• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    El Diablo.

    Jordan

    Ik knik.
    'Dus..'


    El Diablo.

    Rachel
    Ik grinnik even "ach dan zien we dan weer wel. Maar eik ga maar snel naar huis wat Em wacht op haar flesje maar de poeder was op" ik grijns even.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jordan

    Ik knik, en loop dan weg.
    Snel pak ik nog wat ijs, betaal bij de kassa en loop dan naar mijn scooter..


    El Diablo.

    Logan Hudson

    Rachel was weggegaan om wat melkpoeder te halen voor Emily. Emily kierde vrolijk en ik legde haar op mijn borst. Ze was, ondanks ze honger had nog altijd vrolijk. Ik drukte een kusje op haar wangentje en sloot even voor een paar seconden mijn ogen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [had gister net bbericht af. weg wifi]
    Rachel
    Ik glimlach even en loop mnaar de kassa's. Snel loop ik weer terug naar huis. Ik maakte snel het flesje en liep weer naar mijn kamer. "slaap je Logan?" vraag ik zacht. Zijn ogen waren dicht en ik wou hem dan niet wakker maken. Emily begon watte kirren en zag het flesje. Voorzidhtig tilde ik haar van de borst van Logan en ging in de stoel zitten terwijl Em vrolijk begint te drinken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    Ik opende mijn ogen toen ik ineens voelde dat iemand Emily van mijn borst haalde. Blijkbaar was ik in een lichte slaap gedompeld. Ik zag Rachel die Emily te drinken gaf en glimlachte nog een beetje bedwelmt door de slaap naar haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik zag dat Logan weer wakker was en slapperig glimlachte hij naar me.
    "slaapkop" lachend geef ik een knipoog. Emily had haar flesje op, "je gaat maar weer lekkker slapen" snel leg ik haa rin bed. Ik hoor dat ze begin te huilen maar laat haar liggen. Het was wel ees vaker dat ze nie owu slapen. Ik zette de babyfoon aan en zuchtte.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    'Ik wil niet slapen, want dan kan ik niet meer naar mijn mooie vriendin kijken.' zei ik tegen haar waarna ik een pruillip trok. Ik was best wel moe, maar ik had eigenlijk geen zin meer om te slapen. Dat verpestte alleen maar de dag en dan zou ik s' avonds niet meer in slaap raken. Mijn ritme kon al snel door de war raken.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grinnik "dan gaan we rusten" Ik zuchtte even omdat Emily maar bleef huilen.
    "ik ga maar even kijken" ik zucht even. Op dat moment begon ze nog harder te huilen en snel liep ik erheen. Toen ik haar kamertje binnen kwam zag ik in het bed bloed liggen. Geschrokken pak ik Emily op en zie uit haa rmondje bloed komen. "fuck" mopmpel ik. Ik besefte me neit dat Logan kon mee luisteren via de babyphone. Ik snelde me naar de badkamer waar ik een washandje nat maakte en liep naar de comode.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    Ik lag rustig op bed en luisterde naar de babyphone, waarop we Emily hoorden huilen. Ineens hoorde ik Rachel vloeken en stond ik op en liep ik rustig naar haar kamertje toe, maar toen ik langs de badkamer kwam zag ik Rachel een beetje in paniek voor Emily staan. 'Wat is er aan de hand?' vroeg ik aan haar. Zonder op antwoord te wachten, keek ik naar Emily en zag ik bloed. 'Ik denk dat we beter even langs de dokter moeten gaan.' zei ik rustig. Ik vond dat het beter was dat we rustig bleven, aangezien in paniek raken nooit de oplossing was.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik probeer Em's mondje open te krijgen zodat ik kan zien wat er nou is maar ze blijft huilen. Ineens zag ik Logan en ik knikte. Ik besloot haar maar niet om te kleden aangezien er dan alleen maar meer onder het bloed zou komen. Ik pakte het washandje en een knuffeltje van Emily. De tut zou het niet worden.
    Deels angstig en deels gestrest til ik haar op en loop ik snel naar de auto van Logan. Straks was er iets ernstigs aan de hand.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    Ik liet voorzichtig Rachel instappen met Emily en ging weer achter het stuur zitten. 'Probeer haar een beetje omhoog te houden, zodat ze niet kan stikken in het bloed.' zei ik tegen Rachel. Ik reed met een rotvaart naar het ziekenhuis, omdat ik ook best bezorgd aan het worden was, maar ik rustig en kalm bleef voor Rachel. Ik kwam aan bij het ziekenhuis en liep met Rachel naar de eerste hulp post.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knikte even naar logan. Intussentijd probeerde ik Em rustig te krijgen maar dat lukte niet goed. Wat ik ook wel begreep aangezien ze ook bloed proefde. Voorzichtig stapte ik uit en liepen we naar het eerste hulp.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    We liepen naar het eerste hulp en legden de situatie uit. Ze namen Emily mee met onderzoek en wij moesten wachten in de wachtkamer. Ik zuchtte en ging zitten en trok Rachel op mijn schoot, ik wreef haar troostend over haar rug tijdens het wachten.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Logan legde alles snel uit en al snel namen ze Emily over voor een onderzoek.
    Zenuwachtig liepen we naar de wachtkamer en trok Logan me op zijn schoot.
    Hij wreef me over mijn rug en ik zuchtte gekweld.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan