• yay. :3
    Hebben jullie al veel huiswerk opgekregen? En hoelang zijn jullie al naar school?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Nope, nog niet.
    Dit was mijn eerste dag.

    Morgen is mijn eerste dag, dus nog geen huiswerk.


    The odds are néver in our favor.

    Dit was mijn 1e schooldag maar k kreeg alweer hw op. Maar dat had ik allemaal tijdens de les al af, dus neen ik heb niet echt hw nog om te maken. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ja, en ik heb er vandaag bijna drie uur aan besteedt. Ik mis de vakantie nu al.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ja heel veel huiswerk.
    Dit was mijn 6de dag.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik heb het af ja, ik had het grotendeels op school gemaakt


    26 - 02 - '16

    Ik heb gister boeken opgehaald, vandaag even naar school voor een project. Morgen vrij en donderdag begin ik pas echt. Dus ik heb gelukkig nog geen huiswerk!


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Ja , ik heb wel veel huiswerk opgekregen .. maar heb het meestal al tijdens de les af.


    Danmarks Dynamite.

    Ik ben vorige week begonnen. En ik heb zelfs al een toets opgekregen.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Meh, alleen iets van twee opdrachten maken. De rest had ik op school al gedaan :3


    Destroy what destroys you.

    Alleen een pagina of 70 om te lezen, een schrijfopdracht en een presentatie. Allemaal voor deze week ^^'


    en ik hoef alleen nog maar een klein stukje presentatie en dan ben ik klaaaaar. :Y)


    He's a lion. Who Can Talk.

    Alleen een opdracht en ik mag zelf beslissen of ik hem maak.


    Physics is awesome

    Ja, dit is mijn 2e dag, gewoon wat voc van Latijn en een taak maken voor wiskunde. ;p

    Ik heb pas 27 september school (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik begin over een paar weken. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury