• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes



    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels
    Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett
    EDWESTWICK

    Modern:
    -Alexis Ramirez Sirens
    -Kimberley McKenze
    Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black
    EDWESTWICK
    - Joshua Chris Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal Naomia
    -Leslie Day
    jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore
    IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Sirens
    -Isabella McSteam
    4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    - Dexter Remi Loover
    IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe
    dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 22:45 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik reageer nog een keer met Josh en dan ga ik..]

    Joshua Chris Gayle.

    Ik kijk haar aan en bijt op mijn lip, voor erger hoef ik denk ik niet door te vragen. 'Ze dwingen ons om te dansen.' zeg ik dan met pgetrokken wenkbrauwen. 'Dat slaat nergens op.' mompel ik dan. 'Wat is je naam?' vraag ik dan weer monotoon aan het meisje voor me waar ik nog steeds de naam niet van weet.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik ga tjussss! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik wil dingen zeggen, heel veel dingen. Over hoe klote het hier is, en hoe klote ik me voel. Maar dan bedenk ik me dat hij daar en niet op zit te wachten. En het nergens op slaat. Waarom zou ik het hem willen vertellen? Ik zucht en zeg, 'Leslie. En waarom zo monotoon?' ik kijk hem nu weer aan. Dat monotone doet me denken aan het emotieloze gezicht van Bob en er trekt een rilling door me heen. Vanmiddag was ik echt bang. Echt bang.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Baaybaaayy ):]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {mag ik nog een reactie van Sam? Of heb ik die over het hoofd gezien?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    JokerBaby schreef:
    Nala
    Ik bloosde licht bij zijn woorden, maar probeerde het vooral niet te veel laten merken.
    "Ja, dan liggen we samen wakker." mompelde ik zacht.
    En om de aandacht helemaal van dat onderwerp af te halen, begon ik nog harder aan te dringen.
    "Zeg, als we koffieklets willen houden, zal dat straks moeten, nadat we de koekjes en zo zijn gaan stelen!"


    Sam Jason Night
    Nala bloost even en ik kijk vragend naar haar. Wat is er? 'Ja is goed, we gaan wel de koekjes stelen.' ik trek haar mee richting het rooster en leg dan mijn handen op haar heupen zodat ik haar kan optillen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eleadora Amora Alonso

    Een klein geluidje verliet Eleadora haar mond terwijl ze haar nagels zachtjes in zijn schouders drukten terwijl haar lippen zijn nek beroerden. Zachtjes liet ze een spoor van kusjes achter in zijn nek terwijl ze hem dichter tegen haar aandrukten en genoot van zijn aanrakingen. Eleadora drukten een spoor van kusjes omhoog terwijl ze haar lippen zachtjes over zijn oor liet strelen en fluisterden: "Te amo...Julio" waarna ze zachtjes in zijn oorlelletje beet en haar lippen weer in zijn nek plaatsten.

    [Jup, ze heeft een shirt aan :3]


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Ii heb zojuist gereageerd met Sammsie (;]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (kun je een samenvatting maken watver met bmdexter is gebeurd jaim?? En deem quote je laatste reactie.)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Simpel (:

    Les zei dat ze ook meeging en Sam werd wakker en vroeg wat ze gingen doen wat Les uitlegde. Sam zei dat hij ook wel meeging. Nala vindt zijn stem sexy. Je weet wel, zo'n mannelijke sexy slaperige stem. Oja, en dat zegt ze overigens niet. Dat denkt ze :Y)

    Ehm. Dan praten Nala en Sam even en dan trekt Sam Nala mee naar het rooster en op dit moment tilt hij haar op en Les die is afgeleid door de nieuwe HEEL ERG SEXY EN KNAPPE JONGEN :9~


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Coockies schreef:
    Amy Michels

    Ik glimlach. 'Oké probeer het.' Ik grijns. 'Kan je dit?' Ik maak een rondje met mijn been gestrekt. Been eerst naar binnen, dan de lucht in en dan neer laten komen. Ik grinnik even. Dit kon nog is grappig gaan worden, want ik wist bijna zeker dat hij dit niet kon. Ik glimlach even aanmoedigend. Ik wilde gewoon dat hij het probeerde, dan kon ik lachen. Ik kijk hem aan alsof het helemaal niet zo moeilijk is, want dat is het ook niet. Voor mij. 'Doe eerst dat en dan...' Ik denk even na en zet vlug muziek aan, want dansen op muziek ging veel makkelijker... Ik doe het pasje met het been en dan nog een pasje erachterna. 'Ik verzin meestal iets voor mezelf en dat zijn echt meisjes pasjes, dus sorry daarvoor. Ik probeer het zo mannelijk mogelijk te maken,' grinnik ik en kijk hem aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Hij is wel ok. Het is niet als eigendunk ofzo. Maar ik vind dexter mooier ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Ik vind ze Josh more cute, and Dex more handsome :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ben er weer, maar wel even en Ian is aan de beurt bij Naomi en ik zal nu reageren met Josh. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    [Ik vind ze Josh more cute, and Dex more handsome :3]


    [JE BELEDIDT ME JOSH (FRANCISCO) IS RAM HOT HANDSOME SIXPACK JUST EVERYTHING!!! ARRRGGGG!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp