• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    El Diablo.

    Jordan

    'Lorenzo' lach ik.
    Ik zucht, 'Tyler is een schat.. Waarom moet hij zo vroeg gaan' zucht ik..

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 20:08 ]


    El Diablo.

    Rachel
    "Ik wist niet dat Tyler vader was. Het is inderdaad erg vroeg ja" ik zucht ook even "ondanks alles wat hij heeft geflikt zou ik hem nog wat jaren gunnen" ik bijt even op mijn lip


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jordan

    'Vroeger was hij anders.' zeg ik.
    Ik leun tegen de muur en zucht..

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 20:08 ]


    El Diablo.

    Rachel
    Ik knik even "waarom is hij nu"ik dacht even na ove rheo ik dit het beste kon formuleren. "waarom is hij nu zo"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [huh zie het nu pas, je tyupt tyler ipv jordan geheh]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jordan

    Ik kijk haar aan, en besluit het hele verhaal te vertellen.
    'Ik ontmoette Tyler toen hij 14 was, ik was net 14. We hadden meteen een klik en al snel hadden we een relatie. Op mijn 14e raakte ik ook zwanger van hem. Toen ik net 15 was beviel ik van Lorenzo, tot nu toe was Ty de liefste jongen ooit. Alles veranderde op zijn 16e verjaardag. Hij ging met een paar vrienden feesten maar ze kregen in de nacht een auto-ongeluk. Al zijn vrienden waren dood, behalve hij. Toen hij uit het ziekenhuis kwam was hij anders. Zijn blik, zijn houding, manier van doen. Alles.. En Micheal maakte er maar al te graag gebruik van. Met die praatjes van hem lokte hij Tyler zo in de bende. Na een tijdje was hij zijn eigen weer, maar hij kon niet weg uit de bende. Hij voelde zich verplicht om te blijven. En het was de enige manier om geld te verdienen, voor Lorenzo. Door zijn strafblad kon hij niet meer aan werk komen.. Maar hij deed alles voor Lorenzo, zijn hele leven draait om hem' zucht ik..


    El Diablo.

    Rachel
    Ik luister naar haar verhaal en weet niet meer wat ik moet zeggen. "Dat is ehm heftig" Ik dacht even na. "wat ik alleen niet snap is da t hij overal waar je hem tegenkwam was hij de zak. Op school, op straat overal. Dat hij het deed toen ik ontvoerd was oke dat kan ik nog enigszins begrijpen maar op school kon Michael hem niets maken" ik zucht even. Voor haar zou het nog moeilijker geweest zijn. Ze was nog jonger dan ik. "het is wel lief dat hij alles voor Lorenzo doet, alsje hem toenstraks er ook naar zag kijken" iok glimlach zwak. Ik moet er niet aandenken dat zoiets Logan over zou komen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jordan

    'Ja, maar Micheal heeft niet alle vertrouwen in hem. Hij stuurde altijd andere bendeleden achter hem aan, maar die bleven op afstand. Maar hij wist het, daarom deed hij zo' zucht ik...


    El Diablo.

    Rachel.
    Ik knik "het zal wel zwaar zijn voor je alles" . "mijn vriendje vond het gek dat ik Tyler het deels vergaf. Van de ontvoering, de klappen, verminking en van alles eigenlijk, maar toen ik dat hoorde van Tyler vond ik wel dat hij dan zonder schuld gevoel heen zou moeten gaan. In het park waren Luke en Jayden bezig en hij eheft ons laten zien dat hij veranderd is, hij wou ons helpen. Ik zag hoe hij met Lorenzo kasteeltjes bouwde en hem blij maakte " ik glimlach zwak. "als je ooit iets kwijt wilt mag je naar me komen" bied ik haar aan. We zaten tenslote beide met een kind.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jordan

    'That's Tyler' lach ik.
    Ik zucht, en kijk haar aan.
    'Dus, ooit een oppas nodig?' vraag ik om op een ander onderwerp te komen..


    El Diablo.

    Rachel
    Ik grinnik even maar schud mijn hoofd "ik heb de ouders van de vader, de ooms van haar en mijn vaders dus ik denk dat isk dat niet nodig heb " ik glimlach even. "Hoe oudis Lorenzo eigenljik?"

    [als ik zo weg meot ga ik proberen op mijn mobiel maar ik weet niet zeker of ik in het topic kan komen. en anders reageer ik morgen ochtend weer.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jordan

    Ik knik, '3' zeg ik.
    'En....'


    El Diablo.

    Rachel
    Ik knik "Emily bijna 2 maanden" ik glimlach even en pak het fotootje uit mijn portomonee. "kweenie of je Finn kent? maar hij is de vader. Wat je vast zult zien in haar" ik glimlach even.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jordan

    Ik knik even en glimlach.
    'Wie weet komen ze elkaar tegen, over 10 jaar ofzo' lach ik...


    El Diablo.

    Rachel
    Ik grinnik "misschien komen ze bij elkaar in de klas, want die mogelijkheid is nogal groot" ik glimlach even


    Change is for weirdos ~ Niall Horan