• California. Studenten hebben gedaan met High School en gaan naar de universiteit. Het studentenleven, de examenperiodes, vriendschappen, liefdes maar ook de feestjes en de studentenhuizen.

    ||RPG.
    4 studentenhuizen gevuld met studenten. Elk huis is betekent om het soort studenten dat wordt uitgenodigd voor die huizen. Ruzies en haat ontstaan tussen de huizen, maar ook liefdes en vriendschappen.

    ||De huizen.
    Phi Iota Mu.
    Hét huis voor The Rich & Famous.
    Een meisjeshuis voor meisjes die het ooit willen maken in Hollywood. Dat er van overtuigd zijn dat ze én knap genoeg zijn én genoeg talent hebben. Daarnaast hebben ze de volle steun van hun ouders die rijk zijn.
    Feestjes daar zijn voor sommige mensen té. Honderden mensen lopen rond, dronken als wat en ze doen dingen die ze soms beter niet hadden kunnen doen.
    Omikron Nu.
    Hét huis voor de jongens die van sport houden.
    Die er alles aan doen om uit te blinken in alle sporten en die proberen een beurs te bemachten voor een sportuniversiteit.
    De feestjes zijn wild, luidruchtig maar hebben een grens.
    Zeta Xi.
    Het huis voor meisjes die hun toekomst al voor hun zien.
    Ze weten wat ze willen, doen er hun best voor, maar nemen de tijd om plezier te maken. Want de studententijd, blijft de studententijd.
    De feestjes hier zijn met minder mensen, maar zijn wel héél leuk.
    Drank genoeg, maar niet tot in de vroege uurtjes.
    Kappa Rho.
    Het huis voor jongens die vooral plezier willen maken.
    Players, feestgevers en jongens die maar net hun examens halen en over kunnen gaan.
    Feestjes hier zijn wild, gaan door tot in de vroege uurtjes en hebben géén grens.

    ||Meedoen ?
    Ik denk dat als we bij elk huis 5 mensen hebben dat al genoeg gaat zijn.
    Dus wil je meedoen vul dan dit in;
    Naam;
    Leeftijd -tussen de 18 en 22 jaar-;
    Huis;
    Karakter -uitgebreid !-;
    Uiterlijk -foto+uitleg-;
    Extra -bv. een stukje verleden, hobby's, etc-;


    ||De rollen.
    Phi Iota Mu.
    - Demi1309 || Amy Michiels.
    - Cloudbreaker || Priscilla Ashley White.
    - Slumdog || Selena Malik.
    - Khedira || Vienna Aviera Moreno.
    -Bradfordd || Emily Abigail Bright.
    Zeta Xi.
    - N4I5 || Penelope Wakely Gonzalez.
    - Sirens || Amelia 'Mia' Phoenix Chamir.
    - Lahey || Farrah Viènne Rosenbaum.
    - CarrotLouis || Summer Melody Night.
    - Frey || Jazlyn Myune (Clear Water) Pierce.

    Omikron Nu.
    - Lahey || Ivan Rhys Hartley.
    - Sirens || Dustin Alexander James.
    - Reservering verlopen. Nieuwe reservering mogelijk.
    -
    -
    Kappa Rho.
    - Cloudbreaker || Gereserveerd.
    - N4I5 || Lorenzo Lukas Morris.
    - Frey || Jayson Derek Pierce
    - PopRocket || Aiden Fillin Coleman.
    - Bradfordd || Ethan Drew Waters.


    ||Regels.
    -16+ is toegestaan, maar hou het netjes !
    -Er kunnen geen perfecte mensen bestaan !
    -Hou het realistisch dus laat je personage niet van de eerste dag verliefd worden op iemand.
    -Mensen boven de 18 kennen elkaar al, mensen die net nieuw zijn moeten kennismaken.
    -Max. 3 personages per persoon. Ander huis+ander geslacht !
    -OCC met haakjes.
    -Naamsverandering doorgeven !
    -NAAM. - / | || HUIS Bv. Claire Scott || Phi Iota Mu.
    -Geen oneliners ! Ik wil minstens 4 regels per post !
    -Reserveringen blijven 24 uur staan ! Geen waarschuwingen, doe de moeite om het zelf te onthouden.
    -Alleen Ik & Stiles van deze RPG openen nieuwe topics !
    -Na 3 dagen niet reageren, krijg je een herinnering, reageer je dan nog niet gedurende 1 dag, dan lig je eruit. Als je voor een langere tijd weg ben, dan meld je dat !
    -Overtreden van deze regels en je ligt eruit.

    ||Nog even dit.
    Je mag me altijd tips geven zodat deze RPG niet al te snel doodloopt.
    Ideeën zijn dus altijd welkom en laat ze gerust achter !
    Wil je mede-eigenaar van dit topic worden laat dat dan even weten in PB of GB.
    Er komt trouwens een Rollenstory, dat is makkelijker.


    Het begin; 's avonds is er feest. Het enige moment dat alle studenten eens overeenkomen omdat het de verwelkoming is van die nieuwe en het terugzien van de oude studenten.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 18:07 ]


    Penelope Wakely Gonzalez

    Ik haalde mijn schouders op terwijl ik beschaamd naar beneden keek.
    Wat moest ik zeggen ? 'Eigenlijk haal ik op alles wel goede punten aangezien ze zeggen dat ik echt goed ben ?', nee dankje, liever niet.
    Ik keek terug op naar zijn gezicht en beet op mijn lip.
    "Het gaat gelijk op" zei ik dan uiteindelijk, waarna ik glimlachte.

    Aiden Fillin Coleman

    'Oke, cool. Misschien hebben we wel een paar lessen samen. Lijkt me leuk, iemand van hier erbij. Het is wel jammer dat er niet meer zijn die hetzelfde doen. Hoewel dat ook in ons voordeel kan werken, minder concurrentie bij het stuk.' Ik lach om mijn eigen grapje. Heel subtiel, ik weet het. 'Nou voor jou dan, bij mij is elke jongen concurrentie. Ik ben er echt niet zo goed in geloof ik. Maar ik hoop voor jou dat je de hoofdrol krijgt!' Ik glimlach. Ik mag Penelope wel.


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.


    Penelope Wakely Gonzalez.

    "Ik hoop van niet" mompelde ik.
    Ja, ik deed auditie voor de hoofdrol, maar ik wou die stomme rol helemaal niet.
    Denk je nu echt dat ik genoeg lef had om voor honderden mensen te zingen, dansen en acteren ?
    Nee, dacht het niet dus.
    Mijn armen sloegen zich terug om mijn buik heen voordat ik even rondkeek.
    "Je krijgt vast nog wel 1 van de grotere rollen, zo goed zijn die jongens nou ook weer niet" zei ik met een lach om mijn lippen heen.

    [Gonna sleep, je kan wel een stukje posten. Ik reageer morgen ^^ maybe zelfs 's ochtends.. als ik tijd heb. Misschien voor een keer maar geen youtube terroriseren dan XD.. sorry ik ben nogal vaag. x]


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    [Sorry, Ik reageer hier nog wel op. :) ]


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Aiden Fillin Coleman

    'Ow, een beetje podiumvrees? Daar heb ik een goede oude tip voor.' Ik begon nu al te lachen om mijn veel te vaak gemaakte opmerking. 'Heb je ooit al een keer geprobeerd om je het publiek voor te stellen in hun ondergoed? Ik wel, en geloof me dan zet je, je er wel overheen.. of je komt niet meer bij van het lachen. Dat gebeurd waarschijnlijk alleen bij mij.' Ik glimlach. 'En ik hoop dat ik een wat grotere rol krijg. Een voordeel aan een musical: Zang is cruciaal. En daar ben ik niet zo slecht in als in toneelspelen.'

    [Goodnight! :) x]


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.


    Penelope Wakely Gonzalez.

    "Ja, podiumvrees, zelfs naast het podium heb ik dat".
    Ik zuchtte en sloeg mijn ogen neer, "Die truc werkt niet echt, want dan krijg ik meestal trauma's".
    Ik nam mijn drinken terug en nam een slok.
    Wel, dit was allesins het langste gesprek dat ik tot nu toe had gehad met een jongen.

    Aiden Fillin Coleman

    'Begrijpelijk, ik bedoel er zitten ik weet niet hoeveel leraren in de zaal en als je die in hun ondergoed voorstelt.. yughh.' Ik moest nu al bijna kokhalzen van het idee. 'Maar heb je het altijd of alleen bij een grote groep mensen, want als dat zo is moet je de technici maar vragen het licht zo fel te zetten dat je het publiek niet kan zien. Ik had een bandlid met podiumvrees. Dat helpte bij hem wel. Zo heeft hij zijn beste optreden ooit gegeven.' Ik glimlach. Ja, dat optreden was geweldig.. tot hijzelf het verpestte met het vergeten van de lyrics. Tja, aangeboren domheid laten we maar zeggen.


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.


    Penelope Wakely Gonzalez.

    Blijkbaar gingen ze het nu wat rustiger aandoen met de muziek, of althans, voor eventjes.
    Summertime Sadness van Lana Del Ray vulde mijn gehoorgangen waardoor ik een lach op mijn gezicht kreeg.
    Ik begon mee te zingen.
    "Achja, ik zie wel, zo gaat het altijd, ik ben niet eens meer teleurgesteld als ik een rol niet krijg ofzo".
    Ik nam nog een slok van mijn drankje en durfde hem voor het eerst tijdens het gehele gesprek recht aan te kijken.
    Meestal ontweek ik de blikken van mensen door net naast hen te kijken ofzo, maar nu durfde ik hem voor het eerst recht in de ogen aan te kijken.

