• Het gebeurd dagelijks. Ontvoering. En in het meeste geval kinderen. Waar Gaan die kinderen dan heen?

    In dit mysterieuze geval naar een sekte. De sekte heeft zulke strikte regels dat je ze bij het minste overtreed. En dan wordt je afgevoerd naar het onbekende spierwitte compartinent. Niemand weet wat daar gebeurd. Maar als je er geweest bent kan je niet meer terug. Dan ben je gehersenspoeld, tot je achtiende slaaf bij de sekte om dan zelf leider te worden.



    Welke rollen zijn er?

    Tien meisjes (tussen 12 en 18) 2 vrij!:
    -Bagoly met Esmée Nynke Prideaux
    -
    -Reyna met Spencer Elle Bellisario
    -Carmenta met Rosalie Jane Aves
    -
    -Coockies met Miley Amy Campbell
    -MyDreamStory met Zarantha Cecillia Grantino
    -Naomia met Karin Felicia Millens.
    -Gallymogger met Ophelia Alfie D'Auvêrte
    -Europe met Serena Iris Mattews


    Tien jongens (tussen 12 en 18):

    -BlueHope met Christian Elroy Lynch
    -Carmenta met Ryan Samuel McBenneth
    -Y0L0 met Jayden 'Jay' Ken Cramer
    -Realist met Andrew Simons
    -Reyna met Holden Julian Daugherty
    -RockThisShit met Ethan Smith
    -Gallymogger met Harvey Finn Van Bernicië
    -
    -
    -


    Twee hersenspoelers (20+) VOL!:

    -Realist met Liam Drew Anderson
    -Coockies met jennifer Jones



    Proefrollen:
    -Ademir met Luca Ayan Basilio



    Wat zijn de RPG regels?

    -Maximaal 2 personages per persoon
    -Minimum 6 zinnen per keer schrijven.
    - esprekken OOC worden tussen haakjes gezet
    -Zet altijd duidelijk bovenaan welk personage je bent.
    -Bij 3 keer het overtreden van de regels word je rol gewist en komt die rol opnieuw vrij.
    -De laatste die in het topic reageerd opend het volgend topic. (tenzij anders vermeld)
    -De titel van elk topicmoet zijn The White Panel [RPG en nummer van het rpg]
    -Als je gehersenspoeld bent ben je een soort dood en wordt je rol ook verwijderd, maar het is niet verboden een nieuwe aan te maken!
    -Schelden mag alleen IC!
    -16+ toegestaan.

    (Dit topic is opgericht door IIlumination en doorgegeven aan Bagoly voor vragen kun je bij Bagoly terecht)

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 7:17 ]


    everything, in time

    Ademir schreef:
    Luca Ayan Basilio
    'Je doet er veel te dramatisch over. Nu lijkt het alleen maar erger dan het is.' Zucht ze. Ik haal mijn schouders op en dep dan nog een laatste keer op een wond. 'Volgens mij lijkt het een erger zicht als het bloed van je benen blijft lopen.' Zeg ik terwijl ik daarna een verband neem en wikkel om haar rechterbeen en daarna met mijn hand het verband tegenhoud en daarna dicht plak met de plakkers.Vervolgens neem ik het andere been en wikkel daar op dezelfde manier het verband om, 'Zo je bent klaar.' Glimlach ik zachtjes en daarna ga ik naast haar zitten op de wastafel en kijk naar haar benen die nu goed verpakt zijn.


    Ophelia Alfie D'Auvèrte
    Luca haalt zijn schouders op en dept nog een laatste keer op de wond. "Volgens mij lijkt het een erger zicht als het bloed van je benen blijft lopen," zegt hij terwijl hij een verband neemt en dat om Fee's rechterveen wikkelt.
    "Ik lijk wel een invalide die in een rolstoel thuishoort," verzucht Ophelia mopperend. Ze wiebelt een beetje met haar benen die boven de grond bungelen en prutst het opgedroogde bloed van onder haar nagels.


    help

    [ Moeten er trouwens geen controles uitgevoerd worden of zo?.. om te checken of er niemand heel stiekem stiekem met een ander heel stiekem persoontje door een geheime tunnel is gekropen en nu gewoon bijna de kans heeft om te ontsnappen ._.

    Im just saying okay]


    Shit Could Be Worse.

    RockThisShit schreef:
    [ Moeten er trouwens geen controles uitgevoerd worden of zo?.. om te checken of er niemand heel stiekem stiekem met een ander heel stiekem persoontje door een geheime tunnel is gekropen en nu gewoon bijna de kans heeft om te ontsnappen ._.

