• Het gebeurd dagelijks. Ontvoering. En in het meeste geval kinderen. Waar Gaan die kinderen dan heen?

    In dit mysterieuze geval naar een sekte. De sekte heeft zulke strikte regels dat je ze bij het minste overtreed. En dan wordt je afgevoerd naar het onbekende spierwitte compartinent. Niemand weet wat daar gebeurd. Maar als je er geweest bent kan je niet meer terug. Dan ben je gehersenspoeld, tot je achtiende slaaf bij de sekte om dan zelf leider te worden.



    Welke rollen zijn er?

    Tien meisjes (tussen 12 en 18) 2 vrij!:
    -Bagoly met Esmée Nynke Prideaux
    -
    -Reyna met Spencer Elle Bellisario
    -Carmenta met Rosalie Jane Aves
    -
    -Coockies met Miley Amy Campbell
    -MyDreamStory met Zarantha Cecillia Grantino
    -Naomia met Karin Felicia Millens.
    -Gallymogger met Ophelia Alfie D'Auvêrte
    -Europe met Serena Iris Mattews


    Tien jongens (tussen 12 en 18):

    -BlueHope met Christian Elroy Lynch
    -Carmenta met Ryan Samuel McBenneth
    -Y0L0 met Jayden 'Jay' Ken Cramer
    -Realist met Andrew Simons
    -Reyna met Holden Julian Daugherty
    -RockThisShit met Ethan Smith
    -Gallymogger met Harvey Finn Van Bernicië
    -
    -
    -


    Twee hersenspoelers (20+) VOL!:

    -Realist met Liam Drew Anderson
    -Coockies met jennifer Jones



    Proefrollen:
    -Ademir met Luca Ayan Basilio



    Wat zijn de RPG regels?

    -Maximaal 2 personages per persoon
    -Minimum 6 zinnen per keer schrijven.
    - esprekken OOC worden tussen haakjes gezet
    -Zet altijd duidelijk bovenaan welk personage je bent.
    -Bij 3 keer het overtreden van de regels word je rol gewist en komt die rol opnieuw vrij.
    -De laatste die in het topic reageerd opend het volgend topic. (tenzij anders vermeld)
    -De titel van elk topicmoet zijn The White Panel [RPG en nummer van het rpg]
    -Als je gehersenspoeld bent ben je een soort dood en wordt je rol ook verwijderd, maar het is niet verboden een nieuwe aan te maken!
    -Schelden mag alleen IC!
    -16+ toegestaan.

    (Dit topic is opgericht door IIlumination en doorgegeven aan Bagoly voor vragen kun je bij Bagoly terecht)

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 7:17 ]


    everything, in time

    Rosali Jane Aves.

    Hij glimlacht. 'Dus, wil je misschien een stukje lopen?' Hij gebaart naar het kleine deurtje op de gang en het verbaasd me wel. 'We moeten wel zorgen dat we niet gezien worden.'Zegt hij dan met een geheimzinnige blik waardoor ik moet grijnzen. 'Hmm, ik denk dat ik jou wel mag.' zeg ik dan en prik even op zijn borst. 'Waar wil je naar toe gaan?' vraag ik dan en kijk de jongen aan. 'Wat is trouwens je naam?' vroeg ik aangezien het voor mij nog de onbekende jongen was.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Moeten de hersenspoelers trouwens niet eens langskomen om iedereen het leven zuur te maken? Want iedereen lijkt mij nogal redelijk op z'n of haar gemak..]


    help

    ( Jupp think so. Ze itten beide hun hele leven daar dus die zijn helemaal doorgespoeld. )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ethan Smith

    'Hmm, ik denk dat ik jou wel mag.' zegt ze dan en prikt even op mijn borst. 'Waar wil je naar toe gaan?' 'En wat is trouwens je naam?' Ik grinnik even. 'Ethan, Ethan Smith.' Ik glimlach. 'Laten we alvast gaan lopen.' En vraag daarna wat haar naam is.


    Shit Could Be Worse.

    Rosali Jane Aves.

