• yay. :3
    Hebben jullie al veel huiswerk opgekregen? En hoelang zijn jullie al naar school?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Lioncourt schreef:
    Nope, nog niet.
    Dit was mijn eerste dag.


    i put the fun in funeral

    Dit was mijn eerste dag, dus nee. Al moet ik morgen al wel een CKV-opdracht af hebben, maar die moeten we ter plekke maken :')


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    ik ben de 27ste begonnen. voor morgen gelukkig niets. maar ik heb donderdag mijn eerste so en volgende week donderdag ofzo eerste PTA. kwa huiswerk het is te doen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Best veel ja, en het is allemaal af. ;D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    heeft iemand ook al toetsen opgekregen? Want dit is mijn eerste schooldag en ik heb nu al een voca op vrijdag >.<


    Niet. Eerlijk.


    If you're going to hell, keep going

    Morgen mijn derde dag. sigh.
    Nope, geen huiswerk.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Vorige week was mijn eerste schooldag. Ugh ik heb nu al toetsen en veel huiswerk :(
    Ook heb ik echt een niet zo fijn rooster!
    Ik ben echt jarloers op de gene die nu alleen nog maar boeken op moesten halen!


    Can't control my second personality

    Dit is mijn 3de week en ja ik heb veeeeel huiswerk..


    we danced all night to the best song ever.

    al twee pws gehad
    Morgen nog 1, maar ik heb geen idee wat ik moet leren


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    yup en dan nog al die woordjes die ik moet gaan zien instampen in mijn hoofd voor morgen :X


    -

    Xian schreef:
    al twee pws gehad
    Morgen nog 1, maar ik heb geen idee wat ik moet leren


    hoezo? ben jij ook iemand die niks in zijn agenda schrijft? :D


    -

    Nee nog geen huiswerk gelukkig, moet wel wat uitprinten en wat programma's op een sticky zetten, but that's it.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 21:51 ]


    As travars

    Mockingjayz schreef:
    (...)

    hoezo? ben jij ook iemand die niks in zijn agenda schrijft? :D

    Nee, het is een nieuwe school met nogal andere lesmethoden en alles op internet enzo en die docent doet echt alles in het Frans en ik kan heel slecht Frans


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Lioncourt schreef:
    Nope, nog niet.
    Dit was mijn eerste dag.

    Mijn eerste dag vandaag. Ik heb wel al les gehad, maar geen huiswerk.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.