• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes



    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels
    Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett
    EDWESTWICK

    Modern:
    -Alexis Ramirez Sirens
    -Kimberley McKenze
    Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black
    EDWESTWICK
    - Joshua Chris Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal Naomia
    -Leslie Day
    jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore
    IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Sirens
    -Isabella McSteam
    4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    - Dexter Remi Loover
    IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe
    dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 22:45 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hoezo vergeeft.....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala
    Ik bloosde licht bij zijn woorden, maar probeerde het vooral niet te veel laten merken.
    "Ja, dan liggen we samen wakker." mompelde ik zacht.
    En om de aandacht helemaal van dat onderwerp af te halen, begon ik nog harder aan te dringen.
    "Zeg, als we koffieklets willen houden, zal dat straks moeten, nadat we de koekjes en zo zijn gaan stelen!"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naomia schreef:
    [Hoezo vergeeft.....]


    [Zo'n blik kan je toch niet weerstaan?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Leslie Day
    Ik hoor gestommel bij de ingang van de slaapzaal en ik kijk dan op. Mijn mond valt zowat open maar ik weet die dicht te houden. Er staat een jongen. En hij ziet er belachelijk goed uit. Ondanks de rode plek in zijn gezicht. Ik ga automatisch met mijn hand naar mijn eigen wang waar een blauwe plek zit van vanmiddag. Ik kijk nog steeds in zijn richting.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik heb nieuwe six pack foto, haha, ik zo achter de pc naar foto's van hem te staren en *Sljm Slijm* Haha.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {Haha, Leslie onder de indruk van een gast?
    Waar gaan we dat schrijven? xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naomia schreef:
    [Ik heb nieuwe six pack foto, haha, ik zo achter de pc naar foto's van hem te staren en *Sljm Slijm* Haha.]


    [Ik zie hem.


    DAMN, het zegt veel als zelfs Les onder de indruk is!!!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua Chris Gayle.

    Nog steeds stroomt de woede door me heen. Hoe durven ze me hiernaaroe mee te nemen. Ik zucht en probeer mezelf te kalmeren wat al aardig lukt en kijk dan de slaapzaal rond en het valt me nu pas op dat er meerder mensen zijn en zie dan een meisje naar me stare en grijns even naar haar en kijk dan de kamer weer rond.

    [Les, waarschuw je even, hij is als je hem nog niet echt kent heel arrogant enzo, maar als je hem eenmaal kent is hij eigenlijk heel lief. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Moet wel zo gaan....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik herpak mezelf als hij naar me grijnst en kijk dan weg. Maar ik kan het niet voorkomen om toch zijdelings naar hem te kijken. Er is gewoon iets aan hem... Ik loop in zijn richting en zeg dan, 'Je bent de derde nieuwe vandaag.' o Great. Wat een geweldige openingszin.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua Chris Gayle.

    Ik kijk het meisje dat nu voor me staat aan. 'Ook hallo.' zeg ik dan. 'Fijn, moet ik me nu vereerd voelen of wat.' zeg ik dan en rol met mijn ogen en blijf het meisje aankijken. 'Waar zijn we en wat is dit?' vraag ik dan streng en kijk weer om me heen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {haha, wat een openingszin
    Moet zo ook gaan... nog even ;p}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Wauw, dat komt binnen. Ik trek een wenkbrauw op. 'Waarom denkt iedereen die ik probeer welkom te zeggen in deze hel dat ik het weet?' ik kijk hem aan. Knap of niet. Zo doe je niet tegen mij. 'We zijn in hel omdat we talent hebben voor dansen,' zeg ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua Chris Gayle.

    Ik grinnik om haar reactie. 'Easy. Doe niet meteenzo opgefokt' zeg ik dan grijnzend. 'Serieus, werd ik daarvoor hier naartoe gesleurd en inelkaar geslagen.' ik zucht en kijk weer om me heen en bal mijn handen opnieuw tot vuisten.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik kijk hem nog steeds aan en zeg, 'Ik doe niet opgefokt.' toch? 'En je bent hier niet alleen omdat je het talent ervoor hebt. Je wordt hier ook gedwongen om te dansen.' ik weet niet waarom maar kijk nog steeds niet weg. 'En als je niet gehoorzaamt slaan ze je.' nu kijk ik wel weg. 'Of erger,' mompel ik er zacht achter aan zomaar. Ik heb zelf niet echt dor dat ik het zeg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.