• Het gebeurd dagelijks. Ontvoering. En in het meeste geval kinderen. Waar Gaan die kinderen dan heen?

    In dit mysterieuze geval naar een sekte. De sekte heeft zulke strikte regels dat je ze bij het minste overtreed. En dan wordt je afgevoerd naar het onbekende spierwitte compartinent. Niemand weet wat daar gebeurd. Maar als je er geweest bent kan je niet meer terug. Dan ben je gehersenspoeld, tot je achtiende slaaf bij de sekte om dan zelf leider te worden.



    Welke rollen zijn er?

    Tien meisjes (tussen 12 en 18) 2 vrij!:
    -Bagoly met Esmée Nynke Prideaux
    -
    -Reyna met Spencer Elle Bellisario
    -Carmenta met Rosalie Jane Aves
    -
    -Coockies met Miley Amy Campbell
    -MyDreamStory met Zarantha Cecillia Grantino
    -Naomia met Karin Felicia Millens.
    -Gallymogger met Ophelia Alfie D'Auvêrte
    -Europe met Serena Iris Mattews


    Tien jongens (tussen 12 en 18):

    -BlueHope met Christian Elroy Lynch
    -Carmenta met Ryan Samuel McBenneth
    -Y0L0 met Jayden 'Jay' Ken Cramer
    -Realist met Andrew Simons
    -Reyna met Holden Julian Daugherty
    -RockThisShit met Ethan Smith
    -Gallymogger met Harvey Finn Van Bernicië
    -
    -
    -


    Twee hersenspoelers (20+) VOL!:

    -Realist met Liam Drew Anderson
    -Coockies met jennifer Jones



    Proefrollen:
    -Ademir met Luca Ayan Basilio



    Wat zijn de RPG regels?

    -Maximaal 2 personages per persoon
    -Minimum 6 zinnen per keer schrijven.
    - esprekken OOC worden tussen haakjes gezet
    -Zet altijd duidelijk bovenaan welk personage je bent.
    -Bij 3 keer het overtreden van de regels word je rol gewist en komt die rol opnieuw vrij.
    -De laatste die in het topic reageerd opend het volgend topic. (tenzij anders vermeld)
    -De titel van elk topicmoet zijn The White Panel [RPG en nummer van het rpg]
    -Als je gehersenspoeld bent ben je een soort dood en wordt je rol ook verwijderd, maar het is niet verboden een nieuwe aan te maken!
    -Schelden mag alleen IC!
    -16+ toegestaan.

    (Dit topic is opgericht door IIlumination en doorgegeven aan Bagoly voor vragen kun je bij Bagoly terecht)

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 7:17 ]


    everything, in time

    Lahey --> Reyna


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aangepast, dankje (:


    everything, in time

    Andrew Simons

    'Welke kant eerst op? We moeten wel echt uitkijken voor die bewapende bewaking, ik heb liever geen kogel door mijn lede- eh..' Ik kijk naar links en dan naar rechts en kies toch voor links. 'Kom.' Aan haar hand trek ik haar mee naar de linker gang en kijk om een hoekje. 'Alles veilig.' Grijns ik en loop met Esmée de gang door. Er zijn verschillende deuren met naambordjes erop die aan moeten geven waar de kamer voor dient.

    Spencer Elle Bellisario
    'Meer is niet van toepassing. We hebben een kamer die we meer als 'winkel' beschouwen. Gedraag jij je goed dan krijg je punten. Die punten kun je inwisselen voor kleren of andere 'luxe' producten,' legt Liam uit. Hij haalt zijn schouders op en wrijft in zijn ogen, alsof hij vermoeid is.
    'En wat als je je niet goed gedraagt?' vraag ik voorzichtig. Ik had een keer gelezen dat sommige sektes zelf iemand vermoorden als die zich niet aan de regels uit. Ik bijt op mijn lip. Ik hoop dat dat hier niet zo het geval is. 'In ieder geval, bedankt voor de rondleiding,' zeg ik. Mijn gedachten dwalen weer af naar thuis waardoor ik weer een brok in mijn keel krijg.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Esmée Nynke Prideaux
    Terwijl ik nog diep aan het nadenken ben over het woord, pakt Andrew ineens mijn hand en trekt me mee de linker gang op.
    'Alles veilig,' zegt hij en grijnst, nog altijd met mijn hand in de zijne.
    Ik kijk links en rechts van me, om de bordjes te kunnen lezen. Badkamer, werkkamer, waskamer.. Waar zijn we in godsnaam belandt?
    'Het lijkt wel alsof het de bedoeling is dat we hier blijven wonen. Mais Andrew, ik wil hier niet voor altijd blijven en ik neem aan jij ook niet.' Het idee alleen al beangstigt me en ik knijp onbewust stevig in zijn hand.


