• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    El Diablo.

    Tyler

    'Kom eraan' zucht ik.
    Ik hang op, en loop naar mijn auto.
    Vervolgens loop ik weg..


    El Diablo.

    Lorenzo
    "ja" snik ik en druk op de rode toets.
    Met pijn weet ik me naar de bank te krijgen.
    Mijn hoofd bonkte pijlijk en uit mijn knieën kwam bloed.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    Ik keek verontwaardigd op. 'Tyler?' vroeg ik mompelend. 'Sinds wanneer zijn jullie zulke goede vrienden?' vroeg ik verbaasd aan haar. Ik vond het niet zo'n goed idee dat Rachel met die jongen omging. Wie weet wat hij allemaal van plan was.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik glimlachte gelukkig toen hij dat allemaal zei en ik omhelsde hem stevig. 'Bedankt Finn. Je bent echt geweldig' zeg ik ontroerd en knuffelde hem. Het kon nu echt niets meer schelen, hij wist dat dit gewoon uit blijdschap was en dat we echt beste vrienden waren. 'Ik hou echt heel veel van je, Finn' zeg ik gemeend en begon te lachen. 'Als je maar geen strippers huurt, want dan wordt Kurt boos' zeg ik lachend en knikte op de getuige. Ik wist hoe je het noemde, maar ik kwam er gewoon niet op. 'Dat ja, getuige. Ik dacht gelijk aan jou' zeg ik glimlachend en zuchtte gelukkig. Ik kon echt niet wachten op de bruiloft en ik keek naar Finn. Hij was echt een geweldige vriend. Ik zou sowieso ook mijn andere vrienden van Warblers uitnodigen en bij glee allemaal. Het zou geweldig zijn de vrijgezellenfeest en ook de bruiloft. Ik hield zoveel van Kurt.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik keek naar het truitje wat Kurt aan me liet zien en werd helemaal enthausiast. 'Die is echt leuk, pas het aan' kir ik vrolijk en duw hem richtig de pashokjes. Ik zag ook intussen nog iets leuks en pakte het. Ik wist de maat van Kurt en we hadden gelukkig hetzelfde smaak. 'En wat vind je van dit?' vroeg ik toen we bij de pashokjes aan kwamen. Het was ook een trui, maar dan zat er een capichon op en er zaten hele leuke felle knopen op en de tui zelf was bruin. Wat goed bij Kurt zou passen. Het paste ook helemaal bij hem.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    Ik begon een beetje ongemakkelijk te lachen, omdat ik nooit echt precies wist hoe ik op zulke momenten moest reageren. Ik was altijd bang dat ik het verkeerde zou zeggen, of dat iets verkeerd over zou komen. Maar goed, aan de andere kant wist Blaine toch hoe ik was, aangezien hij mijn beste vriend was. 'Shit, nu moet ik de striptease cancelen, wat jammer nou.' zei ik met een pruillip, maar lachte vervolgens weer. 'Grapje, natuurlijk doe ik dat niet, wij gaan iets leuks doen met alle mannen en je gaat de tijd van je leven krijgen.' zei ik naar waarheid. Ik had al een paar ideeën, maar ik had sowieso wel hulp nodig van de andere jongens om dit te plannen. Maar dat kwam wel goed. 'Ik voel me echt vereerd, Blaine.' zei ik gemeend, doelend op dat ik zijn getuige mocht zijn. 'Ik ben echt heel erg blij voor je, dat jullie gaan trouwen. Dat heb je echt verdiend en ik zal je altijd helpen, mocht je hulp nodig hebben of zo.' zei ik naar waarheid. 'En natuurlijk hou ik ook van jou.' lachte ik gemeend. Het kon me echt niks schelen dat ik dit zei tegen hem of dat iemand het zou horen. Het was gewoon de waarheid, want ik gaf nou eenmaal veel om mijn beste vriend.

    Kurt Hummel

    Bella duwde mij naar de paskamers toe, waardoor ik begon te lachen. Ik trok het kasjmieren truitje aan en schoof het gordijn van het pashokje opzij en draaide een rondje voor de spiegel. Het stond geweldig en het zat als gegoten. Ik draaide om toen ik Bella's stem hoorde en keek naar het bruine truitje dat ze in haar handen had met felgekleurde knopen. Mijn ogen begonnen te glinsteren en ik begon te glimlachen. 'Dat is perfect!' zei ik meteen goedkeurend, dat was echt zoiets wat precies bij mij paste. Ik nam het truitje aan en ging weer terug naar het pashokje en trok de kasjmieren trui uit en hing het netjes aan het haakje aan de muur. Nu trok ik het shirt aan wat Bella had uitgekozen en liep ik weer naar buiten. Ik keek naar mijn spiegelbeeld en begon weer te glimlachen. 'Ik vind het geweldig!' zei ik waarna ik weer een rondje draaide voor de spiegel. 'Het past echt goed bij mij, wat goed dat wij dezelfde smaak hebben!' glimlachte ik uitgelaten. Ik sloeg mijn armen om Bella heen en trok haar in een omhelzing. Ik kon echt niet zonder haar, ze was echt mijn aller beste vriendin en ze snapte mij helemaal.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik glimlachte ontroerd en gaf hem nu een mannelijke knuffel. 'Ik ben gewoon zo blij dat jij mijn beste vriend bent, Finn. Ik kan alles aan je kwijt, je geeft me advies en je steunt me gewoon door dik en dun' zeg ik glimlachend en gemeend. 'Je hoeft hierop niets te zeggen, ik weet prescies hoe jij bent' zeg ik lachend, doelend dat hij vaak niets hierop kon zeggen of dat hij bang was dat hij iets verkeerds zei. Ik wist prescies hoe hij was en ik vond het niet erg, zo zijn mannnen af en toe. 'Ik zal altijd jou helpen, Finn en als je later met Bella trouwt dan sta ik altijd voor je klaar' zeg ik gemeend. Ik moest lachen om wat hij zei over de vrijgezellenfeest. 'Ik kan niet wachten wat je in petto hebt' zeg ik lachend en keek hem aan.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik knuffelde Kurt terug en gaf een kus op zijn wang. 'Ik hou van je, Kurt. Je bent echt alles voor me' zeg ik gemeend en omhelsde hem nog een keer, daarna liet ik hem los en keek ook. 'Het staat je ook onwijs goed' zeg ik gemeend en ging kijken of het goed paste. 'En gelukkig zit hij gegoten' zeg ik goedkeurend en ik duw Kurt in zijn pashokje en ging er ook in. Ik kon me niets schelen dat ik nu bij hem stond, we waren beste vrienden. Ik hielp hem met uittrekken en ik pakte ook zijn andere truitje. Snel zonder dat hij wat kon zeggen loopte ik naar de kasse en betaalden de twee truitjes en liep weer naar de pashokje waar Kurt zich omkleede, eenmaal toen hij klaar was liep hij eruit en ik gaf zijn tasje. 'Nou, nu heb ik iets voor jou gekocht en staan we helemaal gelijk' zeg ik glimlachend en lief.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    Ik glimlachte opgelucht toen hij dat zei, in dat geval was ik echt een typische man. Ik kon maar moeilijk over mijn gevoelens praten en me verwoorden. Maar Blaine wist gelukkig precies wat ik bedoelde en hoe ik was. 'Mooi, en dan zou ik jou ook graag als mijn eerste getuige willen.' zei ik gemeend. Bella en ik zouden op een dag ook ooit trouwen, en dan zou ik willen dat Blaine mijn getuige werd. En Kurt mocht onze weddingplanner worden als Bella dat ook goed vond. Ik vond het fijn dat we met z'n vieren zo'n goede band hadden. Ze betekenden stuk voor stuk allemaal heel erg veel voor me. 'Geloof me, het word leuk.' zei ik gemeend.

    Kurt Hummel

    Ik schudde lachend mijn hoofd, maar kon niets anders doen dan het te accepteren, aangezien ik ook twee jurkjes voor haar gekocht had. 'We zijn in ieder geval sowieso allebei geslaagd.' zei ik vrolijk. Ik zat eindelijk zo lekker in mijn vel. Het leven lachte me toe op dit moment. Ik ging trouwen met de leuke, liefste en knapste jongen die er in mijn ogen bestond. Ik had de liefste beste vriendin die er maar was en nog veel meer andere geweldige vrienden. Ik had een geweldige familie en een geweldige toekomst voor me in zicht. Ik keek even rond en zag een hokje waarin je foto’s kon maken. Een veel betekende grijns verscheen er op mijn gezicht. Ik trok Bella mee naar het hokje en gooide er geld in. ‘We moeten gewoon foto’s hebben.’ Zei ik lachend. Ik sloeg mijn armen om Bella heen en nam mijn pose aan en keek in de lens van de camera.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik glimlachte en voelde me nu ook vereerd dat ik later zijn getuige mocht worden. 'Ik voel me nu ook vereerd dat ik getuige mag zijn voor jou bruiloft' zeg ik gemeend en keek voor me. 'Nou, wat vond je van je eerste keer boksen?' vroeg ik lachend en keek hem aan. Ik had echt even nodig om met Finn te praten en ook dat ik dat allemaal vroeg. Ik had er echt nood aan om met hem te praten. 'Ik kan gewoon niet wachten om met Kurt te trouwen. Finn, ik hou echt heel veel van hem' zeg ik gemeend en kijk hem aan. 'Het was echt niet mijn bedoeling om hem pijn te doen' zeg ik doelend op wat er was gebeurd toen ik gedrogeerd werd.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Kurt trok me naar een hokje, waar je foto's in kon maken en hij trok me mee daar naar toe. Lachend knikte ik dat ik er mee eens was en ik ging op zijn schoot zitten en keek ook de lens in. Ik had snel gelezen dat er 4 foto's waren en dat er twee keer geprint werd, wat heel leuk was. Onze eerste foto was heel lief glimlachen, de tweede hadden we een gekke bek getrokken, de derde gaf ik Kurt een kus op zijn wang en de vierde zaten we er lachend op. We moesten eventjes wachten en kregen daarna onze foto's. 'Die zijn echt leuk' kirde ik vrolijk en gaf Kurt een knuffel en we stapten er weer uit. 'Nu wil ik naar schoenen kijken' zeg ik serieus maar lachend. Kurt wist dat ik gek was op schoenen en hand in hand liepen, zoekend naar een schoenenzaak.

    (Zullen we het beest loslaten? ^^ Dat ze nu over een zeebrapad lopen en dus moeten oversteken?)


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    'Dat weet ik, Blaine,' zei ik gemeend, waarna ik troostend mijn hand op zijn schouder legde. Ergens had ik spijt dat ik boos op hem werd, maar ik snapte er zelf ook niks van. 'Ik vond het al zo vreemd, het was niks voor jou.' mompelde ik zuchtend, waarna ik mijn hand door mijn haren liet gaan. 'Ik snap die Jayden niet, waarom doet hij zoiets? Wat hebben wij hem ooit aangedaan?' vroeg ik aan hem. 'Hij was ook vreemdgegaan met Bella, alleen maar om ons dwars te zitten, ik vat het gewoon niet.' zei ik niet-begrijpend. Ik snapte er echt niks van, zoiets was toch niet menselijk? Had hij dan geen gevoel?

    Kurt Hummel

    Ik bekeek de foto's en moest even lachen, ze waren echt schattig. 'Ja, schoenen!' zei ik meteen hyper. Ik bekeek mijn witte Dr. Martens schoenen trots keek vervolgens weer naar Bella. 'Ik wil deze schoenen ook in het zwart!' zei ik vrolijk. Ik zag aan de overkant een winkeltje, waar ze altijd geweldige schoenen hadden. We moesten alleen wel oversteken, dus ik trok haar zonder echt goed op te letten het zebrapad op. Ik draaide me om naar Bella, zodat ik met mijn rug naar de weg stond. 'En we moeten ook nog naar de bruiloft-winkel om te kijken voor een pak en een leuke jurk voor jou.' kirde ik vrolijk, ik ging helemaal in op het gesprek met Bella dat ik niet eens in de gaten had dat er een auto met plankgas op ons af reed.

    Jayden Ian Archibald

    Versuft en knipperend opende ik mijn ogen. Luke had me dus blijkbaar in bed gelegd. Ik voelde me echt weer dood ellendig en woedend. Ik had een nachtmerrie gehad over mijn moeder en ik was weer woedend op alles en iedereen. Ik haatte op dit moment iedereen en zuchtte. 'Ik moet echt even een stukje rijden om mijn hoofd te legen.' mompelde ik tegen Luke. Ik stond op en ik liep naar mijn auto toe en ging achter het stuur zitten. Ik reed met een rotvaart weg en voelde me alsmaar bozer worden. Ik was gewoon boos op de hele wereld. Ik reed de stad in en zag ineens bekende gezichten. Kurt en Isabella zag ik een zebrapad oversteken, zij waren echt de twee personen die ik gewoon het meest haatte. Ik had nog gezworen om wraak te nemen op hen, en dat zal ik doen ook. Ze zouden weten dat ze niet met mij moesten spotten. Ik trapte het gaspedaal helemaal plat en reed met volle vaart op hen af.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Ik begrijp het ook niet, Finn' zei ik zuchtend nadat hij dat zei. 'We hebben niets gedaan' mompel ik en keek naar mijn handen. Waarom deden die mensen dit toch tegen ons, we hadden niets gedaan en we wouden gewoon een gelukkig leven leiden. 'We komen hier wel uit, Finn. Uiteindelijk stopt de drama wel van zelf' zeg ik hopend en keek hem weer aan. 'Als we maar bij elkaar blijven en elkaar steunen' zeg ik zwak glimlachend.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Ja, dat moeten we zeker doen' zei ik vrolijk en enthausiast. We moesten zeker naar de bruiloft-winkel en natuurlijk de schoenenzaak. 'Oohh, ik kan niet wachten, Kurt.' zeg ik hyper en ik keek hem gelukkig aan. Opeens zag ik iets in mijn ooghoek bewegen en keek ik in die richting, ik zag een auto met een rotvaart op ons afkomen. Met grote ogen keek ik er naar en zonder dat ik het besefde, riep ik. 'Kurt!' riep ik in paniek en duw hem hard weg van de auto, waardoor hij op de stoep belande, veilig. Ik draaide me om naar de auto en voelde dat ik op de auto belande en verder rolde en hard op de grond kwam, waarbij ik met mijn hoofd hard tegen de grond raakte. Even kreunde ik van de pijn en al snel werd alles zwart voor mijn ogen.


    One Who Travels A Higher Path.

    (Schatje, moet even eten! :Y) Kom zo terug. (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    'Inderdaad, de drama stopt vanzelf wel.' zei ik glimlachend waarna ik hem een mannelijke omhelzing geef. 'We zullen er altijd voor elkaar zijn en we komen overal vanzelf weer uit,' zei ik naar waarheid. 'Samen staan we sterk.' zei ik glimlachend. Ik hoopte nu echt dat er niks meer gebeurde, we hadden nu wel genoeg drama gehad voor de rest van onze leven. Ineens ging Blaine's mobiel af en nam hij op en luisterde ik ernaar.


