• Sommigen zullen zich er nog niet mee bezig houden, maar op welke politieke partij zouden jullie stemmen of waar ga je op stemmen? Ben wel benieuwd.

    Zelf kan ik nog net niet stemmen, maar heb wel vast even de stemwijzer ingevuld. Daar uit kwam de Partij van de Dieren. En die bevallen me ook wel ja. (:
    Verder ben ik nogal anti-PVV, maar laat ik daar verder geen woorden aan vuil maken.

    Hier een lijstje van de meeste partijen.

    VVD
    PvdA
    PVV
    CDA
    SP
    D66
    GroenLinks
    ChristenUnie
    SGP
    Partij voor de Dieren
    Partij van de Toekomst


    Edit: Belgen mogen natuurlijk ook kwijt waar ze op stemmen. :Y)

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 14:32 ]


    You are beautiful, you are love.

    Ik kwam uit bij de VVD, maar dat is nou niet echt de partij waar ik op zou stemmen.


    Tell me about it, stud.

    Ik had de stemwijzer eens ingevuld, volgens mij kwam ik toen bij SP. Voor maatschappijleer moet ik ook een stemwijzer invullen en stemmen, maar eigenlijk wil ik 't helemaal niet x]. Bij heel veel van die vragen weet ik gewoon niet wat ik moet antwoorden, simpelweg omdat de vragen gewoon (nog) geen betrekking op mij hebben. En als ik ergens een hekel aan heb, is het wel om te zeggen dat je voor die en die partij bent, terwijl je zelf geen flauw idee hebt waar het overgaat. 'Het aantal leden van de Tweede Kamer moet 150 blijven.' < Weet ik veel D: Ik sla bijna iedere vraag over, lol. 't Is maar goed dat ik maatschappijwetenschappen heb gekozen, want als ik later echt ga stemmen, wil ik wel weten waar ik voor stem.


    i put the fun in funeral

    PVV bovenaan, SP daarna en daarna de Partij voor de Dieren.

    Haha, oh god, my sides.

    Het enige dat klopt is dat de CDA, VVD en D66 onderaan mijn lijstje staan.

    Blancoooo!

    Maar uit de stemwijzer kwam Liberaal Democratische Partij


    Bad decisions make good stories.

    SP. Maar ik mag niet stemmen. (cat)

    Trouwens, de PVV mag een redelijk discriminerende partij zijn, maar de grootste kutpartij vind ik nog wel de SGP. Tegen vrouwen, tegen abortus, tegen euthanasie, tegen homohuwelijk.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 23:20 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    SP.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Partij voor de Dieren. Maar daar zou ik niet op stemmen. Daarna komt de PvdA, daar zou ik evt. nog wel op kunnen stemmen :')


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik mag nog niet stemmen maar ik zou D66 of Groenlinks stemmen.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Sting schreef:
    SP. Maar ik mag niet stemmen. (cat)

    Trouwens, de PVV mag een redelijk discriminerende partij zijn, maar de grootste kutpartij vind ik nog wel de SGP. Tegen vrouwen, tegen abortus, tegen euthanasie, tegen homohuwelijk.

    De SGP is ook weinig goeds aan, inderdaad. Maar ik vind de SGP toch minder gevaarlijk dan de PVV.


    I can't even think straight.

    SP
    PvdA
    CDA
    PVV
    Partij voor de Dieren
    D66
    GroenLinks
    VVD
    SGP
    ChristenUnie


    Mijn lijst volgens de stemwijzer.

    Inderdaad, SP. Alleen PVV weet ik niet zo goed. Ze hebben goede ideeën, alleen het racisme maakt het kapot. [Is dat een goede zin? :')]

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 18:28 ]

    Dragneel schreef:
    (...)

    Mijn lijst volgens de stemwijzer.

    Inderdaad, SP. Alleen PVV weet ik niet zo goed. Ze hebben goede ideeën, alleen het racisme maakt het kapot. [Is dat een goede zin? :')]


    True. SP lijkt me ook wel okee. Maar daar moet ik me nog wat meer in verdiepen. (:


    You are beautiful, you are love.

    Dragneel schreef:
    (...)

    Mijn lijst volgens de stemwijzer.

    Inderdaad, SP. Alleen PVV weet ik niet zo goed. Ze hebben goede ideeën, alleen het racisme maakt het kapot. [Is dat een goede zin? :')]


    Lol, PVV wil uit Europa stappen. Zo goed is dat toch niet? x']


    Numbers.

    MartyrArt schreef:
    (...)

    Lol, PVV wil uit Europa stappen. Zo goed is dat toch niet? x']


    Daar zijn meningen over verdeeld. SP en PvdD zijn geloof ik ook tegen Europa.


    i put the fun in funeral

    Ik ga voor de PVDA


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik mag nog niet stemmen maar waarschijnlijk zou ik CDA stemmen.


    If a writer falls in love with you, you can never die