• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes



    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels
    Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett
    EDWESTWICK

    Modern:
    -Alexis Ramirez Sirens
    -Kimberley McKenze
    Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black
    EDWESTWICK
    - Joshua Chris Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal Naomia
    -Leslie Day
    jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore
    IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Sirens
    -Isabella McSteam
    4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    - Dexter Remi Loover
    IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe
    dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 22:45 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    JokerBaby schreef:
    {haha, vooral als die iemand Nala zou zijn...
    Stel je voor. xD}


    [Uhum, Nala is minderjarig, nog te jong om zoiets te zien.. (N) En dan vertlt ze het Sam en dan.. Awkwerd.. Hahaha! :S]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomia schreef:
    Naomi Micheal.

    [Weetje wat nu echt awkwerd zou zijn, als iemand hun nu zou vinden, of binnen zou komen, haha!]

    ^
    [Waar zijn ze eregens?]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amy Michels

    Ik glimlach. 'Oké probeer het.' Ik grijns. 'Kan je dit?' Ik maak een rondje met mijn been gestrekt. Been eerst naar binnen, dan de lucht in en dan neer laten komen. Ik grinnik even. Dit kon nog is grappig gaan worden, want ik wist bijna zeker dat hij dit niet kon. Ik glimlach even aanmoedigend. Ik wilde gewoon dat hij het probeerde, dan kon ik lachen. Ik kijk hem aan alsof het helemaal niet zo moeilijk is, want dat is het ook niet. Voor mij. 'Doe eerst dat en dan...' Ik denk even na en zet vlug muziek aan, want dansen op muziek ging veel makkelijker... Ik doe het pasje met het been en dan nog een pasje erachterna. 'Ik verzin meestal iets voor mezelf en dat zijn echt meisjes pasjes, dus sorry daarvoor. Ik probeer het zo mannelijk mogelijk te maken,' grinnik ik en kijk hem aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Niets van in... Gaan we lekker niet zeggen (puh)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Ian Silvs

    Ik glimlach en kijk haar aan. 'Mooi. Want ik was nog neit van plan om weer terug te gaan.' Ik druk een kus op haar neus en streel over haar rug. Ik glimlach en laat mijn hoofd op de leuning steunen. Ik kijk Naomi aan en laat een hand over haar rug gaan, terwijl ik met de andere door haar haar ga. ik wikkel een plukje haar om mijn vinger en glimlach even


    Naomi Micheal

    'Hmmmm, ik ook niet.' zeg ik dan grijnzend en druk ook een kusje op zijn neus en streel zijn borst weer, overal waar zijn vingers mijn huid raken gaa de haartjes rechtovereind staan en ik grinnik even en kijk Ian weer aan terwijl hj een pluk haar van mij om zijn vinger heeft gewikkeld en kijk ernaar en grinnik weer.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    IIlumination schreef:
    (...)[Haha die is gekluisterd aan Dexter aangezein ze eten wil.^^]

    {Haha, als ze nu even de verkeerde kamer nemen xD
    Oei, dit was de keuken, toch?? Oh, oh, blijkbaar niet! xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Dat houden we geheim! Lekker puh, haha! That's The Big Secret, haha! (nerd)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik laat de pluk haar weer los en streel over haar wang. 'Je bent echt mooi Naomi. Beeldschoon, prachtig,' glimlach ik en lach even om mijn nette woordkeuze. Niet echt iets voor mij, maar het was gewoon zo. 'Net een diamant ben je,' grinnik ik. 'De diamanten prinses,' vervolg ik en druk een kusje op haar lippen. Ik grijns en laat mijn handen op haar onderrug rusten. Ik lach mijn tanden gelukzalig bloot.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    JokerBaby schreef:
    (...)
    {Haha, als ze nu even de verkeerde kamer nemen xD
    Oei, dit was de keuken, toch?? Oh, oh, blijkbaar niet! xD}


    [Neeeeeeee! Haha! AWKWERD!!! :|]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ik ga even. Moet worstenbroodjes maken met mijn beste vriendin. We hebben morgen picknick met nieuwe klas:) Ben ongeveer half negen of iets weer terug:) Maar ik kom terug!]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala
    "1m 95! Perfect!" grijnsde ik blij.
    "Ok, je hebt twee manieren. De riskante en de moeilijke. De riskante houdt in dat we gewoon via de gang naar de keuken gaan, maar dan is er zo'n... 95% kans dat de deur dicht zit en zo'n 99% dat ze ons zullen betrappen.
    Maar als we hier het rooster in klimmen." ik wees naar het rooster en glimlachte ondertussen. "Kunnen we via de luchtschachten naar het rooster in de keuken. Dan moeten we dat daar losmaken en zijn we er.
    Er is bijna nooit iemand binnen en je kan stelen wat je wil uit de koelkast." eindigde ik grijnzend.
    "Ik zou het wel alleen doen, alleen ben ik veel te klein. Ik kan niet eens aan het rooster, laat staan dat ik er zonder hulp in kan klimmen.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 19:26 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik laat de pluk haar weer los en streel over haar wang. 'Je bent echt mooi Naomi. Beeldschoon, prachtig,' glimlach ik en lach even om mijn nette woordkeuze. Niet echt iets voor mij, maar het was gewoon zo. 'Net een diamant ben je,' grinnik ik. 'De diamanten prinses,' vervolg ik en druk een kusje op haar lippen. Ik grijns en laat mijn handen op haar onderrug rusten. Ik lach mijn tanden gelukzalig bloot.


    Naomi Micheal

    Ik glimlach en bijt dan weer op mijn lip en bloos en kijk Ian dan weer aan. 'Dankje.' zeg ik dan zacht en grinnik even als hij zegt dat ik de diamanten prinses ben. 'Maar ik ben wel jouw diamanten prinses.' zeg ik dan in zijn oor en kijk hem weer aan en glimlach en leg mijn hoofd weer op zijn borst en teken weer figuurtjes op zijn borst en zijn handen op mijn lichaam gaven een fijn gevoel en ik sluit genietend mijn ogen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Waarom was hij wel zo verlegen tegen Les maar niet tegen Nala :\]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Waarom was hij wel zo verlegen tegen Les maar niet tegen Nala :\]
    [Omdat Nala kleiner, jonger en minder imposant is ^^]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    IIlumination schreef:
    (...)[Omdat Nala kleiner, jonger en minder imposant is ^^]



    [... Okay :3 Les is even oud zeker?]

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 19:46 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.