• Het gebeurd dagelijks. Ontvoering. En in het meeste geval kinderen. Waar Gaan die kinderen dan heen?

    In dit mysterieuze geval naar een sekte. De sekte heeft zulke strikte regels dat je ze bij het minste overtreed. En dan wordt je afgevoerd naar het onbekende spierwitte compartinent. Niemand weet wat daar gebeurd. Maar als je er geweest bent kan je niet meer terug. Dan ben je gehersenspoeld, tot je achtiende slaaf bij de sekte om dan zelf leider te worden.



    Welke rollen zijn er?

    Tien meisjes (tussen 12 en 18) 2 vrij!:
    -Bagoly met Esmée Nynke Prideaux
    -
    -Reyna met Spencer Elle Bellisario
    -Carmenta met Rosalie Jane Aves
    -
    -Coockies met Miley Amy Campbell
    -MyDreamStory met Zarantha Cecillia Grantino
    -Naomia met Karin Felicia Millens.
    -Gallymogger met Ophelia Alfie D'Auvêrte
    -Europe met Serena Iris Mattews


    Tien jongens (tussen 12 en 18):

    -BlueHope met Christian Elroy Lynch
    -Carmenta met Ryan Samuel McBenneth
    -Y0L0 met Jayden 'Jay' Ken Cramer
    -Realist met Andrew Simons
    -Reyna met Holden Julian Daugherty
    -RockThisShit met Ethan Smith
    -Gallymogger met Harvey Finn Van Bernicië
    -
    -
    -


    Twee hersenspoelers (20+) VOL!:

    -Realist met Liam Drew Anderson
    -Coockies met jennifer Jones



    Proefrollen:
    -Ademir met Luca Ayan Basilio



    Wat zijn de RPG regels?

    -Maximaal 2 personages per persoon
    -Minimum 6 zinnen per keer schrijven.
    - esprekken OOC worden tussen haakjes gezet
    -Zet altijd duidelijk bovenaan welk personage je bent.
    -Bij 3 keer het overtreden van de regels word je rol gewist en komt die rol opnieuw vrij.
    -De laatste die in het topic reageerd opend het volgend topic. (tenzij anders vermeld)
    -De titel van elk topicmoet zijn The White Panel [RPG en nummer van het rpg]
    -Als je gehersenspoeld bent ben je een soort dood en wordt je rol ook verwijderd, maar het is niet verboden een nieuwe aan te maken!
    -Schelden mag alleen IC!
    -16+ toegestaan.

    (Dit topic is opgericht door IIlumination en doorgegeven aan Bagoly voor vragen kun je bij Bagoly terecht)

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 7:17 ]


    everything, in time

    Rosali Jane Aves.

    Hij zegt niks en kijkt me alleen aan. Ik wacht geduldig af, als het iets is wat ik hier heb geleerd is het geduld hebben.
    Hij brengt zijn hand langzaam naar mijn kin en houd die vast tussen zijn duim en wijsvinger. Zijn gezicht komt steeds dichterbij, ik had niet verwacht dat dit zo makkelijk zou gaan verlopen. Als ik zijn lippen op die van mij voel grijns ik en voel dat hij schokt. Ik leg mijn ene hand in zijn nek en zoen met zachtjes maar gepassioneerd terug terwijl ik langzaam mijn ogen sluit.
    Ik sluit de zoen rustig af en haal mijn lippen een centimeter van hem af. 'En waar had ik dat aan te danken?' fluisterde ik tegen zijn lippen aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    'Ethan smith'

    'En waar had ik dat aan te danken?' fluisterd ze. 'Uhm.. laat het' ik frons mijn wenkbrauwen en laat los. Dan sta ik op. 'Sorry, ik liet me even gaan.' Om van onderwerp te wisselen verzin ik snel iets anders. 'Wil je niet terug trouwens?'
    Ik kijk om me heen en dan weer naar Rosali.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 20:47 ]


    Shit Could Be Worse.

    Rosali Jane Aves.

    Ik zuchtte maar was te nieuwsgierig dat ik zijn pols pakte. 'Waar had ik dit aan te danken?' Herhaal ik dan zachtjes. 'En nee..ik wil nog niet terug. Ik had het fijn hier. ' zeg ik dan zchtjes.
    Mijn blik boort in zijn ogen en ik kan rr niks uit opmaken. 'Eaarom liet je je gaan. '
    Domme vraag. Ik lokte het wel een beetje uitt.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ethan Smith

    'Waar had ik dit aan te danken?' Herhaalt ze. 'En nee..ik wil nog niet terug. Ik had het fijn hier, ' zegt ze dan. 'En waarom liet je je gaan. '
    'Okey, dat vraag je aan mij, Mevrouw de verleidster?'
    Ik draai me om en zucht diep. 'Goed, dus je wilt helemaal niet terug? Of heb ik dat nu ook weer verkeerd begrepen.'


    Shit Could Be Worse.

    Rosali Jane Aves.

    'Okey, dat vraag je aan mij, mevrouw de verleidster?'
    Hij draait zich om en zucht diep. Ik voelde me schuldig. 'Het spijt me.' mompel ik dan en sta op. 'Goed, dus je wilt helemaal niet terug? Of heb ik dat nu ook weer verkeerd begrepen.' Ik kijk hem aan. 'Laat maar, laten we terug gaan.' zeg ik en bijt op mijn lip.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Luca Ayan Basilio
    'Ik lijk wel een invalide die in een rolstoel thuishoort.' Moppert ze en ik kijk nog steeds naar haar benen die verpakt zijn en nu beginnen te wiebelen. 'Een doodnormale danku zou ook hebben volstaan.' Mompel ik terwijl ik daarna zenuwachtig wordt van haar bungelende benen. 'Oh alsjeblieft zit stil.' En ik verplaats mijn hand naar haar benen om deze af te laten remmen. Daarna voel ik opnieuw mijn hoofd bonken en kijk ik over m'n schouder heen naar mijn spiegelbeeld en mijn blik valt op mijn bloedende lip en de beurze blauwe plek naast mijn rechteroog. 'Mij hebben ze ook goed getrakteerd.' Mompel ik terwijl ik daarna van de wastafel spring en mijn hand wat nat maakt en over mijn lip wrijf terwijl ik pijnlijke grimassen trek.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 20:38 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ethan Smith

    'Het spijt me.' zegt ze en staat op. 'Laat maar, laten we terug gaan.'
    Ik draai me weer om en kijk haar strak aan. 'Zeker? ik bedoel..' Ik gebaar naar het grote dichte hek dat om het veld staat.

    [DUDE ER MOET FF SPANNING IN KOMEN HET IS TE MAKKELIJK O,O ]


    Shit Could Be Worse.

    ( Ik weet even niet wat ik moet zeggen..dus je krijgt het vanavond laat pas D:)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ademir schreef:
    Luca Ayan Basilio
    'Ik lijk wel een invalide die in een rolstoel thuishoort.' Moppert ze en ik kijk nog steeds naar haar benen die verpakt zijn en nu beginnen te wiebelen. 'Een doodnormale danku zou ook hebben volstaan.' Mompel ik terwijl ik daarna zenuwachtig wordt van haar bungelende benen. 'Oh alsjeblieft zit stil.' En ik verplaats mijn hand naar haar benen om deze af te laten remmen. Daarna voel ik opnieuw mijn hoofd bonken en kijk ik over m'n schouder heen naar mijn spiegelbeeld en mijn blik valt op mijn bloedende lip en de beurze blauwe plek naast mijn rechteroog. 'Mij hebben ze ook goed getrakteerd.' Mompel ik terwijl ik daarna van de wastafel spring en mijn hand wat nat maakt en over mijn lip wrijf terwijl ik pijnlijke grimassen trek.


    Ophelia Alfie D'Auvérte.
    "Een doodnormale danku zou ook hebben volstaan," mompelt Luca.
    "Sorry", mompelt Fee. "Dank u."
    "Oh, alsjeblieft zit stil." Luca legt zijn hand op haar benen om het ze te laten stoppen met wiebelen. Hij kijkt even over zijn schouder naar zijn spiegelbeeld. "Mij hebben ze ook goed getrakteerd." Ophelia kan het niet laten om even te lachen.
    "Die opengekrabde benen heb ik aan mezelf te danken, hoor," zegt ze. Ze had wel haar knieën geschaafd toen ze op de grond viel, maar ze had zelf de wonden opengekrabd.


    help

    Luca Ayan Basilio
    Opeens hoor ik haar lachen en haar lach is zo aanstekelijk dat ik ook moet lachen. Ik voel de pijn door mijn lip trekken en mijn lach veranderd al snel in een pijnlijke grimas. 'Niet lachen.' Grijns ik en richt daarna mijn blik weer op de spiegel en maak even mijn gezicht nat. 'Die opengekrabde benen heb ik aan mezelf te danken hoor.' Zegt ze terwijl ik even mijn natte handen door mijn haar haal. 'Ja oké, weetje, ik zat naast je toen het gebeurde..' Grijns ik en laat me daarna weer naast haar ploffen. 'Ik herinner me enkel vaag dat ik heb gevochten met wat mannen.' Mompel ik, 'De rest erna en ervoor is één groot gat.'


    Rise and rise again until lambs become lions

    ( Ohja, deze was ik even vergeten :$)


    Shit Could Be Worse.

    ( ik dacht dat ij hier al had gereageerd XD )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [What did I missed? En waar kan Liam invallen?]

    (Je kan Liam bij Rosali en Ethan? Die gaan net naar binnen..xd )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Liam is een hersenspoeler dus hij moet wel een reden hebben]