• Ontvoerd in Luxe

    Drie jongens en vijf meisjes zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft. Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.








    Ik praat zo als ik via de luidspreker praat.


    Meisjes:
    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door T0MDALEY.
    Hope Rhiannon Devlin door Amity
    Naomi "Katherine" Grenhold door DreamWishes
    Alison Love door jaimyhoi
    Jade Nelson door ANIC

    Jongens:
    Elan Smith door ANIC
    James van Briel door Moonly
    Marten Yusthin Kloster door Moonly

    Naamsveranderingen graag doorgeven!

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 17:07 ]

    Moonly schreef:
    James van Briel

    Ik glimlach triest. 'Ik ook, en ik mis mijn familie, ik hrb nogal een grote familie. Heb jij een grote familie?' vraag ik zacht en druk haar dichter tegen me aan. Haar zachte haren strijken langs mijn gezicht en in snuif een heerlijke geur op.

    Marten Yusthin Kloster

    Een paar tranen rollen over mijn wangen als Marilyn me knuffelt. Ik veeg ze snel weg in de hoop dat Marilyn ze niet ziet. 'Ik wil hier weg, het maakt niet uit hoe. Mijn mieder denkt nu toch al dat ik dood ben.'


    Alison Love
    Hij drukt me dichter tegen zich aan wat ik fijn vind. Op dit soort momenten heb je gewoon iemand nodig die er voor je is. En ik ben blij dat het James is. 'Nee, mijn familie is best wel klein. Met mijn ouders heb ik een slechte band. Die zijn misschien nu wel zelfs blij dat ik ontvoerd ben. Maar mijn broer... Hem mis ik wel verschrikkelijk erg.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    -

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 23:02 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Wat vergeten...?

    Oooo Josh!

    Ik had het er hier gewoon over dat ik met Alison op James moest reageren XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Ik strijk zacht over haar arm. 'Dat begrijp ik. Ik mis mijn broertje ook heel erg. Ik heb vier zussen, twee zusjes en een broertje. Met mijn broertje deelde ik alles.' zeg ik en ik probeer te glimlachen. Ik vind het echt stom dat ik niet op Marits en Lisa's verjaardag zijn.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Hij wrijft zachtjes over mijn arm wat liefkozend en aangenaam aanvoelt. James heeft echt een grote familie. 'Jij hebt veel meer mensen die je mist en waardoor je gemist wordt,' zeg ik dan. En ik kijk naar James met een treurige glimlach. 'Dat lijkt me rot als je zoveel mensen moet missen.' natuurlijk hebben we ook onze vrienden. Ik mis mijn beste vriend Lucas heel erg. En Tamara mis ik ook. Ze is als een tweelingzus voor me.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Moonly schreef:
    Marten Yusthin Kloster

    Als ze me knuffetlt kan ik mijn tranen niet meer inhouden. Ik huil zachtjes en knik op haar vraag. Ik vang haar heerlijke geur op, maar het komt niet echt bij me binnen.


    Naomi Grenhold

    Ik merk dat hij huilten hou hem nog wat strekar vast, het deed me pijn hem zo te zien en wrijf met mijnhanden zacht over zijn rug heen en sus zacht om hem te kalmer. 'Ik ben er voor je, maar doe dat alsjeblieft gewoon nooit meer.' fluister ik dan zacht en een traan loop ook langs mijn wang.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 16:03 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [NVM]

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 17:20 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    James van Briel

    Ik knik triest. Het enige wat ik niet mis is dat Roos, Marit en Lisa me in een jurk proppen omdat ik dezelfde maat heb. En mijn vrienden mis ik ook: Teun, Nilib, Mitchell en Dennis. Met Teun nattuurlijk op de eerste plek, als je Thom niet meetelt. Mijn broertje is belangerijker voor me dan mijn vrienden. 'Als we hier uit komen, stel je me dan voor aan je familie? Ik wil hun wel eens ontmoeten.'

    Marten Yusthin Kloster

    Ik knik weer en kijk haar met waterige ogen aan. Ik zie dat ze huilt en ik veeg de traan weg met mijn goede hand. 'Ik beliof dat ik het niet meer zal doen.' zeg ik zacht. Het was fijn om zo dicht bij Naomi te zijn, alsof ze me beschermde tegen de ontvoerder.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naomi Grenhold

    Als hij mijn traan wegveegt glimlach even waterig. 'Belooft.' zeg ik dan zacht en glimlach dan even en veeg dan ook een paar van zijn tranen weg met mijn hand en kijk hem dan aan en bijt weer op ijn lip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marten Yusthin Kloster

    Ik glimlach zwak als ze wat van mijn tranen wegveegt. 'Ik vraag me best af waarom de onvoerder ons heeft gekozen. Wij zijn niet speciaal ofzo.' zeg ik zacht en ik blijf dicht bij haar zitten. Ik ben blij dat ik naar haar opzoek ben gegaan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naomi Grenhold

    Ik zucht en sla mijn ogen neer. 'Ik weet het ook niet er is niet veel bijzonders aan mijn leven, of iets waarom je mij zou moeten ontvoeren.' zeg ik dan en haal even mijn schouders op en kijk hem weer aan. 'Maar zolang we hier zitten kunnen we beter het beste ervan maken en niet de moed opgeven.' zeg ik dan zacht en glimlach even kort naar Marten.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marten Yusthin Kloster

    Ik knik en benut mijn kans door haar nog een keer te knuffelen. Hoe zou het gaan tussen haar en Elan? Ik laat haar weer los en glimlach 'Wanneer zou er een nieuwe opdracht komen?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naomi Grenhold

    Ik grinnik even als hij me weer knuffelt en kijk hem dan weer aan en haal mijn schouders op. 'Ik weet het niet.' zeg ik dan. 'Als hij ons maar niet weer laat vastzitten in een kamer.' zeg ik dan en zucht.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marten Yusthin Kloster

    Als ik bij jou zit vind ik dat niet erg denk ik. 'Nee, de vorige keer zat ik in de bowlingbaan met Hope en Jade.' zeg ik. Ik begrijp nogsteeds niet waarom Hope mij leuk vind. Ik bedoel, ik ben een klein nutteloos dertienjarig jongetje. Wie vond dat nou leuk? Ik kijk weer naar Naomi 'Gaan we ook weer eens Naomi's speciale Risotto maken?' zeg ik met een lichte grijns.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naomi Micheal

    Ik lach even. 'Als jij dat wilt tuurlijk, dus hij was gelukkig wel lekker.' zeg ik dan grijnzend. 'En hebben ze hier een bowlingbaan?' vraag ik dan verbaasd. 'Wat hebben ze hier eigenlijk niet.' vraag ik dan lachend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp