• I love you. <3

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 22:27 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    LEEYUMPAYNE schreef:
    (...)

    awh ;s
    Jaa dat weet ik nog en ik kan echt geloven dat je daar kapot van bent, ik zou er ook helemaal op door zijn. En jaa school is bij mij ook echt zo rot --' Maar het komt wel goed, het blijft niet regenen (; En ik bne er altijd als je wil praten!
    Ik wist niet dat huilen zo vermoeiend kon zijn tho.
    Dankje lieverd! Ik ook voor jou, vergeet dat niet!


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    HelloRadio schreef:
    (...)

    Gecondoleeeeerd! <3
    Dankje <3333


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Merrick schreef:
    (...)Ahwwww ):
    Well, ik weet niet of je je nog herinnerd dat ik ongeveer 5 maanden geleden heb gezegd dat mijn oom opeens darmkanker had? Hij is afgelopen week dus overleden en ik ben daardoor echt kapot.... + school is nogal druk..


    Awh gecondoleerd lieverd. <3


    What's so bad about being different?

    Hey lieverds! <3
    En, wat vinden jullie van het nieuwe design? (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ellis schreef:
    Hey lieverds! <3
    En, wat vinden jullie van het nieuwe design? (:


    Ik vind het toch wel wennen eigenlijk, maar nog wel çava
    jij? (:

    LEEYUMPAYNE schreef:
    (...)

    Ik vind het toch wel wennen eigenlijk, maar nog wel çava
    jij? (:

    Ik had het al gezien en zo, maar nu het echt in gebruik is, is het inderdaad wat wennen, al dat ik het wel een pak beter vind, véél moderner. (:
    Hoe gaat het trouwens met je? (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ellis schreef:
    (...)
    Ik had het al gezien en zo, maar nu het echt in gebruik is, is het inderdaad wat wennen, al dat ik het wel een pak beter vind, véél moderner. (:
    Hoe gaat het trouwens met je? (:


    Oh juist ja, jij hoort bij de 'crew' hehe wat houdt dat eigenlijk in?
    & met mij gaat alles toppie, enkel wil ik wat schrijven maar hang ik vast waardoor ik al mijn stories inactiveer xd
    En met jou, hoe is't?

    LEEYUMPAYNE schreef:
    (...)

    Oh juist ja, jij hoort bij de 'crew' hehe wat houdt dat eigenlijk in?
    & met mij gaat alles toppie, enkel wil ik wat schrijven maar hang ik vast waardoor ik al mijn stories inactiveer xd
    En met jou, hoe is't?

    Jup, ik ben mod(erator), ik hou de site op orde, etc. (: En als je wat misdoet, kom je bij mij terecht, dus pas maar op! ;-)
    Met mij gaat het wel goed, ik heb voor het eerst in eeuwen geschreven, en het voelt zo goed omg! :-D 'k Heb momenteel wel bergen huiswerk, maar ben te liu om eraan te beginnen, hahaha. :-)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ellis schreef:
    (...)
    Jup, ik ben mod(erator), ik hou de site op orde, etc. (: En als je wat misdoet, kom je bij mij terecht, dus pas maar op! ;-)
    Met mij gaat het wel goed, ik heb voor het eerst in eeuwen geschreven, en het voelt zo goed omg! :-D 'k Heb momenteel wel bergen huiswerk, maar ben te liu om eraan te beginnen, hahaha. :-)


    hehe, dat ken ik. heb al hele weken zo veel huiswerk maar ik krijg er mezelf gewoon niet aangezet maar ja
    en dus bij mij vlot het dus niet he :(

    LEEYUMPAYNE schreef:

    Hoe Harry "I'm Harry" zeg he...... :9~


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    VAS HAPPENIN WITH THIS TOPIC? D:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    ik moet echt heel erg wennen aan het nieuwe design. Ik klikte het aan en ik keek echt zo: O.O
    Maar ik vind het inderdaad wel veel moderner. En het is best mooi xd


    It's like I'm finally awake - One Direction.