• Ontvoerd in Luxe

    Drie jongens en vijf meisjes zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft. Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.








    Ik praat zo als ik via de luidspreker praat.


    Meisjes:
    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door T0MDALEY.
    Hope Rhiannon Devlin door Amity
    Naomi "Katherine" Grenhold door DreamWishes
    Alison Love door jaimyhoi
    Jade Nelson door ANIC

    Jongens:
    Elan Smith door ANIC
    James van Briel door Moonly
    Marten Yusthin Kloster door Moonly

    Naamsveranderingen graag doorgeven!

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 17:07 ]

    [Oké, nighty night!]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    James van Briel

    Ik knik en loop naar de keuken, die weet ik wel te liggn. Ik grinnik en pak een zak chips uit een van de kastjes. Ik gooi hem naar Marilyn toe en pak zelf weer een zak spekjes. Deze waren echt lekker! Ik ga op de tafel zitten en eet een handvol spekjes op. Ik kijk om me heen, ik moest dit huis echt eens uit mijn hoofd gaan leren


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Ik sta in mijn kamer en het ene moment komt Marten binnen, vlak nadat ik klaar ben met mijn filmpje. Het volgende moment wordt er gezegd dat al onze filmpjes zijn goedgekeurd, terwijl ik pas net klaar ben.. Hoe kan dat?! O, en er wordt nog achteraan gezegd dat die van Marten is afgekeurd, en dan schopt hij tegen mijn bed en loopt mijn kamer weer uit. Ij vind het rot voor hem, en ik realiseer me pas te laat dat ik achter hem aan had moeten gaan. 'Echt, je bent een klootzak, ontvoerder. Waarom doe je hem dat aan?! Hij is pas dertien. Dertien, kom op zeg! Zoiets doe je hem niet aan! Tenzij je een of ander ziek persoon bent!' ja, ik ben boos op de ontvoerder.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi]

    (Haaaaaaaaaalllllllllllloooooo!)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Hoi 8)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oja, Alison viel uit tegen de ontvoerder :') ik dacht dat ze aan het rondlopen was *facepalm*]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (wiehie, ik ben hyperXD)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    jaimyhoi schreef:
    [Oja, Alison viel uit tegen de ontvoerder :') ik dacht dat ze aan het rondlopen was *facepalm*]


    (lol :p)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Moonly schreef:
    Marten Yusthin Kloster

    Ik schud mijn hoofd. 'Ik kom hier niet uit. Ontsnappen is onmogelijk, de ontvoerder haat mij, losgeld kan mijn moeder niet betalen. De enige manier om hier weg te komen is...' ik maak mijn zin niet af. Ik kijk naar het zwembad en heb de nijging om nogmaals erin te springen. Of keihard tegen het hek te rennen. Of een mes te pakken. Ik begin te rillen en sluit mijn ogen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Ik reageer straks als ik weer op mijn laptop ben. Ik was druk bezig met achter Tumblr zitten, Sam Thornton's twitcam bekijken en fangirlen. Ook was ik naar een festival gegaan. Dus vandaag had ik tenminste wat anders gedaan dan alleen maar Tumblen.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Hope Rhiannon Devlin
    'we komen er wel achter, ik beloof het,' zeg ik zacht. Ik voel dat Marten begint te rillen en ik sta snel op om een handdoek van één van de ligbedden af te halen. 'Het is niet heel warm, maar misschien is het een verbetering,' zeg ik terwijl ik de handdoek weer om hem heen sla en naast hem ga zitten.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    Ik vang de zak chips en open 'm, ik begin te eten en kijk dan naar James.
    "Dit is nog niet zo slecht," mompel ik.
    Het is wel oké, maar ik zou toch liever nu thuiszitten.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Marten Yusthin Kloster

    Ik probeer te glimlachen, maar dat mislukt. Met waterige ogen kijk ik Hope aan. 'Ik denk als ik ooit thuis kom dat mijn moeder teleurgesteld is. Niet dat ze niet om me geeft, maar ik kost veel geld en dat heeft ze niet.' zeg ik zacht. Niks boeide mij meer. Ik was een mislukkeling.

    James van Briel

    'Nee, maar het kan altijd beter.' zeg ik. Mijn zussen, broertje en mijn ouders zouden mijn filmpje zien! Ik stop weer een hand vol spekjes in mijn mond. Straks maar extra sporten dan, niet dat ik dat erg vind. Ik hou van sporten.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jade Nelson
    Toen ik hoorde dat mijn filmpje wél opgestuurd was, was ik blij. Ik was alleen, maar toch schreeuwde ik het uit, er was hoop dat ik hier uit zou komen, zónder zelf te hoeven ontsnappen! Pas later drong het tot me door dat Martens filmpje niet door was. Hij moet zich vast ongelofelijk kut voelen, dus ik besluit naar hem op zoek te gaan. Ik vind hem buiten, en ik ga langs hem en Hope zitten. 'Het spijt me voor je, Marten..' zeg ik zacht, en ik leg mijn hoofd op zijn schouder.

    Elan Smith
    Ik keek even op van de stem, maar verder boeide het mij niet. Ik deed niet eens moeite om een filmpje te maken, en diep vanbinnen wilde ik hier ook niet weg. Ik was gelukkig hier, ik had Naomi hier, en thuis had ik maar een stel vervelende kinderen in het weeshuis.