    'Laten we alvast gaan lopen.' Zegt hij dan en vraagt kort erna ook naar mijn naam.
    Ik kijk hem met mijn ogen aan. Een speelse en ondeugende twinkeling is erin te zien. 'Rosali, Rosali Aves.' zei ik met een korte opkrulling van mijn mondhoek.
    Ik weet niet hoelang hij hier al zat, ik hield me meestal alleen bezig met de mensen die hier al echt sinds het begin zaten. Dit was zowat mijn huis geworden en ik voelde me deeels ook echt thuis.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ethan smith

    'Rosali,Rolasi Aves.' Zegt ze en kijk haar aan. Het valt me al de hele tijd op wat voor mooie ogen ze heeft en dat er steeds een twinkeling in te zien is. Ik weet niet wat het is maar ze had een bepaald effect op me, Iets dat me weer hoop gaf het te overleven en te ontsnappen aan deze hel. 'Rosali.. Wat een mooie naam' zeg ik met een glimlach. Als we al een stuk verder zijn en een stuk dichterbij het deurtje zijn sta ik stil en zorg er ook voor dat Rosali stopt. 'Wacht even.' Ik loop een stukje bij haar vandaan en kijk of alles veilig is. 'Hierin' zeg ik dan en hou de deur voor haar open. 'Dames eerst' zeg ik met een grijns.


    Shit Could Be Worse.

    Gallymogger schreef:
    [Moeten de hersenspoelers trouwens niet eens langskomen om iedereen het leven zuur te maken? Want iedereen lijkt mij nogal redelijk op z'n of haar gemak..]


    [Ze worden volgens mij alleen gehersenspoeld als ze zich misdragen]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Reyna schreef:
    (...)

    [Ze worden volgens mij alleen gehersenspoeld als ze zich misdragen]


    [Mja, maar aangezien we geen docent en geen leider hebben..]


    help

    Gallymogger schreef:
    (...)

    [Mja, maar aangezien we geen docent en geen leider hebben..]


    [Dan kunnen ze zich alsnog wel misdragen ;p En, heeft Finn misschien zin om Spencer te meeten? I'm kinda bored]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Reyna schreef:
    (...)

    [Dan kunnen ze zich alsnog wel misdragen ;p En, heeft Finn misschien zin om Spencer te meeten? I'm kinda bored]


    Mja, maar ik moet zo slapen. xd OHMY. JASON ISAACS SPRAK EEN STEM IN BIJ ATLA.


    help

    Gallymogger schreef:
    (...)

    Mja, maar ik moet zo slapen. xd OHMY. JASON ISAACS SPRAK EEN STEM IN BIJ ATLA.


    [Maakt niet uit, ik ga ook zo slapen ;p]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (En hoe ik moet ik nu verder reageren? :'p Andrew en Esmée zijn dus niet in dezelfde kamer waar Luca en Fee zijn, dus Marthe's stukje klopt dan niet :'p Of ik kan natuurlijk altijd wel wat verzinnen.)


    Rise and rise again until lambs become lions

    Rosali Jane Aves.

    'Rosali.. Wat een mooie naam'Zegt hij met een glimlach. Als we al een stuk verder zijn en een stuk dichterbij het deurtje zijn staat hij stil en laat me stoppen, ik kijk hem vragend aan. 'Wacht even.' Hij loopt een stukje bij me vandaan en kijkt of alles veilig is. 'Hierin' zegt hij dan en hou de deur voor me open. 'Dames eerst' Zegt hij dan met een grijns. Ik lach even. 'Hmm, charming.' zeg ik dan met een charmant lachje.
    Ik loop door de deur en kijk hem dan aan, als de deur achter ons sluit wordt het ineens erg donker en ik grinnik even.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Excitatio ==> Ademir


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ethan Smith

    'Hmm, charming.' zegt ze dan met een charmant lachje.
    Ze loopt door de deur en kijkt me dan aan. Ik ga na haar en sluit de deur. Het wordt ineens erg donker en ik hoor Rosali grinnikken. 'Okeey, Nu goed luisteren anders zijn we straks de pineut.' Ik probeer een comfortabelere houding aan te nemen maar het lijkt niet te lukken in het smalle weggetje. 'Goed,' Ik steek één vinger op, ook al weet ik dat ze die misschien niet ziet. 'Wees héél stil, ik ben maar één keer door dit poortje gegaan en heb een weg naar buiten gevonden toen ben ik weer terug gegaan omdat ik bang was dat ze me zouden gaan zoeken.' Ik steek nog een vinger op. 'Als we bij de andere kant zijn aangekomen zijn we bíjna buiten, we moeten daarna dus nog een stukje, Begrijp je dat?'


    Shit Could Be Worse.