• Het gebeurd dagelijks. Ontvoering. En in het meeste geval kinderen. Waar Gaan die kinderen dan heen?

    In dit mysterieuze geval naar een sekte. De sekte heeft zulke strikte regels dat je ze bij het minste overtreed. En dan wordt je afgevoerd naar het onbekende spierwitte compartinent. Niemand weet wat daar gebeurd. Maar als je er geweest bent kan je niet meer terug. Dan ben je gehersenspoeld, tot je achtiende slaaf bij de sekte om dan zelf leider te worden.



    Welke rollen zijn er?

    Tien meisjes (tussen 12 en 18) 2 vrij!:
    -Bagoly met Esmée Nynke Prideaux
    -
    -Reyna met Spencer Elle Bellisario
    -Carmenta met Rosalie Jane Aves
    -
    -Coockies met Miley Amy Campbell
    -MyDreamStory met Zarantha Cecillia Grantino
    -Naomia met Karin Felicia Millens.
    -Gallymogger met Ophelia Alfie D'Auvêrte
    -Europe met Serena Iris Mattews


    Tien jongens (tussen 12 en 18):

    -BlueHope met Christian Elroy Lynch
    -Carmenta met Ryan Samuel McBenneth
    -Y0L0 met Jayden 'Jay' Ken Cramer
    -Realist met Andrew Simons
    -Reyna met Holden Julian Daugherty
    -RockThisShit met Ethan Smith
    -Gallymogger met Harvey Finn Van Bernicië
    -
    -
    -


    Twee hersenspoelers (20+) VOL!:

    -Realist met Liam Drew Anderson
    -Coockies met jennifer Jones



    Proefrollen:
    -Ademir met Luca Ayan Basilio



    Wat zijn de RPG regels?

    -Maximaal 2 personages per persoon
    -Minimum 6 zinnen per keer schrijven.
    - esprekken OOC worden tussen haakjes gezet
    -Zet altijd duidelijk bovenaan welk personage je bent.
    -Bij 3 keer het overtreden van de regels word je rol gewist en komt die rol opnieuw vrij.
    -De laatste die in het topic reageerd opend het volgend topic. (tenzij anders vermeld)
    -De titel van elk topicmoet zijn The White Panel [RPG en nummer van het rpg]
    -Als je gehersenspoeld bent ben je een soort dood en wordt je rol ook verwijderd, maar het is niet verboden een nieuwe aan te maken!
    -Schelden mag alleen IC!
    -16+ toegestaan.

    (Dit topic is opgericht door IIlumination en doorgegeven aan Bagoly voor vragen kun je bij Bagoly terecht)

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 7:17 ]


    everything, in time

    [Hij kan langskomen bij Fee? ^^]


    help

    (Oké, en waar is Fee? :'D)


    Rise and rise again until lambs become lions

    [In haar kamer. xd]


    help

    [Wow, wat heb ik allemaal gemist en waar kan ik naartoe met Karin? :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Luca Ayan Basilio
    Nadat ik zuchtend tot de conclusie was gekomen dat een ontsnappingsplan niet op één, twee, drie tot stand kwam, besloot ik om mijn benen eens uit te strekken. 'Ik ga even wat wandelen.' Zei ik tegen Karin en Serena, waarna ik de deur uitliep. Ik wist niet echt waar naartoe, maar op deze manier kon ik natuurlijk wel het gebouw helemaal in me opnemen en zo een plan bedenken. Ik besloot rechts te gaan en kwam meteen enkele deuren tegen, waar bordjes op stonden. Voorraadkast, Badkamer, Kantoor etc. Ik werd nieuwsgierig door de laatste en legde mijn hand op de deurklink, maar kwam tot de vaststelling dat deze deur muurvast zat. Ik duwde en trok er nog een tijdje tegen, maar hij kwam niet in beweging waardoor ik verder liep en een open deur tegenkwam. Ik gluurde langs de rand en tot mijn grote verbazing zat er een bekend meisje op het bed. 'Hoe is het met je benen?' Grijnsde ik terwijl ik leunde tegen de deur en naar Fee keek.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 18:25 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ophelia Alfie D'Auvèrte.
    "Hoe is het met je benen?" zegt plotseling een stem, nadat Ophelia was gaan neerzitten op de rand van haar bed.
    "Luca!" roept ze gemeend blij uit. Ze staat op en loopt naar hem toe. "Het ziet er beter uit. Denk ik," zegt ze, met een zwakke poging tot een glimlach. "Waarom zijn we hier, maudit?" vloekt ze, een beetje zachtjes. "Wij zitten hier maar en er is niemand die ons iets van onze verschuldigde uitleg komt brengen."


    help

    [Wie wilt met Serena praten?]


    That is a perfect copy of reality.

    [Karin zit bij Serena op de kamer en ik heb ook niks te doen. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Luca Ayan Basilio
    'Luca!' Roept ze blij uit, waarna ze daarna naar me toe loopt en een poging doet om te glimlachen, 'Het ziet er beter uit. Denk ik.' Zegt ze wijzend op haar benen en ik laat mijn blik glijden naar haar benen waar je nog steeds duidelijk het bloed kan zien en de krassen. 'Nou, volgens mij doet dat toch nog een beetje pijn.' Glimlach ik waarna ik haar kamer inloop en de kamer wat bekijk. 'Waarom zijn we hier, maudit?' Vloekt ze opeens, waardoor ik verbaasd naar haar kijk, 'Wij zitten hier maar en er is niemand die ons iets van onze verschuldigde uitleg komt brengen.' Ik haal mijn schouders op en loop daarna naar het bed waarop ze daarjuist zat en laat me er vervolgens op vallen,'Ik hoop dat ze het snel zullen zeggen, en anders gaan we gewoon zelf op onderzoek uit.' Zeg ik terwijl ik mijn armen onder mijn hoofd leg en haar zo aankijk.


    Rise and rise again until lambs become lions

    Naomia schreef:
    [Karin zit bij Serena op de kamer en ik heb ook niks te doen. :Y)]

    [Met elkaar praten:Y)]


    That is a perfect copy of reality.

    Ophelia Alfie D'Auvèrte.
    Ophelia knikt even kort en gebaart dan even lichtjes naar Esmée en Andrew. "Dit zijn mijn kamergenoten, Esmée en Andrew," zegt ze. Ze had hun namen opgevangen toen ze met elkaar aan het praten waren. "Ik ben trouwens Ophelia," zegt ze plots tegen hen, nadat ze zich herinnert dat ze zich nog niet had voorgesteld.


    help

    Europe schreef:
    (...)
    [Met elkaar praten:Y)]


    [Yep, is goed, you can start. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Sorry, sorry, sorry! Heb je het echt druk gehad, en ben ook nog eens ziek, maar heb het dus niet helemaal meer gevolgd :S Waar kan ik inspringen met Jayden?]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Waar kan ik heen met Spencer?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Je kunt ons nog altijd tegenkomen, staat nog open. ^^ ]


    everything, in time