    Im just saying okay]


    Vind ik ook. ._.


    help

    [Maar Liam is zo fucking alleen hij kan niet alles doen >,<]

    [Ik zou best nog een hersenspoeler willen maken maar dat gaat niet en ik heb al twee perso's.]


    help

    [ Dan gaat de max. 2 personen regel er toch uit. (cat) ]


    everything, in time

    RockThisShit schreef:
    [ Moeten er trouwens geen controles uitgevoerd worden of zo?.. om te checken of er niemand heel stiekem stiekem met een ander heel stiekem persoontje door een geheime tunnel is gekropen en nu gewoon bijna de kans heeft om te ontsnappen ._.

    Im just saying okay]


    AHAHAHAH U DIRTY.

    Ik zal Ryan nu op jullie afsturen. Where u r?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rosali Jane Aves.

    'Wat ik al van de wereld heb gezien? , Rosali ik ben ontvoert, ik ben nog maar 16 en ik zou het geweldig vinden om de rest van de wereld te kunnen ontdekken.' Hij laat zich achterover vallen. 'En zolang ik hier opgesloten zit gaat dat niet gebeuren, en de enige uitweg is ontsnappen, niet?'
    Ik bijt op mijn lip. 'Je begrijpt me niet, dit is mijn huis. Ik kan hier niet zomaar weg. Deze mensen hebben me opgevoed.' mompel ik dan en laat me ook vallen. Ik zucht en ga boven hem hangen om ervoor te zorgen dat we het over iets anders hebben. 'Zo, zestien eh? Jonkie.' zeg ik dan met een lachje.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Carmenta schreef:
    (...)

    AHAHAHAH U DIRTY.

    Ik zal Ryan nu op jullie afsturen. Where u r?


    AHAHAH EVIL I TOLD YOU SO.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 19:04 ]


    Shit Could Be Worse.

    [Wat heb ik gemist?]


    That is a perfect copy of reality.

    Ethan Smith.

    'Je begrijpt me niet, dit is mijn huis. Ik kan hier niet zomaar weg. Deze mensen hebben me opgevoed.' mompelt ze en laat zich ook vallen. Ze zucht en gaat boven me hangen. 'Zo, zestien eh? Jonkie.' zegt ze dan met een lachje.
    'Tssss.' sis ik overdreven meisjesachtig en hou mijn handpalm voor haar gezicht.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 19:09 ]


    Shit Could Be Worse.

    Rosali Jane Aves.

    Ik grinnik en ga met mijn gezicht naar die van hem toe.
    Ik lach zachtjes. 'Hmmm,' zeg ik terwijl ik zijn gezicht even af ga.
    Hij was zéker niet verkeerd. Ik ga met mijn lippen naar zijn oor.
    'Ben ik niet gewend. Een jonkie.'
    Er komt een grijns op mijn lippen en ik ging weer rechtop zitten op zijn buik.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Carmenta schreef:
    Rosali Jane Aves.

    'Hmmm,' zeg ik terwijl ik zijn gezicht even af ga.
    Hij was zéker niet verkeerd. Ik ga met mijn lippen naar zijn oor.
    'Ben ik niet gewend. Een jonkie.'
    Er komt een grijns op mijn lippen en ik ging weer rechtop zitten op zijn buik.



    Ethan Smith

    'Ben ik niet gewen. Een jonkie.' Ze grijnst en gaat weer rechtop zitten op mijn buik. Ik blijf haar in haar ogen kijken. 'Hier komen.' Ik draai het allemaal om en lig nu bovenop haar. 'Wat wil je nou ?'


    Shit Could Be Worse.

    Rosali Jane Aves.

    Hij blijft in mijn ogen kijken en ik laat de blik ook niet los. 'Hier komen.' zegt hij dan.
    Hij draait ons om en ligt nu boven op me en ik kijk hem geamuseerd aan. 'Wat wil je nou ?' Ik kijk hem heel onschuldig aan met precies dezelfde blik in mijn ogen. 'Waar heb je het over?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ethan Smith
    'Waar heb je het over?' Ik blijf haar aankijken. Een paar seconden is het stil. Dan breng ik mijn hand naar haar kin en hou die tussen duim en wijsvinger vast om haar dichterbij mijn gezicht te brengen. Als mijn lippen de hare raken gaat er een schok van energie door mijn lichaam.


    Shit Could Be Worse.