zoeken. Nee, wiskunde is niks voor mij. Wat is jou beste vak? Zang of acteren of iets anders?'


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.