• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    El Diablo.

    puck
    'nou neukse ze dan' mompel ik tegen rachel en logan
    en ik loop weg, fijn alles voor niks..
    ik loop langs jayden en luke en zie dat jayden gehuild heb
    luke heeft zijn hand op jaydens wang en met grote ogen kijk ik er naar
    zijn die twee gay??


    Music is my life

    Tyler

    'Sure' zeg ik.
    Ik begin met helpen, en zucht weer..


    El Diablo.

    Jayden Ian Archibald

    'Ik denk dat ik bindingsangst heb.' mompelde ik beschaamd, nu zou Luke me vast een watje vinden. Echt niemand wist iets van mij, en Luke wist nu veel meer dan anderen.

    Logan Hudson

    Ik grinnikte zacht en voelde meteen al een stuk minder pijn. Ik zoende haar hartstochtelijk en keek daarna naar Puck, die ineens ergens last van leek te hebben. 'Heb ik iets verkeerds gedaan?' vroeg ik zacht aan Rachel.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik glimlachte toen hij zei en knikte dankbaar naar hem. 'Ik heb weleens wedstrijden gespeeld. Ik heb sommige gewonnen en een paar verloren die waren een paar jaar ouder en die zaten ook wat langer erop dan ik, daarom' legde ik uit. 'Ik vind dit heel erg leuk, natuurlijk is het een hobby ik wil voor de rest hiermee niets doen. 'Vroeger deed ik heel veel mee aan wedstrijden, maar nu niet meer' vertel ik glimlachend aan. 'Ik neem je wel eens een keer mee naar een bokswedstrijd' zeg ik lachend. 'Nou neem je je houding aan, dan leer ik het je stap voor stap' zeg ik glimlachend en nam mijn houding aan en hield mijn handen voor mijn gezicht.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik luisterde naar Kurt en knik af en toe dat ik het begreep. Ik was opgelucht en voelde me tevreden dat ik gewoon met Finn gelukkig kon zijn en alleen hem wou ik. 'Ik kan ook niet zonder jou, Kurt' zeg ik lachend en gemeend. Ik luisterde verder naar hem en glimlach. Ik wist honderd procent dat ik Finn gelukkig kon maken. Hij was mijn ware liefde, mijn prins. Opeens trok hij de jurkjes uit mijn handen en liep naar de kassa. Verbijsterd blijf ik achter en hij kwam even later weer terug en gaf me mijn shoppingbag terug. Ik luisterde naar hem en vond het zo lief en dat hoefde hij dus niet te doen. Ik wou wat terug zeggen, maar hij sleurde me mee uit de winkel naar een terrasje en ik hoorde wat hij zei. Ik knikte maar en liet me mee slepen door hem. 'Gelukkig, zijn de jurkjes mijn maat' mompel ik opgelucht, dalijk had hij de verkeerde maat gekocht. We hadden een leuke terras gezien en gingen daar zitten. Gelukkig was het lekker weer en ik legde mijn tas naast me en we bestelden wat te drinken.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    'Is goed, daar houd ik je aan.' zei ik glimlachend, ik vond het nu al best leuk. Ik luisterde naar wat hij zei en nam alvast mijn houding aan en hield mijn handen ook voor mijn gezicht. Ik ging ook stevig op de grond staan. 'En nu?' vroeg ik droogjes aan hem. Af en toe kon ik echt droog uit de hoek komen, terwijl ik vaak ook bloedserieus was in zulke momenten.

    Kurt Hummel

    'En anders kunnen we ze altijd nog ruilen.' knipoogde ik naar haar, we bestelden iets te drinken. De ober knikte en liep weg. en ik keek haar nu serieus aan. Ik moest even bedenken hoe ik hier het beste over kon beginnen. Het was best een lastig onderwerp, maar ik maakte me echt zorgen om haar. Het zag er best ernstig uit. Ik legde troostend mijn handen op de hare en keek haar doordringend aan. 'Ben je al naar de dokter geweest voor je blauwe plek?' vroeg ik zachtjes aan haar en ik keek haar bezorgd aan. Het baarde me echt zorgen dat ze zo'n blauwe plek had op haar onderbuik, maar ik had het tegen niemand gezegd. 'Komt het door Jayden?' vroeg ik aan haar, ik moest moeite doen om zijn naam uit te spreken.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik moest nu hard lachen en schudde lachend mijn hoofd. 'Echt jij weer' zeg ik lachend en uit het niets sloeg ik hem, natuurlijk niet hard op zijn schouder om hem even te laten schrikken. Ik ging hem even testen of hij opgelet heeft op mijn uitleg en liep een beetje van hem vandaan om hem te laten lopen. 'Kom maar' zeg ik uitdagend tegen hem en hield hem scherp in de gaten.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik glimlachte naar hem en luisterde vervolgens naar hem. Ik verstijfde en keek hem aan. Toen pas drong het door wat hij zei en schoot er door me heen dat hij het dus zag toen ik me omkleede. Ik zuchtte en ontweek zijn blik. 'Ja, het komt door Jayden en nee ik ben nog niet naar de dokter geweest' zeg ik zuchtend en plaats mijn ene hand op mijn onderbuik, waarnaar de andere hand nog zijn handen vasthield. 'Het zit er al een maand. Ik heb alles geprobeerd om het te laten verminderen, maar het lukt niet' zeg ik zachtjes en pijnlijk. Ik stop even omdat onze drinken werden gebracht en ik glimlachte zwak naar de ober en hij knikte glimlachend en liep weer weg. 'Het doet zelfs pijn als ik naar de wc ga' zeg ik vervolgens en zuchtte. Ik voelde me hierdoor zo rot en ik wilde het niet dat Finn het wst. Hij zou alleen maar zich zorgen maken en ik keek op naar Kurt. Hij keek ook bezorgd en zuchhte gekweld.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    Ineens schrok ik omdat Blaine me tegen mijn schouder sloeg en keek ik hem vervolgens weer grijnzend aan. Ik dacht aan wat hij allemaal had uitgelegd. Ik moest sowieso blijven lopen, want anders kon ik moeilijk ontwijken en ik moest mijn handen voor mijn gezicht houden, zodat hij daar niet kon slaan. Ik liep vervolgens naar hem toe en sloeg hem niet te hard tegen zijn borst aan en hield mijn handen goed voor mijn gezicht en bleef lopen, precies zoals hij had gezegd.

    Kurt Hummel

    Met mijn duim wreef ik zachtjes over de palm van haar hand en nam een slokje van mijn drinken en keek haar vervolgens weer aan. 'Ik denk dat het toch verstandig is om dan eens langs de dokter te gaan. Als het er al een maand zit en als je er zoveel pijn aan hebt, denk ik niet dat het vanuit zichzelf over gaat.' zei ik bezorgd tegen haar en kneep zachtjes in haar hand, uit gebaar van steun. 'Als je wilt kan ik met je meegaan naar de dokter.' zei ik vastberaden, ik zou er echt voor haar zijn en ik was echt laaiend op Jayden. Die gozer spoorde gewoon echt niet, eerst Blaine drogeren en dit bij Bella aandoen? Er zat echt een steek los bij hem. 'En weet Finn hier eigenlijk van?' vroeg ik nog bezorgd aan haar. Ik zag dat ze zich echt dood slecht voelde en schoof mijn stoel nu naast haar, zodat ik haar kon omhelzen. 'Ik beloof je dat het allemaal goed komt.' stelde ik haar gerust terwijl ik troostend over haar rug wreef. Ik had zo'n medelijden met haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik zoende hem terug en hoorde nog net wat Puck zei.
    Logan keek me vragend aan. "wat heeft hij nou weer? Toen ik in het ziekenhuis kwam was hij al overbezorgd, toen ik geschorst werd." ik zucht even geïriteerd. Emily was rustig dus ik zette haar even in de buggy
    "misschien is het slim o zo maar weg te gaan, of wil jenog wat doen?"

    Luke
    Ik kijk hem medelevend aan " Jay denk je echt dat ik je zou haten ofje niet zou willen door dat?" ik stond op en gafhem een knuffel "ik blijf bij je tot je van me af wilt" fluister ik in zijn oor..

    Lorenzo

    Met grote ogen kijk ik toe hoe papa een mooie toren maak.
    "wauw en dan moet er nog een glacht omheen"

    [ben er achter gekomen datmijn kamer de enigste is met de gratis wifi van de plus=)

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 7:11 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    Ik grinnik, en maak ook een gracht.
    'Klaar?"


    El Diablo.

    Lorenzo
    "waaaauuuw" roep ik blij maar shud mijn hoofd.
    "watertjes" vrolijk ren ik naar het water en vul mijn emertje terwijl ik zo voorzichtig moge.ijk terug loop. DE helft was eruit gekleterd amar dat mocht de pret neit onderdukken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [wtf weet iemand of het nou gaat regenen of warm word.? overal hoor ik 27 graden maar het is net gaan onweren bij mij. zonder regen dan maarja]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    Ik fronste even en dacht aan Puck, dat was echt vreemd. Vanuit het niks veranderde ineens zijn houding. 'Waar zou je naar toe willen?' vroeg ik aan haar

    Jayden Ian Archibald

    'Ik wil dit niet verpesten, Luke.' zuchtte ik, maar uiteindelijk keek ik toch in zijn ogen en zoende ik hem hartstochtelijk, niet wetend dat iemand ons zat te bekijken.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Geen idee]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [ahah heb nu maar lange broek gepakt.

    Rachel
    Ik schud mijn hoofd "we gaan nu niet nog meer lopen, jou buik moet hartstikke veel zeer doen" Ik glimlach zwak, ik konner niet tegen dat hi jpijn had "we gaan langzaam naar huis, dan leg ik Em op bed en jou en dan verwen ik je"

    Luke

    Hij zuchtte en keek uiteindelijk in mijn ogen. Hij begon me te zoenen en vurig zoende ik hem terug "ik hou van je Jay, en ik zal je de tijd geven en alles doen voor je als je je maar goed voelt bij dit"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    Ik was opgelucht dat ze dat voorstelde, ik had echt geen zin meer om nu verder te lopen. 'Goed idee,' zei ik waarna ik opstond, mijn maag deed nog een beetje pijn, maar ik negeerde het maar gewoon. Ik was trouwens echt benieuwd wat Rachel bedoelde met 'verwennen'. In ieder geval was ik aardig moe geworden en kon ik wel wat rust gebruiken.

    Jayden Ian Archibald

    'Dank je, Luke.' zei ik dankbaar tegen hem. 'Ik ga er voor zorgen, dat ik jou nooit meer pijn ga doen.' zei ik gemeend waarna ik hem doordringend aankeek. Ik wendde vervolgens mijn blik af en zuchtte even.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.