    Kurt Hummel

    Ik glimlachte opgetogen terwijl ik naar Bella bleef kijken. Ik zag haar blik veranderen en riep ze mijn naam in paniek. Ze duwde me ineens hard naar de kant zodat ik op de stoep belandde. Ik raakte met mijn hoofd de grond en kreunde even pijnlijk en opende geschrokken mijn ogen. Ik zag een zwarte auto die met volle vaart tegen Bella opreed. Ze rolde nog over de motorkap en belandde vervolgens met een harde klap op de grond. Even lag ik aan de grond genageld en keek ik de auto na. Ik herkende die auto! Het was Jayden's auto! Veel tijd om erbij na te denken stond ik op waardoor ik even duizelig werd. Mijn hart klopte als een bezetene in mijn borstkas en ik snelde naar Bella toe en viel op mijn knieën voor haar naar. 'B-bella!' schreeuwde ik. Zonder dat ik het merkte stroomde de tranen over mijn wangen. 'Bella, kun je me horen?!' snikte ik. Bella zei niets en lag een beetje levenloos op de grond, was ze dood? Ik voelde stekende scheuten in mijn hoofd, waardoor ik niet helder kon denken. 'Bella?' snikte ik terwijl ik haar tikte tegen haar wang. Inmiddels hadden zich er al veel mensen rondom ons verzameld die naar ons keken. 'Doe dan iets!' schreeuwde ik woedend naar de mensen. 'Sta daar niet zo te kijken, doe iets!' snikte ik over de toeren, een man die er beduusd toekeek belde uiteindelijk een ambulance. Met trillende handen pakte ik mijn mobiel en belde ik Blaine. Toen hij opnam snikte ik luid. 'B-bella, z-ze is..-' ik kon de zin niet eens afmaken doordat ik iets nats voelde in mijn handen. Mijn ogen schoten in paniek naar mijn handen die onder het bloed zaten. Ik voelde me onwijs misselijk worden en zag langzaam alles zwart worden. Met een harde klap viel ik met mijn hoofd tegen de stoeprand, mijn mobiel bleef aan en viel uit mijn hand.

    Jayden Ian Archibald

    Isabella had Kurt nog net op tijd gered en belandde zelf op de motorkap van mijn auto. Ze viel op de grond en met gierende banden scheurde ik weg. Helaas dat het er maar eentje was, maar hier was ik ook al tevreden mee. Ik grijnsde en voelde me raar genoeg een stuk beter, nu ik dit gedaan had.

    [Smakelijk!!]

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 20:18 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik glimlachte toen hij dat allemaal zei en ik knikte nog even, waarnaar mijn mobiel afging en ik nam op. Ik hoorde Kurt snikken en gelijk veranderde mijn gezicht in bezorgdheid. Kurt?! Ik hoorde wat hij zei, maar stopte in zijn zin en hoorde ik niets meer. 'Kurt!' zeg ik bezorgd en hoorde op de achtergrond mensen praten. 'Kurt, wat is er met Bella' zeg ik nog bezorgder, maar kreeg geen gehoor. 'Kurt!' riep ik nu en opeens kreeg ik een mannenstem aan de lijn, die zei dat ik naar het ziekenhuis moest. Snel hang ik op en sta gelijk op, waarnaar ik Finn meesleur. 'Er is iets aan de hand' zeg ik bezorgd aan Finn en we renden samen naar zijn auto.

    (Nog bedankt!)


    One Who Travels A Higher Path.

    Topic 47


    El Diablo.

    Finn Hudson

    Ik hoorde Blaine aan de telefoon en werd meteen bezorgd. Wat was er met Bella?! Ik voelde me heel erg bezorgd en rende met Blaine naar mijn auto toe. Blaine stapte in en ik reed meteen met een rotvaart richting het ziekenhuis. Ik voelde tranen in mijn ogen ontstaan. Als er iets met Bella was, zou ik echt gek worden. Ik kon gewoon echt niet zonder haar. Laat het alsjeblieft meevallen. Ik parkeerde mijn auto voor het ziekenhuis en liep met Blaine naar binnen toe en vroeg bij de receptie om Bella en Kurt. Ze verwezen ons naar de wachtkamer met de mededeling dat ze zo bij ons zouden komen. Gefrustreerd nam ik plaats en plaatste ik mijn handen in mijn gezicht. 'Waarom moet dit nou weer gebeuren?' mompelde ik zuchtend.

    [Graag gedaan. ^^]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.