• Het gebeurd dagelijks. Ontvoering. En in het meeste geval kinderen. Waar Gaan die kinderen dan heen?

    In dit mysterieuze geval naar een sekte. De sekte heeft zulke strikte regels dat je ze bij het minste overtreed. En dan wordt je afgevoerd naar het onbekende spierwitte compartinent. Niemand weet wat daar gebeurd. Maar als je er geweest bent kan je niet meer terug. Dan ben je gehersenspoeld, tot je achtiende slaaf bij de sekte om dan zelf leider te worden.



    Welke rollen zijn er?

    Tien meisjes (tussen 12 en 18) 2 vrij!:
    -Bagoly met Esmée Nynke Prideaux
    -
    -Reyna met Spencer Elle Bellisario
    -Carmenta met Rosalie Jane Aves
    -
    -Coockies met Miley Amy Campbell
    -MyDreamStory met Zarantha Cecillia Grantino
    -Naomia met Karin Felicia Millens.
    -Gallymogger met Ophelia Alfie D'Auvêrte
    -Europe met Serena Iris Mattews


    Tien jongens (tussen 12 en 18):

    -BlueHope met Christian Elroy Lynch
    -Carmenta met Ryan Samuel McBenneth
    -Y0L0 met Jayden 'Jay' Ken Cramer
    -Realist met Andrew Simons
    -Reyna met Holden Julian Daugherty
    -RockThisShit met Ethan Smith
    -Gallymogger met Harvey Finn Van Bernicië
    -
    -
    -


    Twee hersenspoelers (20+) VOL!:

    -Realist met Liam Drew Anderson
    -Coockies met jennifer Jones



    Proefrollen:
    -Ademir met Luca Ayan Basilio



    Wat zijn de RPG regels?

    -Maximaal 2 personages per persoon
    -Minimum 6 zinnen per keer schrijven.
    - esprekken OOC worden tussen haakjes gezet
    -Zet altijd duidelijk bovenaan welk personage je bent.
    -Bij 3 keer het overtreden van de regels word je rol gewist en komt die rol opnieuw vrij.
    -De laatste die in het topic reageerd opend het volgend topic. (tenzij anders vermeld)
    -De titel van elk topicmoet zijn The White Panel [RPG en nummer van het rpg]
    -Als je gehersenspoeld bent ben je een soort dood en wordt je rol ook verwijderd, maar het is niet verboden een nieuwe aan te maken!
    -Schelden mag alleen IC!
    -16+ toegestaan.

    (Dit topic is opgericht door IIlumination en doorgegeven aan Bagoly voor vragen kun je bij Bagoly terecht)

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 7:17 ]


    everything, in time

    Rosali Jane Aves.

    Ik haal mijn schouders op. 'Ik ga wel.' zei ik toen en liep richting de deur om vervolgens weer door het smalle gangetje naar binnen te gaan.
    Ik was hier al mijn leven lang en had ieder hoekje, ieder gaatje al ontdekt. Ik kon soms wel eens verdwijnen..maar ach. Ik trok Ethan een stukje mee maar liep toen door. Ik opende voorzichtig de deur zodat niemand ons zou zien. Ik zuchtte. Het was echt enorm irritant hoe het net was gelopen. Ethan was een jaar jonger dan ik was en ik mocht hem echt wel, maar hij was jong, misschien daarom zijn reactie?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Spencer Elle Bellisario
    Nadat ik was weglopen bij Liam ben ik door het gebouw gaan dwalen, opzoek naar een eventuele uitgang. Maar helaas zie ik niks. De enige gangen die naar buiten zouden kunnen leiden worden bewaakt. Mijn blik glijdt omhoog, naar de luchtschachten. Ik zou nog altijd zo kunnen proberen te ontsnappen. Langzaam aan begin ik weer terug te lopen naar mijn kamer maar hoe dichterbij ik kom, hoe meer in paniek ik raak. Wat als ik hier nooit uit weet te komen? Dan zie ik mijn voetbalteam nooit meer, net als mijn vrienden, vriendinnen en familie. Zelfs mijn irritant broer mis ik nu al en die verveelde jongens uit mijn klas. Voor ik het weet ben ik door mijn benen gezakt en beginnen de tranen over mijn wangen te stromen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam Oliver Anderson

    Ik heb mijn muts van mijn kamer gehaald en trek die over mijn hoofd terwijl ik door de gangen loop. Ik stop met lopen als ik Spencer zie. Ze zit op de grond en aan haar houding en schokkende schouders is te zien dat ze huild. Lief zijn Liam! spreek ik mezelf toe en loop voorzichtig naar haar toe. Ik laat me langs de muur naast haar zakken en leg een hand op haar arm. 'Hey' Zeg ik zacht,

    Spencer Elle Bellisario
    Ik schrik op als ik een hand op mijn arm voel. 'Hey,' zegt een stem zacht. Ik kijk opzij en als ik zie dat het Liam is veeg ik snel mijn tranen weg. 'Er is niks,' mompel ik met een onvaste stem. Veel zin om dat te zeggen heeft het waarschijnlijk niet. Zelfs nu kan hij nog aan me zien dat ik gehuild heb. Het is even stil waardoor mijn gedachten automatisch weer naar mijn familie gaan en de tranen weer over mijn wangen beginnen te lopen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam Oliver Anderson

    'Er is niks,' Ik glimlach flauwtjes. 'Ik zei ook niet dat er wat was.' Mompel ik. Ik blijf rustig zitten en kijk naar haar. 'Maar als er wel iets is hoop ik dat ik iets voor je kan doen.' Voeg ik er zachtjes aan toe.

    Spencer Elle Bellisario
    'Ik zei ook niet dat er wat was,' mompelt Liam. 'Maar als er wel iets is hoop ik dat ik iets voor je kan doen,' voegt hij er zacht aan toe. Ik zucht even en veeg voor de tweede keer mijn tranen weg. 'Het enige wat je zou kunnen doen is zorgen dat ik hier weg kom,' antwoord ik zacht waarna ik mijn knieën optrek en mijn armen er om heen sla.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam Oliver Anderson

    'Het enige wat je zou kunnen doen is zorgen dat ik hier weg kom,' Ik zucht en wrijf over mijn voorhoofd. 'Je weet dat ik dan niet kan doen.' Mompel ik. 'Ik heb geen keuze.'

    Spencer Elle Bellisario
    'Je weet dat ik dat niet kan doen. Ik heb geen keuze,' mompelt Liam. Ik bijt op mijn lip en hou mijn blik op de grond gericht. 'Dan vind ik zelf wel een manier,' zeg ik zacht. 'En je hebt altijd een keuze,' mompel ik er achteraan. Ik zucht zachtjes en vouw mijn armen steviger rond mijn knieën.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam Oliver Anderson

    'Dan vind ik zelf wel een manier,' Zegt ze zachtjes. 'En je hebt altijd een keuze,' Voegt ze erachter aan. Ze zucht en slaat haar armen steviger rond haar knieën. 'Er zijn... Dingen waardoor ik niet vrijwillig kan handelen maar als er iets is waardoor ik je verblijf hier prettiger kan maken. Dan doe ik alles om het voor elkaar te krijgen.'

    Spencer Elle Bellisario
    'Er zijn... Dingen waardoor ik niet vrijwillig kan handelen maar als er iets is waardoor ik je verblijf hier prettiger kan maken. Dan doe ik alles om het voor elkaar te krijgen'.
    Ik kijk Liam verbaasd aan. 'Waarom zou je dat doen?' vraag ik verward. 'Je kent me niet eens goed'. Ik bijt op mijn lip en kijk weer naar de grond. 'Denk je dat je mijn iPod terug kan krijgen?' vraag ik na een paar seconden stilte. 'Ze hadden die afgepakt toen eh jeweetwel'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam Oliver Anderson.

    'Ze hadden die afgepakt toen eh jeweetwel' Ik knik begrijpend. Dan sta ik op. 'Kom.' Ik steek mijn hand uit. 'Dan laat ik zien waar we alle in beslag genomen spullen bewaren.' Ik help haar overeind. 'Dan gaan we samen je I-pod halen'

    Spencer Elle Bellisario
    Liam staat op. 'Kom,' zegt hij terwijl hij zijn hand uitsteekt. 'Dan laat ik zien waar we alle in beslag genomen spullen bewaren'. Ik knik en pak zijn uitgestoken hand vast waarna hij me overeind trekt. 'Dan gaan we samen je iPod halen'. Weer knik ik. 'Je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn vraag van waarom je mij zou helpen,' zeg ik aarzelend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Reyna --> Khione


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    bump.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Eheh, en dood was de RPG


    Shit Could Be Worse.