• Sommigen zullen zich er nog niet mee bezig houden, maar op welke politieke partij zouden jullie stemmen of waar ga je op stemmen? Ben wel benieuwd.

    Zelf kan ik nog net niet stemmen, maar heb wel vast even de stemwijzer ingevuld. Daar uit kwam de Partij van de Dieren. En die bevallen me ook wel ja. (:
    Verder ben ik nogal anti-PVV, maar laat ik daar verder geen woorden aan vuil maken.

    Hier een lijstje van de meeste partijen.

    VVD
    PvdA
    PVV
    CDA
    SP
    D66
    GroenLinks
    ChristenUnie
    SGP
    Partij voor de Dieren
    Partij van de Toekomst


    Edit: Belgen mogen natuurlijk ook kwijt waar ze op stemmen. :Y)

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 14:32 ]


    You are beautiful, you are love.

    Over een maand moeten we in België voor de gemeenteraad stemmen. Ik ga blanco stemmen of zien dat ik die ochtend mag werken zodat iemand anders voor me kan gaan stemmen. =P

    Voor als de regering weer vervangen moet worden, stem ik voor NVA. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik vind de meeste partijen allemaal niks. SP komt dan nog het dichts in de buurt, en de Partij van de toekomst. Die hebben goede punten in de zorg en voor studenten.

    Zo zien hun dat de studenten een basisinkomen moeten hebben, geen studieschuld of kosteloos studeren en gratis openbaar vervoer.
    De jeugd is immers de toekomst, wat gebeurt er als je die met schulden het leven instuurt?

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 13:38 ]


    Your make-up is terrible

    Partij van de Toekomst.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nah, ik vind niet dat ik dat hoef te delen hier aangezien ik dan een discussie ontketen waarin veel mensen me gaan veroordelen. Lol, ik denk dat ik hiermee praktisch al antwoord heb gegeven op de vraag op welke partij ik waarschijnlijk ga stemmen.


    ars moriendi

    D66, for sure.


    He's a lion. Who Can Talk.

    Huntelaar schreef:
    Nah, ik vind niet dat ik dat hoef te delen hier aangezien ik dan een discussie ontketen waarin veel mensen me gaan veroordelen. Lol, ik denk dat ik hiermee praktisch al antwoord heb gegeven op de vraag op welke partij ik waarschijnlijk ga stemmen.

    PVV, zou ik anders ook doen hoor. (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Huntelaar schreef:
    Nah, ik vind niet dat ik dat hoef te delen hier aangezien ik dan een discussie ontketen waarin veel mensen me gaan veroordelen. Lol, ik denk dat ik hiermee praktisch al antwoord heb gegeven op de vraag op welke partij ik waarschijnlijk ga stemmen.


    Achja, het is jou keuze en ze hebben ook heus wel een aantal goede punten. De sfeer eromheen bevalt me alleen niet zo. (:


    You are beautiful, you are love.

    Assassin schreef:
    Ik vind de meeste partijen allemaal niks. SP komt dan nog het dichts in de buurt, en de Partij van de toekomst. Die hebben goede punten in de zorg en voor studenten.

    Zo zien hun dat de studenten een basisinkomen moeten hebben, geen studieschuld of kosteloos studeren en gratis openbaar vervoer.
    De jeugd is immers de toekomst, wat gebeurt er als je die met schulden het leven instuurt?


    Hmm, ja dat klinkt wel goed, die partij kende ik nog niet eens. Er zijn ook een aantal partijen die alles bij elkaar liegen om stemmers te krijgen, maar dan heb ik het meer over bijvoorbeeld VVD.


    You are beautiful, you are love.

    Cydonia schreef:
    (...)

    Achja, het is jou keuze en ze hebben ook heus wel een aantal goede punten. De sfeer eromheen bevalt me alleen niet zo. (:

    Snap ik. Maar ik vind het wel heel erg dat er zo'n angst-taboe op die partij hangt onder de PVV-stemmers. Veel mensen durven niet eens te zeggen dat ze op PVV stemmen omdat "iedereen" daar dan weer helemaal fel op reageert, dat je racist bent en alles. Maar toch hebben ze telkens weer een hoop mensen achter zich.
    Daarbij, ze hebben meer punten dan alleen de islamisering, maar goed, de media brengt alleen dat punt telkens naar voren.

    Daarbij ben ik nieteens racistisch. Verre van, ik heb een stiekeme liefde voor knappe latino's. (cat) Ik heb alleen het gevoel dat bepaalde dingen in Nederland niet werken wat betreft multiculturele samenleving. En nu heb ik uiteindelijk toch nog antwoord gegeven op deze stelling, haha.


    ars moriendi

    Ik deed Stemwijzer/Kieswijzer en kwam uit op de PVV, maar ik ben nog geen achttien, dus ja. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik kwam uit op GroenLinks, maar door dat hele gezeik over Afghanistan ga ik daar zeker weten niet op stemmen.
    Ik weet het nog niet, gelukkig hebben we nog 7 dagen.


    I am an idiot, I move.

    Alles behalve de PVV en de SGP. Ik ga even kijken waar ik via die stemwijzer op uitkom. Ik zou ook sowieso links stemmen en ook niet op de VVD.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik heb werkelijk géén idee D: Ik wil gewoon een partij die 't een beetje goed voorheeft met 't scholieren :') Maar dat lijkt nogal moeilijk te worden...


    "I shut my eyes in order to see.'

    Rhaegar schreef:
    Ik heb werkelijk géén idee D: Ik wil gewoon een partij die 't een beetje goed voorheeft met 't scholieren :') Maar dat lijkt nogal moeilijk te worden...


    Humtumtum, partij van de toekomst. 8D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Humtumtum, partij van de toekomst. 8D

    Maar hoe groot is de kans dat de plannen uitvoerbaar zijn en dat ze gaan regeren? Bijna 0.


    I am an idiot, I move.