• Het gebeurd dagelijks. Ontvoering. En in het meeste geval kinderen. Waar Gaan die kinderen dan heen?

    In dit mysterieuze geval naar een sekte. De sekte heeft zulke strikte regels dat je ze bij het minste overtreed. En dan wordt je afgevoerd naar het onbekende spierwitte compartinent. Niemand weet wat daar gebeurd. Maar als je er geweest bent kan je niet meer terug. Dan ben je gehersenspoeld, tot je achtiende slaaf bij de sekte om dan zelf leider te worden.



    Welke rollen zijn er?

    Tien meisjes (tussen 12 en 18) 2 vrij!:
    -Bagoly met Esmée Nynke Prideaux
    -
    -Reyna met Spencer Elle Bellisario
    -Carmenta met Rosalie Jane Aves
    -
    -Coockies met Miley Amy Campbell
    -MyDreamStory met Zarantha Cecillia Grantino
    -Naomia met Karin Felicia Millens.
    -Gallymogger met Ophelia Alfie D'Auvêrte
    -Europe met Serena Iris Mattews


    Tien jongens (tussen 12 en 18):

    -BlueHope met Christian Elroy Lynch
    -Carmenta met Ryan Samuel McBenneth
    -Y0L0 met Jayden 'Jay' Ken Cramer
    -Realist met Andrew Simons
    -Reyna met Holden Julian Daugherty
    -RockThisShit met Ethan Smith
    -Gallymogger met Harvey Finn Van Bernicië
    -
    -
    -


    Twee hersenspoelers (20+) VOL!:

    -Realist met Liam Drew Anderson
    -Coockies met jennifer Jones



    Proefrollen:
    -Ademir met Luca Ayan Basilio



    Wat zijn de RPG regels?

    -Maximaal 2 personages per persoon
    -Minimum 6 zinnen per keer schrijven.
    - esprekken OOC worden tussen haakjes gezet
    -Zet altijd duidelijk bovenaan welk personage je bent.
    -Bij 3 keer het overtreden van de regels word je rol gewist en komt die rol opnieuw vrij.
    -De laatste die in het topic reageerd opend het volgend topic. (tenzij anders vermeld)
    -De titel van elk topicmoet zijn The White Panel [RPG en nummer van het rpg]
    -Als je gehersenspoeld bent ben je een soort dood en wordt je rol ook verwijderd, maar het is niet verboden een nieuwe aan te maken!
    -Schelden mag alleen IC!
    -16+ toegestaan.

    (Dit topic is opgericht door IIlumination en doorgegeven aan Bagoly voor vragen kun je bij Bagoly terecht)

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 7:17 ]


    everything, in time

    [Die zijn nu toch bij Ophelia en Luca?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [What did I missed?]

    [ Nee, Andrew en Esmée zijn op de gangen. Luca en Ophelia zijn op Ophelia's kamer.

    @ Soof, je hebt niets gemist. Alleen ik heb nog een reactie op je gegeven, maar misschien dat Spencer daar nog tussen komt. ^^ ]


    everything, in time

    Serena Iris Mattews
    'En toen waren we weer met z'en twee' zeg ik als Luca de deur uit is. 'Ik vind deze kamer lelijk, jij?' zeg ik tegen Karin. Karin was de enigste hier die ik een beetje vertrouwde. 'En wat is dit eigelijk?' vroeg ik toen. 'Waar zijn we heen gebracht?' Ik wist bijna zeker dat zij het antwoord daarop ook niet zou weten, maar ik kon het gewoon niet laten om het te vragen. 'Sorry voor al mijn vragen, maar ik moet ze gewoon aan iemand stellen, en aangezien jij de enigste persoon hier bent, ben jij mijn slachtoffer' zeg ik zachtjes grinnikend.


    That is a perfect copy of reality.

    Rosali Jane Aves.

    Ik zuchtte en keek rond, allemaal new bee's. Ik zuchtte en liep de hoek om waardoor ik tegen iemand aanbotste. 'Godsamme.' riep ik toen ik naar achteren viel en op de grond belandde.
    Ik opende mijn ogen en keek tegen een jongen aan en zuchtte.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Karin Felicia Millens.

    Ik grinnik. 'Maakt nie uit, vragen zijn er om gesteld te worden is het niet? Maar of ik er een antwoord op kan geven is een tweede.' zeg ik dan n grinnik weer even en kijk haar dan aan. 'Hmmmm, het is niet heel lelijk, het is toch best luxe, misschien niet het allermooiste, maar we hebben wel wat luxe.' zeg ik dan en haal mijn schouders op en kijk de kamer nog eens rond, heel lelijk is hij niet. 'En op je andere vragen, ik wet niet waar we zijn, wat dit is, wat ze met ons gaan doen, ik weet net zoveel als jij, in pricipe niks dus.' zeg ik dan uchtend en laat me achterover vallen op het bed. 'Maar we redden ons wel, dat weet ik zeker en ik ben er voor je.' zeg ik dan en kijk Serena aan terwijl ik nog steeds half op het bed lig en glimlach even geruststelend naar haar.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ethan Smith

    Ik liep door de gangen en dacht een beetje na over de situatie waarin we nu allemaal waren beland. Ik blijf een tijdje naar de grond kijken maar voel dan iemand tegen me aan knallen. Het was een meisje 'Godsamme' riep ze nog terwijl ze op de grond viel. 'Sorry, ik zag je niet ik was even ergens anders met me hoofd.' Ik zak een stukje door mijn knieën en geef haar een hand om haar overeind te helpen.


    Shit Could Be Worse.

    Rosali Jane Aves.

    'Sorry, ik zag je niet ik was even ergens anders met me hoofd.' Zegt hij dan en hij zakt een stukje door zijn knieen waarna hij me overeind helpt. Ik glimlach even. 'Bedankt.' zei ik toen en nam een moment om hem in me op te nemen.
    Zoals altijd had ik een ondeugende twinkeling in mijn ijsblauwe ogen, een mysterieuze. Ik lachte even charmant naar de jongen, het was zonder bijbedoelingen. 'Het is ook deels mijn schuld, ik had uit moeten kijken.' Zei ik toen en liet zijn hand los.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [@Leen, Ja ik vind het goed dan reageer ik daarna er wel weer op. We moeten ook even een betere verhaallijn bedenken]

    [Dat is precies waar ik ook al aan dacht! Ik heb het topic overgedragen gekregen, maar ben wel een beetje in het 'diepe'gegooid, omdat er geen enkele verhaallijn is. Dus als iemand ideeën heeft zou ik die heel graag horen!]


    everything, in time

    ( Een ontsnapping? Proeven die woorden gedaan? Een enorme strijd onderling? )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Dat zijn wel goede ideeën, maar we hebben maar twee hersenspoelers en die kunnen dat echt niet allemaal alleen aan. Dan zouden we een paar vrijwilligers moeten hebben die dan gehersenspoeld worden en dan de sekte steunen, dat zij dat min of meer als hun huis zien. ]


    everything, in time

    Ethan Smith

    Als ze weer staat vallen haar ijsblauwe ogen me meteen op.
    Ze glimlacht even naar me. 'Bedankt' Zegt ze dan. Het is een paar seconden stil dan lacht ze weer. 'Het is ook deels mijn schuld,ik had uit moeten kijken.' Ik glimlach. 'Dus, wil je misschien een stukje lopen?' Ik gebaar naar het kleine deurtje aan het einde van de gang. 'We moeten wel zorgen dat we niet gezien worden.' Zeg ik met een geheimzinnige blik.


    Shit Could Be Worse.

    ( Rosali en Ryan zijn daar al sinds zij baby en 4 zijn geloof ik.. zoiets. xd )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Oke dus Liam kent ze dan al heel lang? Dan kunnen ze bijvoorbeeld een betere band hebben met elkaar en meer over hem weten?]