    everything, in time

    Andrew Simons

    'Het lijkt wel alsof het de bedoeling is dat we hier blijven wonen. Mais Andrew, ik wil hier niet voor altijd blijven en ik neem aan jij ook niet.' Ongemerkt word ik ook serieuzer. 'nee inderdaad.' Ik knijp zacht in haar hand om haar gerust te stellen. 'Maar we komen hier wel weg.' Ik zeg het voor ons beide. Om ook mijzelf gerust te stellen.

    Liam Drew Parker

    'En wat als je je niet goed gedraagt?' Ik zucht even vermoeid en geiriteerd. 'Dan worden er maatregelen genomen.' antwoord ik afwijkend. Ze is even stil. 'In ieder geval, bedankt voor de rondleiding,' Ik knik zakenlijk. 'Ik zie je vast nog wel weer eens maar ik moet de watertank bij vullen.'

    [Ohmy, I'M SOOOOOOOOOO SORRY, samenvatting? Ik had geen idee dat we waren begonnen o-o]

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 22:10 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Spencer Elle Hastings
    Er komt een vermoeide en geïrriteerde zucht over Liam's lippen. 'Dan worden er maatregelen genomen'. Ik bijt op mijn lip en knik waarna ik mijn ogen neersla. 'Ik zie je vast nog wel weer eens maar ik moet de watertank bij vullen,' zegt hij dan. Watertank, yeah right. Hij wil gewoon van me af. 'Dan ga ik maar proberen de weg terug te vinden naar mijn kamer,' mompel ik om me vervolgens om te draaien en de andere, en hopelijk ook de goede, kant op te lopen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    @ MyDreamStory > iedereen is nu bij de sekte. Vrijwel iedereen is op hun kamer, alleen Liam en Spencer zijn ergens anders en Andrew dwaalt samen met Esmée rond. (:

    Esmée Nynke Prideaux
    'Nee, inderdaad,' zegt ook Andrew een stuk serieuzer. Ik voel hem geruststellend in mijn hand knijpen en vraag me af of het deze hele situatie is, die er voor zorgt dat we nu al zo close zijn. Aangezien ik normaal niet zomaar iemands handen vast zou houden.
    'Maar we komen hier wel weg.' Ik kijk Andrew even sceptisch aan, gelooft hij dat zelf wel? Dan spits ik mijn oren.
    'Volgens mij hoor ik voetstappen,' fluister ik en verschuil me een beetje achter hem.



    [ Dat mag best Spencer zijn als je wilt. (: ]


    everything, in time

    [Kan, maar dan zitten jullie wel een tijdje vast want kan pas na half 8 weer reageren]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nou, Soof is nu toch niet online.
    Ik zeg dat het mag, het moet niet, maar ik zag dat je personage nu alleen was. :3


    everything, in time

    [Kan ook terug Fee zijn. ^^ Ik verveel me. En ik kijk zo half en half ATLA.]


    help

    [ Oh dat mag van mij ook hoor. ^^ ]


    everything, in time

    Ophelia Alfie D'Auverte.
    Nadat Fee wat rond had gelopen in waar ze ook waren, loopt ze terug naar haar kamer. Het bloed is van haar been gewassen en ze heeft zo goed en zo kwaad als ze kon de wondjes een beetje verzorgd. Haar leggings had ze ergens in een of andere vuilnisbak gepropt. "Nous obtenons des autre vêtements, où quoi alors?" mompelt ze bij zichzelf. "Oh, hallo," zegt ze dan wanneer ze de anderen ziet.


    help

    (Ik verveel me D: waar moet ik met Luca heen? ^^ )


    Rise and rise again until lambs become lions