    Coockies schreef:
    Amy Michels

    Ik bijt op mijn lip en knik. Het was niet echt een lekker uitgebreid antwoord. Ik luister naar de vraag van Penolope en luister naar het antwoord van hem. Ik leek er niet eens bij te staan. Eenzaamheid overspoelde me. Ondanks de harde muziek, de vele op elkaar geplakte mensen. In de verste verte zag ik niemand die ik kende of mijn vrienden waren. In Phi Lota Mu was het af te vragen welke vrienschappen echt waren en welke nep. Ik ril en begon het koud te krijgen. Ik had het hier gehad en het feest was nog maar net begonnen. Misschien dat ik in een onverwachtse negatieve sfeer kwam door de alcohol. Ik slik even, kijk even naar de grond en kijk dan weer op.
    'Voetbal, rugby en basketbal is leuk om naar te kijken,' mompel ik. Misschien net hard genoeg zodat hij het hoorde. Ik kijk hem even aan, maar kijk dan weer weg. Een klein windje speelde met mijn haren en ik bijt op mijn lip. Hopelijk kon ik snel mijn droom uitvoeren, want nu voelde ik me echt verschrikkelijk! Zo eenzaam. Net als vroeger en dat wilde ik juist niet meer.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Corallo schreef:
    Priscilla Ashley White.

    Nadat ik mijn setje aan heb getrokken, loop ik richting de badkamer. Daar maak ik mezelf keurig op, nou ja. Ik en keurig? Dat is natuurlijk geen match. Mijn jurkje is kort, maar dan ook ongelofelijk kort. Ik hoef maar te bukken en mijn slipje is te zien.
    Waarom ik voor zwart heb gekozen? Naar mijn zeggen, omdat ik ben aangekomen. Ik heb te weinig gesport en teveel gegeten. En aangezien zwart mij slanker maakt, is die kleur mijn kledingkeuze.
    Vervolgens loop ik het studentenhuis uit, richting het feest. Wanneer ik binnen ben, loop ik door richting een groepje jongens en één meisje. Wanneer ik dichterbij kom, zie ik Jayson en Jazlyn. De rest van de jongens zijn waarschijnlijk Jayson's vrienden. "Héé," groet ik lieflijk.

    Aiden Fillin Coleman

    Het viel me nu pas op, nu ze me aankeek maar Penelope had mooie blauwe ogen die een beetje twinkelden in het weinige licht hier in de kamer. Ik glimlachte. Het was best schattig hoe ze zo verlegen deed. 'Hoe laat moet je morgen beginnen, dan kunnen we misschien samen reizen. Ga je met de bus of met de trein of ehh.. met de fiets ofzo?'


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.


    Penelope Wakely Gonzalez.

    Een glimlach kwam op zijn gezicht, en eerlijk ? Ik wist niet waarom.
    Ik keek beschaamd naar de grond maar keek na enkele seconden weer op.
    Ik moest stoppen met onzeker zijn.
    "Met de trein" beantwoordde ik uiteindelijk zijn vraag.
    Ik had wel een auto, maar die stond gewoon thuis, ik had geen zin om hem naar hier te rijden, dusja.
    "Uhm, het is te zien welke uren we hebben, maar meestal vertrek ik rond 9 uur".

    Aiden Fillin Coleman

    'Oke, is het goed als we samen de trein nemen? Ik hoop niet dat je me te opdringerig vindt ofzo maar ik ken daar nog niet bepaald iemand en je lijkt me wel ehh.. aardig. Veel beter als de Phi Iota Mu meiden. Ze zijn nogal, hoe moet ik dat zeggen.. ordinair.' Ik betwijfelde of dat wel het juiste woord er voor was.


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.


    Penelope Wakely Gonzalez.

    "Nee, ik vind het niet erg" zei ik, terwijl ik mijn tanden in mijn onderlip zette.
    Het feit was, dat ik niet wou laten zien hoe blij ik écht was dat er eindelijk eens iemand me beter vond dan die Phi Iota Mu's.
    Op de uni waar wij dus gingen, zaten er niet zo overdreven veel, maar toch. Ze bleven altijd de populairsten, en ik wist echt niet hoe ze dat deden.
    "Dus, half 9 op het einde van de straat dan ? Het is best lang lopen" zei ik twijfelend.
    Ik keek hem een secondelang aan, maar schudde toen mijn hoofd, "Nee, dat komt door mijn slakkentempo" zei ik toen lachend.