• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    quin98 schreef:
    [moet net eten , reageer daarna weer]


    [Okii]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    'Heey Danny, maak je maar klaar om weg te gaan, ik kom je zo ophalen'zeg ik en grijns even, ookal kan hij dat helemaal niet zien. Ik kijk het eiland even rond en stap dan de boot in.

    Danny

    "Eindelijk!" roep ik blij en kijk Drew aan.
    "Oké, we zien je zo." zeg ik en hang op. Ik ga aan de rand van het bed zitten en kijk Drew aan. "Weet jij of ik mag lopen? Of moet ik in die rolstoel blijven?" ik doe mijn hoofd schuin en kijk hem aan. Ik haal mijn hand even door mijn haar en wacht af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    Ik vaar gauw met de boot weg, we zullen wel door naar het eiland gaan. Als ik op het land ben ga ik gauw naar het ziekenhuis en zoek weer even naar Danny's kamer. We zouden zo wel even wat eten halen ondertussen en dat bij het eiland halen, als hij honger had tenminste.
    Andrew
    Ik haal mijn schouders op en stap daarna uit het bed. 'Ik ga het wel even vragen'zeg ik en loop rustig de kamer uit. Ik hou een zuster aan en vraag ernaar. Gelukkig zegt ze dat Danny mag lopen en ik grijns. 'Danku'zeg ik en zie net achter haar Austin verschijnen. 'Heey'zeg ik en hij glimlach even en begroet me daarna. We lopen samen de kamer van Danny in en ik grijns. 'Je mag lopen.'

    Danny

    Ik spring uit het bed en spring in Drew zijn armen.
    "Yes! En nu weg!" zeg ik breed glimlachend.
    "Oh, wacht eerst me fatsoenlijk aankleden en me spullen bij elkaar pakken." ik laat Drew los en begin alles te pakken en em aan te kleden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik grinnik en sla mijn armen even om me heen. Als hij zegt dat hij zich nog moet omkleden en zo laat ik hem weer los en hij doet hetzelfde bij mij. Ik grinnik even en kijk hem aan. Ondertussen kijk ik even of er nog wat spullen liggen en leg die dan bij elkaar. Als ik klaar ben ga ik naast Austin staan en wacht op Danny.

    Danny

    Ik zoek rond en kijk naar Drew.
    "Waar is het armbandje?" zeg ik en zoek in de lades. "Drew, het armbandje!" zeg ik en krijg tranen in mijn ogen. Ik mag hen niet kwijt zijn, het is zo een lief cadeau geweest van hem. Ik til het kussen op en kijk eronder, als hij er niet ligt kijk ik wild om me heen. De pijn in mijn buik negerend.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [xD moet ik doen dat die echt weg is? of dat die er gewoon ligt?]

    quin98 schreef:
    [xD moet ik doen dat die echt weg is? of dat die er gewoon ligt?]


    [Dat er ineens een arts binnen komt wandelen met zijn sieraden xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik kijk Danny aan. 'Doe even rustig'zeg ik en kijk om me heen. Ik kijk nog een keer in de lades en bijt op mijn lip. Waar kon dat ding nou zijn? Ik kijk naar Danny en bijt op mijn lip waarna ik mijn schouders ophaal. Ik kijk even om me heen en zie dan een arts de kamer inlopen. 'Ik heb nog wat dierbare spullen hier'zegt hij en houdt een zakje omhoog. Dat was alles wat die dus nog bij zich had tijdens de operatie. Ik grijns breed als de armband erin zit en pak het zakje aan. Ik haal met een big smile de armband eruit en loop naar Danny toe. Ik pak zijn arm en glimlach even. Ik doe zijn armband om en druk dan een kus op zijn lippen.

    Danny

    "OMG OMG!" Zeg ik en spring op en neer.
    "Danku danku danku!" ik laat Drew los en omhels de dokter even die me lachend van zich afduwt. Dan ren ik naar Drew en spring op zijn rug.
    "Het bandje!" zeg ik superblij en kijk naar mijn arm. Ik knuffel Drew vanaf zijn rug en hou ehm stevig vast.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik begin te lachen en sla mijn armen vanachter om Danny heen zodat ik hem een beetje vasthoud en draai me dan gauw om. Ik knuffel hem even en draai een kort rondje. Daarna zet ik hem weer op de grond en grijns. 'Gelukkig maar'zeg ik en glimlach even. Ik kijk even naar mijn eigen bandje en dan naar die van Danny. 'Zullen we maar gaan?'vraag ik daarna en kijk hem aan.
    [douchen]

    [Doucheze]

    Danny

    Ik knik en sta al bij de deur, met mijn spullen die ik snel pakte.
    "Austiepaustie en Drewiepewie." zeg ik lachend en draai even een rondje.
    Eindelijk uit dit ziekenhuis, ik vidn twee dagen echt te lang. Ik kan niet wachten en spring een beetje op en neer en wacht op de twee.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 18:52 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    Ik lach om Danny en geef hem een zacht tikje op zijn schouder. 'Doe je wel een beetje rustig? anders kan je zo weer terug hoor'zeg ik lachend en loop dan samen met Danny en Drew het ziekenhuis uit. 'Owja, wacht even'zeg ik en loop gauw weg om wat pizza's te halen, anders hadden we alsnog nik om te eten.

    Danny

    Ik knik en kijk hoe Austin wegloopt.
    "Waarom grijnsde je zo toen je zei dat ik gewoon mocht lopen?" vraag ik nieuwsgierig aan Drew en sla mijn armen om zijn hals. Dan kijk ik hem aan met een superschattige vragende blik.
    Ik streel even in Drew zijn nek en glimlach dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.